Motorblok naar de vaantjes

Gebruikersavatar
hanskleij
Voormalig STN Lid
Berichten: 550

Re: Motorblok naar de vaantjes

Bericht#101 » 02 dec 2018, 10:50

Klapband schreef:
Harleyman schreef:Ik snap de keuze niet zo goed,
Een krukas met lagers 60euro
Pakkingen en olie 25euro
1uur werk 75 euro
Dus voor 160 euro tuf je weer lekker rond.
Een nieuw blok daarentegen is 300 + euro,en ook maar een uurtje werk, dus niks sneller of goedkoper.
Dan is de krukas met lagers vervangen toch veel voordeliger?
Maakt mij niet uit,het gaat erom dat jij tevreden bent maar vind het een vreemde keuze.



Een origineel kymco blok kost wel meer als 300 euro. Waar jij het over hebt zijn die goedkope china vervangings blokjes..
Die zou ik er zelf er nooit eronder hebben geschroeft, want de onderdelen van kymco zijn kwalitatief beter.. (dat is ook waarom dat originele kymco blok 700 euro + kost. Ik had zelf het originele blok gereviceerd.. Zo heel moeilijk is dat ook niet.

Beste heer klapband, Harleyman
Er zit een origineel kymcoblok onder en wel van de agility, zoals eerder beschreven in dit verhaal.
Groet Hans
0 x

Gebruikersavatar
hanskleij
Voormalig STN Lid
Berichten: 550

Re: Motorblok naar de vaantjes

Bericht#102 » 07 sep 2019, 21:04

Hierbij nieuws van het ND front (hahaha)

Heb nog eens alles gelezen over het wel of niet vervangen van het complete blok,
er werd wel veel geschreven over niet doen, makkelijk zelf doen, in ieder geval moeilijke opmerkingen over van alles en nog wat.
Nadat alles is beschreven is een ding wel heel duidelijk geworden, hij rijd nog probleemloos als een zonnetje en bijna 50.00 km op de teller, dus waar hebben we het met zijn allen over gehad ??????????
Leuk weer te lezen dat de ND van Patrick met zo'n groot aantal kilometers ook nog perfect rijd.

Een zeer tevreden ND rijder.
4 x

Social Media

   

Terug naar “Café de Slappe Klets”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer