Grand Dink Enduro

Stephan

Re: Grand Dink Enduro

Bericht#41 » 30 apr 2015, 09:42

ECHT ZEER MOOI!!
Weet je wat ook mooi zou staan; de remklauw rood maken...
0 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Grand Dink Enduro

Bericht#42 » 30 apr 2015, 09:45

@TK E : het is niet alles goud dat er blinkt maar het komt aardig in de buurt :-) Thanx !

@peter : jij ook bedankt :-)

@Tineke : yep, da's dezelfde waar Cees op reed toen en die je hebt gezien. Het wrak en barrel dat ze toen was, die tijd is voorbij en inderdaad onherkenbaar maar ook onvergelijkbaar nu qua prestaties. En als geel (grmbl!) bij je past, mag je er ook op zitten en rijden :-)

@Eric L : dankjewel ! Zien we elkaar weer snel ?

@motormuis : the Man With The Banana says Yes ! Onze guru keurt het goed zover. Pak van mijn hart. Oef ! Anders had ik d'r toch weer moeten laten slopen. Pandora is alleen een godin en geen god. Da's duurder. En deze Pandorra heeft twee RR-en.... met opzet, da's geen fout mijnerzijds. Nu nog twee dingen : cockpitverlichting en de jouwe overspuiten :-P

@Stephan : dit is de enige en laatste keer dat ik je waarschuw.... :-P
0 x

Eric L

Re: Grand Dink Enduro

Bericht#43 » 30 apr 2015, 09:51

@Amendoim
Helaas kan ik zaterdag niet aanwezig zijn bij de Hunnebeddentour.
Ik hoop dat ik deze schitterende dame nog eens in het echt mag bewonderen.
(Brommers Kieken :) )
0 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Grand Dink Enduro

Bericht#44 » 30 apr 2015, 10:07

@Eric L : Drempt ligt niet om de hoek nee maar je zal d'r zeker een keer zien :-) Wellicht op / gedurende de tour naar het Teutoberger Woud ?

De keuze voor de kleur was natuurlijk ook een kwestie van kostenbesparing. Met deze kleur hoef ik tenminste geen geel vestje aan te schaffen.... scheelt weer een paar euro.

Maar de eerste de beste die zegt dat het een "gele wijvenscooter" is, zoals iemand al heeft gedaan, krijgt een paar tankbandsporen over z'n rug..... :-)
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Grand Dink Enduro

Bericht#45 » 30 apr 2015, 10:11

Amendoim schreef:@Eric L : Drempt ligt niet om de hoek nee maar je zal d'r zeker een keer zien :-)

Met zekerheid .... deze kleur kan men niet verstoppen :lol:

Maar de eerste de beste die zegt dat het een "gele wijvenscooter" is, zoals iemand al heeft gedaan, krijgt een paar tankbandsporen over z'n rug..... :-)

Uuuhhmm ... hey heb jij toevallig die rare scooter voorbij zien rijden ??? wat valt die op zeg .... lijkt wel geel !!

Nee dat is Pandorra.

:lol: :lol: :lol:

0 x

Stephan

Re: Grand Dink Enduro

Bericht#46 » 30 apr 2015, 10:12

Amendoim schreef:@Stephan : dit is de enige en laatste keer dat ik je waarschuw.... :-P


en het was niet eens een geintje :lol: Ik vindt dat er mooi staan, een rode gepoedercoate remklauw, zeker met zwarte velgen.
Als ik ooit de gelegenheid heb om dat te laten doen, dan doe ik het meteen.
0 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Grand Dink Enduro

Bericht#47 » 30 apr 2015, 10:16

@Stephan : ik weet dat het mooi is want mijn Champagne gekleurde heeft dat ook, een rode remklauw. Maar die heeft de kleurstelling Champagne / Rood en deze is Dark Gold / Matzwart. Als je het in het echt zou zien, en dat gaat uiteraard een keer gebeuren, dan begrijp je waarom ik nu heb gekozen voor een matzwarte remklauw. Het zou niet passen in het overall design.

En kom maar op met jouw remklauw dan, is zo gebeurd :-)
0 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Grand Dink Enduro

Bericht#48 » 30 apr 2015, 10:32

weet je wat wel een idee is.. een restauratie shop beginnen puur voor gd s..
de gd speciallist van nederlend dus geen opgelapte gd maar zoals hier getoond volledig gereviseerd
en zonder overdrijven beter dan nieuw eventueel aangepast aan de klant..
hmm ben al aan het denken haha.prachtig echt waar
roelf
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Trucker49
STN Tourbuffel
Berichten: 3873

Re: Grand Dink Enduro

Bericht#49 » 30 apr 2015, 10:50

PANDORA :D

Een Golden Grand-Dink :shock: :shock: .

Ik ben sprakeloos :mrgreen: .
0 x
Groeten van Cor

Kymco Bet & Win 2-takt vloeistof gekoeld sinds 2006

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Grand Dink Enduro

Bericht#50 » 30 apr 2015, 10:51

@tomosje : thanx Roelf :-) Ben er ook heel blij mee. En ja, in de tussentijd hebben we (monteur, spuiter, ik) er zoveel ervaring mee allemaal dat het op zich geen probleem zou zijn. Ook heb ik vele bronnen waar ik de juiste spullen kan krijgen die ik nodig heb, zoals onderdelen, plaatwerk, electronica, op zich ook allemaal betaalbaar. Ik ken monteurs, spuiters, leveranciers, importeurs, slopers, electronica-experts, lassers, een metaalbedrijf waar ik alles op maat kan laten maken wat ik wil etc etc etc... Maar een "geintje" als dit : beter dan nieuw inderdaad maar het kost heel wat.... en mensen willen geen geld uitgeven aan dit soort zaken over het algemeen. Er zijn er een paar die mij compleet voor gek hebben verklaard dat ik dit soort dingen doe, en wellicht niet onterecht want wat je erin stopt qua kosten, krijg je er nooit meer uit. Maar aan de andere kant : het is uniek en vooral goed, geen Kedaron :-) En ook geen KCC. Screw them. We houden de Grand Dinks levend en op de weg !

@Trucker49 : morgen op weg naar Drenthe kom ik door Weesp heen.... bakkie ? :-)

Tot nu nog niets gehoord van mijn monteur.... ook hij houdt mij vast expres in spanning :-) Kan niet wachten tot ik haar kan ophalen.....
0 x

Social Media

   

Terug naar “Uiterlijke Aanpassingen & Accessoires voor je Scooter.”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer