Piaggio Liberty 125cc

Forumregels
Wees duidelijk in wat je aanbiedt of zoekt. Alleen reacties m.b.t. het aangeboden of gevraagde product zijn toegestaan. Elk ander soort bericht kan zonder nadere mededeling verwijderd worden. Zodra een advertentie gesloten kan worden, dient de topic starter dit te melden d.m.v. een bericht in hetzelfde topic.
Gebruikersavatar
Vanquishdiv
Berichten: 44

Piaggio Liberty 125cc

Bericht#1 » 13 okt 2022, 14:24

Misschien volgend jaar te koop (ergens rond april) ivm vaker de fiets pakken en mogelijke aanschaf echte motorfiets.

Piaggio Liberty 125 ABS EURO4
Kleur: Wit
Extra accesoires: Origineel laag windscherm

Onderhoud volgens het boekje en olie + oliefilter zelfs vaker ververst dan voorgeschreven.


Lang getwijfeld of ik mijn Piaggio weg wil doen, en ik ben er nog niet helemaal over uit. Maar ik heb hem steeds minder nodig en volgend jaar wil ik weer een echte motor kopen voor de hobby. De Piaggio is dan overbodig.

Je hebt er een A2 A1 rijbewijs voor nodig. Motor is altijd goed onderhouden en ondanks zijn km-stand, 20.000 in zeer goede staat.

Zie ook:
Review: Piaggio Liberty 125cc (2019)

Mocht iemand geïnteresseerd zijn, via een DM kan ik meer informatie geven inclusief foto's. Let op, ik kan hem pas rond maart/april verkopen onder voorbehoud levering van mijn nieuwe motorfiets.
Laatst gewijzigd door Vanquishdiv op 13 okt 2022, 15:24, 3 keer totaal gewijzigd.
0 x

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2600

Re: Piaggio Liberty 125cc

Bericht#2 » 13 okt 2022, 14:49

@Vanquishdiv
Ter info:
De Liberty 125 IGET 2019 heeft minder dan 11kW vermogen en is dus met een A1 rijbewijs toegestaan. :thumbsup:
Succes met de verkoop en groet,
Jan-H
0 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Vanquishdiv
Berichten: 44

Re: Piaggio Liberty 125cc

Bericht#3 » 13 okt 2022, 15:21

Dankjewel Jan-H. Ik had in mijn hoofd de volgorde A2, A1 en A(0). Dus ik bedoelde inderdaad ook A1.
0 x

Social Media

   

Terug naar “(Te Koop) Aangeboden / Gevraagd / Gezocht”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer