vespa in de kreukels.

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: vespa in de kreukels.

Bericht#21 » 03 mei 2018, 22:34

Gewoon alles laten claimen. En idd vragen aan je verzekering of de verwondingen ook nog een vergoeding waard zijn.
0 x

Gebruikersavatar
Brute-Force
Berichten: 1150
Contacteer:

Re: vespa in de kreukels.

Bericht#22 » 03 mei 2018, 22:43

Jeff1986 schreef:Klote! 8 weken geleden ook een ongeluk gehad. Mevrouw zag me niet door beslagen ramen! Klap daar lag ik. Verbrijzelde sleutelbeen. Operatie week later. 2 jaar mee zoet minimaal! Ben blij voor je dat het bij jou meevalt! Ik hoop dat je scoot snel gemaakt is!


Zo zie maar weer .... Goede beschermende kleding is belangrijk, op de Scooter /Bromfiets / Motor ben je kwetsbaar , en met rijden in je spijkerbroekkie en T-Shirt kan je grote blessures oplopen .

Kijk eens naar de Moto Gp... die jongens stappen soms af / gaan onderuit met hoge snelheden , en mankeren vaak niets .
0 x
Gilera Road-Runner RST 2-takt -2013.. Beep-Beep!
Gilera MHR Speed 7T, The Red-Rockett.
Grand-Dink, The Mean-Machine -2012 : Eat My Dust, Edwin.

Gebruikersavatar
ROADHOGG
Voormalig STN Lid
Berichten: 1070

Re: vespa in de kreukels.

Bericht#23 » 03 mei 2018, 23:04

@Marco_61
Verdikkeme ! ! Dat jou dit nu moet gebeuren...,... Wou je een berichtje sturen om de tour in de Kempen voor te rijden.
Omdat @Patrick met z'n 5 ploegen zit, en naar ik gisteren hoorde ook in de poeier ligt, nu jij er nog bij, het lijkt wel of het woeste zuiden aan de beurt is met schade's.......
Maar blij om te horen dat je er goed vanafgekomen bent ! ! !
Ik hoop dat alles vlot en netjes door de betreffende verzekeringen geregeld wordt.
Ik hoor het wel als je weer (scooter)mobiel bent........
Sterkte ermee ! !

Groet Gradje
1 x
"I apologize in case I did not offend you"

DAGRECORD : 465 Km.

https://www.scootertourclubnederland.com/forum/viewtopic.php?f=97&t=9947

Gebruikersavatar
Jeff1986
Berichten: 82

Re: vespa in de kreukels.

Bericht#24 » 04 mei 2018, 05:47

Brute-Force schreef:
Jeff1986 schreef:Klote! 8 weken geleden ook een ongeluk gehad. Mevrouw zag me niet door beslagen ramen! Klap daar lag ik. Verbrijzelde sleutelbeen. Operatie week later. 2 jaar mee zoet minimaal! Ben blij voor je dat het bij jou meevalt! Ik hoop dat je scoot snel gemaakt is!


Zo zie maar weer .... Goede beschermende kleding is belangrijk, op de Scooter /Bromfiets / Motor ben je kwetsbaar , en met rijden in je spijkerbroekkie en T-Shirt kan je grote blessures oplopen .

Kijk eens naar de Moto Gp... die jongens stappen soms af / gaan onderuit met hoge snelheden , en mankeren vaak niets .


Gelukkig had ik dat ook aan ;) anders was het nog veel erger geweest.
0 x

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: vespa in de kreukels.

Bericht#25 » 04 mei 2018, 06:32

ROADHOGG schreef:@Marco_61
Verdikkeme ! ! Dat jou dit nu moet gebeuren...,... Wou je een berichtje sturen om de tour in de Kempen voor te rijden.
Omdat @Patrick met z'n 5 ploegen zit, en naar ik gisteren hoorde ook in de poeier ligt, nu jij er nog bij, het lijkt wel of het woeste zuiden aan de beurt is met schade's.......
Maar blij om te horen dat je er goed vanafgekomen bent ! ! !
Ik hoop dat alles vlot en netjes door de betreffende verzekeringen geregeld wordt.
Ik hoor het wel als je weer (scooter)mobiel bent........
Sterkte ermee ! !

Groet Gradje


Ja, dus kijk jij maar uit dat je zelf niet aan de beurt komt. Dat voorrijden staat nu op een laag pitje, maar laat wel ff weten wanneer ik weer paraat ben.
0 x

Gebruikersavatar
Patrick
Voormalig STN Lid
Berichten: 414
Contacteer:

Re: vespa in de kreukels.

Bericht#26 » 04 mei 2018, 12:57

Dat is balen Marco.
Sterkte ermee .
Ik was vorige week zaterdag de klos :(
1 x

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: vespa in de kreukels.

Bericht#27 » 04 mei 2018, 14:51

Patrick schreef:Dat is balen Marco.
Sterkte ermee .
Ik was vorige week zaterdag de klos :(


Hoorde het van Gradje. Hopelijk niet ernstig. Beterschap van mij.
0 x

Gebruikersavatar
RoiRaw
Berichten: 238

Re: vespa in de kreukels.

Bericht#28 » 04 mei 2018, 16:26

Dat is schrikken zeg! Goed dat het voornamelijk materiële schade is, maar toch mooi kl#$te. Ik hoop dat het snel en netjes opgelost wordt door de tegenpartij.
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: vespa in de kreukels.

Bericht#29 » 04 mei 2018, 19:40

Ik wil hierbij iedereen bedanken voor de lieve reacties, alsmede voor alle tips en raadgevingen. Ondanks dat ik bijna niemand live gezien heb, op 2 na, heb ik een heel warm gevoel gekregen bij deze kameraadschap. :bighug: Waarvoor mijn diepste dank. En ik hoop jullie allemaal binnenkort in het echt te zien.(Bosche bollen meeting misschien?)
Ik blijf jullie natuurlijk op de hoogte houden over de voortgang van dit hele gebeuren. Ik wil niet op de zaken vooruitlopen, maar de kans is groot dat Duitsland voor mij toch door kan gaan. :thumbsup: :thumbsup:
Gr, Marco.
4 x

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: vespa in de kreukels.

Bericht#30 » 04 mei 2018, 20:09

Patrick schreef:Dat is balen Marco.
Sterkte ermee .
Ik was vorige week zaterdag de klos :(


Ik weet uit ervaring hoe het voelt na een ongeluk, vooral als je zelf geen schuld hebt.
Hoop dat je zelf niet gewond bent.
Sterkte en groet,
Jan.
0 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Café de Slappe Klets”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer