De koplamp is "nog" de originele halogeen koplamp. Ik ben aan het rondneuzen, maar heb nog niet iets gevonden waarvan ik het vermoeden heb dat het lang mee gaat, voor een prijs die ik bereid ben te betalen. En omdat ik mijn brommer bijna dagelijks gebruik, mag het wel een beetje kwaliteit hebben. Helaas gaat de prijs dan ook hard omhoog...
De warpping folie laat nog even op zich wachten. Ik ga eerst even onderzoeken of ik een brandstofmeter gemonteerd kan krijgen.
Dit zal waarschijnlijk een caferacer systeem worden waarbij je een simpel "peilglaasje" op de tank monteert. Als ik dit moet lassen, wordt de tank in folie wrappen een lastig verhaal voor een beginner/leek. Dan wordt het spuiten. Eerst maar eens testen of het niet in de weg gaat zitten met wat losse onderdelen, voordat ik iets ga kopen.
Wel heb ik de kettingset ondertussen vervangen door een DID set. Wat een groot verschil maakt dat zeg!
Ook is de buffer waarmee de middenbok tegen het frame rust, iets aangepast. Ik kan nu met een schroefdraad de hoogte van de middenbok afstellen. Dit heb ik gedaan omdat het rubberen blokje al te ver was ingedeukt, waardoor de middenbok tegen de demper aan kwam. Een hoop gerammel en een deukje in de demper zijn hier het gevolg van. De kans dat dit nog een keer voor komt is nu aanzienlijk kleiner. Foto's zullen morgen of van het weekend volgen.