AGM Zij-tassen voor de Cafe Racer

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: [Opgelost] AGM Zij-tassen voor de Cafe Racer

Bericht#21 » 02 apr 2018, 15:06

gerard lift schreef:Op voorbereiding op de vakantie ga ik voor de caferacers beugels maken waar de topkoffers op kunnen tevens voor die van mij een uitbreiding om de tassen goed te monteren zonder gebruik van lange riemen .ik maak hier een apart topic over zodat mijn q bag tassen ook mooi strak hangen .voor degene die ze dan ook willen kunnen ze besteld worden .
Gr gerard


Alleen passend op AGM of universeel?
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
gerard lift
Berichten: 1277

Re: [Opgelost] AGM Zij-tassen voor de Cafe Racer

Bericht#22 » 02 apr 2018, 15:08

Universeel natuurlijk en van goed materiaal
0 x

Gebruikersavatar
Janvb
Berichten: 1650

Re: [Opgelost] AGM Zij-tassen voor de Cafe Racer

Bericht#23 » 04 apr 2018, 17:35

ik ben benieuwd!
0 x

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: [Opgelost] AGM Zij-tassen voor de Cafe Racer

Bericht#24 » 04 apr 2018, 21:47

Op Wikipedia lees ik:
A café racer (/ˈkæf reɪsər/ KAF ray-sər, or more commonly /ˈkæfeɪˌreɪsər/ KAF-ay ray-sər) is a lightweight, lightly powered motorcycle optimized for speed and handling rather than comfort – and for quick rides over short distances.

Dus heb ik zo mijn bedenkingen bij al die tassen en koffers op de CR's. ;)

Dan ga je haast de kant op van een BMW GS, Suzuki V-Strom of een Honda CB500X. Mooi man, zo'n kofferpakket! :thumbsup:

Afbeelding

Afbeelding
0 x

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: [Opgelost] AGM Zij-tassen voor de Cafe Racer

Bericht#25 » 05 apr 2018, 10:45

Ik heb ook mijn bedenkingen. Ik vind de naam classic beter passen en klinken.
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
Stoney3K
Berichten: 265

Re: [Opgelost] AGM Zij-tassen voor de Cafe Racer

Bericht#26 » 25 apr 2018, 10:16

Meatlove schreef:Op Wikipedia lees ik:
A café racer (/ˈkæf reɪsər/ KAF ray-sər, or more commonly /ˈkæfeɪˌreɪsər/ KAF-ay ray-sər) is a lightweight, lightly powered motorcycle optimized for speed and handling rather than comfort – and for quick rides over short distances.

Dus heb ik zo mijn bedenkingen bij al die tassen en koffers op de CR's. ;)

Dan ga je haast de kant op van een BMW GS, Suzuki V-Strom of een Honda CB500X. Mooi man, zo'n kofferpakket! :thumbsup:


Tja, het zijn niet de eigenaren die het ding "Caféracer" noemen, dat doet de fabrikant. Eigenaren van een Hanway of Skyteam staan er luidkeels naast te lachen. :schater:

Ik vind ook dat als je er een echte caféracer van wil maken dat je het dan zo minimalistisch mogelijk maakt, die dingen zijn eigenlijk de hotrods van de motorfietsen. Alles wat voor overtollig gewicht zorgt (zoals spatborden) er af en zo veel mogelijk motorvermogen, wat dat betreft is de Devil veel meer een caféracer dan de CR.

En tja, dat wij met die dingen gaan touren en ze dus voorzien van handkappen, valbeugels en een heel tassenpakket waardoor het een mini ADV-bike wordt dat zag de fabrikant natuurlijk ook niet aankomen. :bang!:
2 x




Gebruikersavatar
Stoney3K
Berichten: 265

Re: [Opgelost] AGM Zij-tassen voor de Cafe Racer

Bericht#30 » 26 apr 2018, 17:58

Die laatste dacht ik dus ook al over, ook omdat je ze in de breedte nog een keer kan uitbreiden. Er zijn op Ali in ieder geval meer dan genoeg mogelijkheden voor tassen te krijgen.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Alles over 50cc Schakelbrommers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten

Aanmelden  •  Registreer