Spiegelverlengers op People S

Gaaspertje

Spiegelverlengers op People S

Bericht#1 » 03 aug 2012, 17:49

De speigelverbreders had ik al gehaald bij Hein Gericke alleen de adaptors van 10mm naar 8mm om de spiegels in te draaien kon men niet leveren dus ik naar Motozoom die had ze niet op voorraad en werden besteld, afgelopen Maandag kreeg ik een belletje dat het binnen was maar je raad het al men had de verkeerde besteld ik natuurlijk wel even balen en het werd opnieuw besteld en omdat het hun fout was werd het gratis naar mij opgestuurd zodat ik ze eerder binnen kreeg.
Vandaag werden ze bezorgd door DHL in een doos waar een complete topkoffer in past en doos was zo licht als een veertje ik dacht nou benieuwd wat dit nu is en ja hoor daar kwamen de 2 adapters tevoorschijn en ziehier ze zitten erop wat een verschil zeg ik kijk nu niet meer tegen mijn armen aan te kijken.

Afbeelding

Afbeelding

Alleen nog even twee zwarte dopje zien te krijgen voor de inbusbouten waarmee het op de people is vastgezet deze kon ik jammer genoeg niet in het zwart krijgen en anders geef ik ze wel een likje zwarte verf.
0 x

Cees

Re: Spiegelverlengers op People S

Bericht#2 » 03 aug 2012, 18:45

Mooi opgelost Gerrit, alleen die foto in de spiegel is minder, jammer :lol:
0 x

Gaaspertje

Re: Spiegelverlengers op People S

Bericht#3 » 03 aug 2012, 19:37

Ik keek juist serieus omdat jullie anders niet meer in de markt liggen. :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:
0 x

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Spiegelverlengers op People S

Bericht#4 » 03 aug 2012, 21:48

Hoi Gerrit.

Ziet er goed uit, maar gaat het nou om de adonis die in de spiegel zichtbaar is of gaat het om de spiegelverbreders? :) :D :)
Vraagje, heb je de verbreders niet te laag zitten? Het lijkt wel of je vingers klem kunnen komen zitten.

Groetjes Eric en Bauke
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Spiegelverlengers op People S

Bericht#5 » 03 aug 2012, 22:56

Hè Gaaspertje

Ziet er goed uit.
Is het niet te krap voor je vingers?

Groet Eric
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Gaaspertje

Re: Spiegelverlengers op People S

Bericht#6 » 04 aug 2012, 07:50

Het is niet te krap voor mijn vingers
0 x

Social Media

   

Terug naar “Uiterlijke Aanpassingen & Accessoires voor je Scooter.”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer