Zoals ik had gezegd dat ik zou den, heb ik dus de beloofde foto's gemaakt, maar duurde het even voordat ik ze kon uploaden.
De Voltmeter is tussen stuur en tank weggewerkt, zodat deze niet kwetsbaar ligt en mijn stuur vol propt.

De voeding komt van de geschakelde plus (bij mash zwart) die ik bij de claxon aan de stekker erbij heb gesoldeerd. Daarbij heb ik de originele rubber kap er gewoon nog bij kunnen gebruiken.

De massa heb ik aangesloten bij de claxon bevestiging. De claxon is bij massa geschakeld. Dat betekent (voor de minder technische mensen onder ons) dat de schakelaar op de min kabel is aangesloten. Hierdoor kon ik alles mooi bij de claxon wegwerken, omdat de plus altijd op de claxon staat als het contact aan staat. Ideaal voor een meter.
Daarnaast is de beugel van mijn kettingsmeersysteem los getrild.
Deze zat aan de achterbrug vast met tie-wraps, maar dat hield niet.
Bovendien smeert het systeem origineel alleen de buitenkant van de ketting en het tandwiel.
Dus nu heb ik een gaatje geboord in de kettingkast en de slang daar in gestoken.

Het knikje in de slang dat je op de foto ziet, komt door de origineel meegeleverde beugel. Dit schijnt een nodige smoring te zijn voor de beoogde werking. Voor mij boeit het niks.
Het werkt en dat is goed genoeg. Het voordeel van deze manier van monteren, is dat de olie nu midden op het tandwiel valt en zo vanuit het midden de hele ketting en het tandwiel smeert. De slang zelf is met plakzadeltjes vastgezet, in de hoop dat ik genoeg lus heb aangehouden voor het scharnieren van de achterbrug. (was moeilijk te testen zonder hulp).
Als de kettingkast eraf moet, hoef ik alleen maar de tie-wraps los te knippen en de slang weg te pakken.