vespa in de kreukels.

Gebruikersavatar
Jeff1986
Berichten: 82

Re: vespa in de kreukels.

Bericht#11 » 03 mei 2018, 20:39

Klote! 8 weken geleden ook een ongeluk gehad. Mevrouw zag me niet door beslagen ramen! Klap daar lag ik. Verbrijzelde sleutelbeen. Operatie week later. 2 jaar mee zoet minimaal! Ben blij voor je dat het bij jou meevalt! Ik hoop dat je scoot snel gemaakt is!
2 x

Gebruikersavatar
jeffjamm94
Berichten: 384

Re: vespa in de kreukels.

Bericht#12 » 03 mei 2018, 20:58

zeer jammer zoiets :(

maar aan de positieve kant. als je nu kijkt naar wat kapot is dan vind je misschien wel iets wat je kunt verbeteren of een upgrade kunt geven :)
1 x
Ken je mij niet?
Dan kom ik misschien wat apart over.

Maar ken je mij wel?
Dan zie je zelf dat ik toch echt wel prettig gestoord ben maar dan wel een betere van dat soort

Gebruikersavatar
Ruud_B
Berichten: 561

Re: vespa in de kreukels.

Bericht#13 » 03 mei 2018, 21:01

Sjonge wat een pech man! Goed dat je zelf er niet heel veel aan hebt overgehouden.

Je Wesp die zal wel richting total loss gaan als ik de schade zo belees.

Sterkte .
1 x
" IK ACCEPTEER U, ZOALS IK BEN "

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: vespa in de kreukels.

Bericht#14 » 03 mei 2018, 21:08

Dat is balen Marco.
Als het goed is zal de verzekering van de auto aansprakelijk worden gesteld door jouw verzekering, die de schade daar gaat verhalen.
Ook je kleding, helm en mogelijk ook de extra kosten die je moet maken door met de auto te reizen.
Mocht je door de klap ook lichamelijke beperkingen ondervinden, dan zou je ook die mogelijke onkosten kunnen declareren.
Hopelijk kan je weer gauw genieten van je Vespa ook in het Sauerland komende juni.
1 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: vespa in de kreukels.

Bericht#15 » 03 mei 2018, 21:16

Ach wat zonde.
Alle schade aan je kleding betekent dat het je goed beschermd heeft. Gewoon claimen.

Hopelijk knap je snel op.
1 x

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: vespa in de kreukels.

Bericht#16 » 03 mei 2018, 21:21

stoyanov schreef:Als je ego maar geen deuk heeft opgelopen.
Sterkte.


Nee hoor. Met m'n zelfvertrouwen is niets mis mee. Kan er nu wel weer mee lachen, en kan niet wachten om weer te gaan scooteren. Baal alleen , omdat ik volgende week vrij ben, en eigenlijk van plan was om te gaan touren. Dan ga ik nu maar schilderen. Moet ook nog gebeuren. Elk nadeel heeft ook weer een voordeel. :thumbsup:
1 x

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: vespa in de kreukels.

Bericht#17 » 03 mei 2018, 21:28

Jeff1986 schreef:Klote! 8 weken geleden ook een ongeluk gehad. Mevrouw zag me niet door beslagen ramen! Klap daar lag ik. Verbrijzelde sleutelbeen. Operatie week later. 2 jaar mee zoet minimaal! Ben blij voor je dat het bij jou meevalt! Ik hoop dat je scoot snel gemaakt is!


Gelukkig wel. Heb alleen wat blauwe plekken, en spierpijn. Ben er beter vanaf gekomen dan jij. Hoop dat jij spoedig weer de oude bent.
1 x

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: vespa in de kreukels.

Bericht#18 » 03 mei 2018, 21:31

Meatlove schreef:Ach wat zonde.
Alle schade aan je kleding betekent dat het je goed beschermd heeft. Gewoon claimen.

Hopelijk knap je snel op.


Dat klopt. Had motorjas en handschoenen aan, en die hebben mij goed beschermd. Heb de rekeningen van de helm en jas al klaarliggen. Handschoenen zijn al oud, daar heb ik niets meer van.
0 x

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: vespa in de kreukels.

Bericht#19 » 03 mei 2018, 22:00

Ik heb ook ooit een ongeluk gehad en kreeg zelfs schadevergoeding (€250,-) voor een beenwond en schaafplekken...
Kleding vergoeden ze meestal zonder bonnetjes...
Zolang jij maar aannemelijk kunt maken dat het ongeveer dezelfde jas/broek/ handschoenen zijn.
1 x

Gebruikersavatar
bertocello
Berichten: 1678

Re: vespa in de kreukels.

Bericht#20 » 03 mei 2018, 22:09

Jammer. Zie het positief, elk ongeluk waar je heelhuids (?) uitkomt levert jou onvervangbare ervaring op.
Je leert zo beter de omgeving scannen op mogelijk achteloze weggebruikers. Spoedig herstel en kijk uit voor een nieuwe (?) Vespa?
1 x
Sym Symphony ST 50 4t- 120.000 km Actuele kilometerstand -120.244 km.

Social Media

   

Terug naar “Café de Slappe Klets”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer