Mapsource

Gebruikersavatar
Tjalling
Berichten: 145

Mapsource

Bericht#1 » 01 aug 2012, 00:38

Hallo scooter vrienden en vriendinnen ik ben vandaag wat met Mapsource bezig geweest maar dat valt niet mee ik heb eerst op YouTube de film,s van waypoint bekeken dat helpt je wel wat maar er zijn nog wel wat vragen bv als je de route op de fiets kaart maakt kan je dan ook weer over gaan naar de motor kaart als je niet op het fietspad veder mag ? En als je de roete in je garmin download en dat is mij gelukt wat al een prestatie is ! Hoe sla de route dan in je pc op .ik sloot hem af en weg route :x misschien is het wel leuk om een workshop te organiseren of een samen komst waar je wat ideeën en oplossing kan ventileren ik ga binnen kort de rit rijden om te kijken of het wel klopt met de routen m.v.g Tjalling
0 x

Gaaspertje

Re: Mapsource

Bericht#2 » 01 aug 2012, 07:14

Je bent tenminste lekker bezig Tjalling en het is even zoeken hoe het werkt, het lukt mij nu allemaal aardig :D.
Onderweg switsen van kaart is niet verstandig helemaal niet naar de motorkaart !!!!! In mapsource zelf kan je het doen maar dan zal je goed moeten kijken of de route wel kan en anders zal je moeten aangaan passen of opnieuw laten berekenen.
Tjalling oefening baart kunst en 1 ding scheelt: Je bent van de straat kan je geen kattenkwaad uithalen :mrgreen:
Ja en een workshop is best leuk maar waar doe je zoiets?
0 x

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: Mapsource

Bericht#3 » 01 aug 2012, 13:19

Bij Waypoint zijn mensen die tegen een geringe vergoeding workshops geven.
Misschien iets voor de winter.

Ruud Sint is ook erg bedreven in deze zaken. Misschien wil hij wel iets doen.
0 x
Verander muren in deuren....

Flevolander54

Re: Mapsource

Bericht#4 » 01 aug 2012, 19:28

Ik wil mijn medewerking wel verlenen aan de workshop
0 x

Flevolander54

Re: Mapsource

Bericht#5 » 01 aug 2012, 19:31

Tjalling het is heel makkelijk
op de map bestand klikken> opslaan als>zoek een map waar je hem wil opslaan of maak er een bv garmin routes>geef de route een naam en op slaan > klaar
0 x

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: Mapsource

Bericht#6 » 02 aug 2012, 06:59

Top dat je aanbied om voor de leden die dat willen uitleg te geven Wouter. Thanx.

Gaan we zeker iets mee doen.
0 x
Verander muren in deuren....

Gaaspertje

Re: Mapsource

Bericht#7 » 02 aug 2012, 07:06

Mooi aanbod Wouter ik zal dan zeker erbij zijn ik weet ook nog niet alles en een mens is nooit te oud om te leren.
0 x

Cees

Re: Mapsource

Bericht#8 » 02 aug 2012, 07:12

Goed nieuws voor mij, zal er ook bij zijn als het werk het toelaat
0 x

Social Media

   

Terug naar “Montage oplossingen Navigatie systemen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer