stoyanov schreef:
Dat zijn er nog 924800 te weinig!
Nog té vaak zie ik fietsers, de blik aan het scherm gekluisterd, als een staart zonder hond, kwispelend door een voetgangersgebied rijden. Bovendien zonder licht.
Van mij mogen ze op alle drie de overtredingen 250 euro boete per overtreding zetten. Fiets en telefoon in de schredder.
Hopelijk nog een abo op de telefoon van 23 maanden...
Think about it: 355 gemeenten heeft NL.
9248:355= 26 per gemeente! Dat is dus inclusief de grote steden.
M.a.w. er wordt NIET gehandhaafd.
Just my two cents
ach je ziet overal die zombies lopen en rijden .. ik vind het ook niet normaal ..
dan noemen ze het nog Sociaal media .. maar ze kijken niet eens om of neer .. wat is daar sociaal aan dan / beetje naar een beeld scherm kijken de hele dag ?
mijn ouders zeiden vroeger , niet te lang achter de TV zitten krijg je 4 kante ogen van ...
Maar wil nu wel eens weten wat je van die mobile telefoons krijgt .. het is en blijft een hulp middel om contact te zoeken of iets aan boodschap door te geven .. maar het is nu bij de meeste net al als zuurstof inademen , ze kunnen niet zonder
Ik ben er ook heel wat mensen door kwijt geraakt , zelfs iemand waar ik nog steeds omgeeft ben ik verloren door de mobile telefoon, puur omdat je totaal geen contact meer kan maken met die persoon , ja via Whatapp of FB .... als ze dan nog eens na dagen antwoord terug geven
sorry maar ik pas hier voor , net zo als in het verkeer ... ik persoonlijk vind ik de boetes nog veel te laag en de pakkans ook
dit moeten ze gewoon gelijk stellen aan met drank achter het stuur .... rijbewijs inleveren en 3 maanden of zelf jaren lang geen voertuig meer mogen besturen
bij geen rijbewijs g3ewoon even een paar weken vast zetten
of even mee lopen bij mensen die slachtoffers van de weg moeten schrapen of zo
laat ze maar eens voelen wat hun gedrag kan veroorzaken
zo ie zo al mobile telefoon gebruiken in het openbaar
je kan niet even gezellig met iemand gesprek beginnen of ze grijpen weer naar die mobile telefoon