Garmin montage op people

Gaaspertje

Garmin montage op people

Bericht#1 » 30 jul 2012, 21:57

Hier een paar foto's hoe een Garmin maar ook een TomTom gemonteerd kan worden er zijn natuurlijk ook andere mogelijkheden maar deze heeft mijn voorkeur.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De spanning haal ik rechtstreeks v/d accu aan de rechter kant van het kastje heb ik in een doosje van een fotorolletje een wipschakelaar gezet, daaronder zit een gaatje van fabriek uit daar heb ik een kunstof trekveer doorheen geschoven en dan kom je vanzelf in de accubak uit en zo de draad doorgetrokken. naast het slot in het midden zit ook van fabriek uit een gaatje (achter het rubbertje)daar de trekveer doorheen gevoerd en even een beetje pielen en je komt bij je remhandel uit en zo de draad van da Garmin naar boven geleid.
Het aansluiten is dan verder kinderspel, je zal je afvragen waarom ik het niet via het contactslot heb laten lopen en dat is om de volgende reden:
Als je de Garmin Zumo 210 en 220 met houder en al van de scooter haalt heb je een los draadje daar zit wel een bescherm rubbertje aan om het af te sluiten maar als dat een eraf gaat of stuk gaat dan zou er altijd spanning op de draad staan als de navigatie niet gebruikt word en kortsluiting kunnen ontstaan met alle gevolgen van die en nu kan dat niet gebeuren want ik zet gewoon de schakelaar om en kan er niets gebeuren, het geheel is afgezekerd met een 2 ampere zekering.
Aan de linkerkant zit de Garmin en aan de rechterkant bij de gashendel de camera.
0 x

Cees

Re: Garmin montage op people

Bericht#2 » 30 jul 2012, 23:39

Mooi gemaakt Gerrit,
bijna net zo mooi als bij mij , toch meneer
0 x

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: Garmin montage op people

Bericht#3 » 30 jul 2012, 23:54

Ja ja we zijn handige donders..
0 x
Verander muren in deuren....

Social Media

   

Terug naar “Montage oplossingen Navigatie systemen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer