kort schermpje people S tbv navi

Jan RedB

kort schermpje people S tbv navi

Bericht#1 » 10 apr 2014, 06:05

Hallo,
Ik ben op zoek naar een kort schermpje voor mijn People S ten behoeve van de montage van mijn garmin navigatie.

Dit korte schermpje wordt geleverd bij een hoog scherm....als opvulling voor het standaard korte scherm

Weet iemand waar ik zo"n los schermpje kan kopen...kan me ook voorstellen dat iemand zo,n klein schermpje in de schuur heeft liggen omdat zijn grote scherm kapot is oid

Mvg
Jan RedB
0 x

Gaaspertje

Re: kort schermpje people S tbv navi

Bericht#2 » 10 apr 2014, 12:18

Kijk hier eens naar de schuine en haakse spiegelsteun makkelijker kan je een navi niet monteren.

http://www.gps.nl/ram_eindstukken.html
0 x

Jan RedB

Re: kort schermpje people S tbv navi

Bericht#3 » 10 apr 2014, 20:43

Beste Gerrit,

De houder zit al op mijn People S centraal boven de snelheidsmeter met popnagels aan het dashboard, maar doordat de navi met een soort clip wordt vastgeklikt (minder ruimte tussen houder en ruit) en ik nogal lang ben is de kijkhoek te klein....had hier al een oplossing voor,maar doordat ik de soortgelijke montage zag bij Bram uit Heerjansdam ..tijdens de zeeland tour, vond ik zo'n kort schermpje een nettere oplossing.
(Ik heb voor montage al de navi oplossingen op het forem doorgespit)

Mvg
Jan Jongen
0 x

TK E

Re: kort schermpje people S tbv navi

Bericht#4 » 10 apr 2014, 21:16

Misschien marktplaats.......??????
of anders gewoon bij je eigen dealer......

TK E
0 x

Stephan

Re: kort schermpje people S tbv navi

Bericht#5 » 10 apr 2014, 21:25

Ik ga morgen even vragen bij mijn dealer, die heeft zo'n Kymco blijf over bak in de werkplaats...:-)
0 x

Jan RedB

Re: kort schermpje people S tbv navi

Bericht#6 » 10 apr 2014, 21:39

Denk niet dat zo n schermpje van een paar cm veel opbrengt op marktplaats..een smurf zit dr achter nog niet droog ;).....kan me voorstellen dat doorvalschade een hoog scherm vervangen wordt en er van de bevestgingsset voor het nwe scherm...zo n stukkie plastic overblijft..

Ga zaterdag ook wel even bij de open dag van korteland motoren langs in hardinxveld...zal daar ook een navragen,
Maar mocht iemand ook eens bij zn dealer navragen hou ik me aanbevolen

Mvg,
Jan RedB
0 x

Social Media

   

Terug naar “Montage oplossingen Navigatie systemen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer