Open pb aan @Micha

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Open pb aan @Micha

Bericht#1 » 02 nov 2018, 13:57

Hoi Micha,

Bedankt voor je reactie in mijn topic. Ik hoop dat je het niet erg vindt als ik er even op wil reageren. Aangezien mijn eigen draad op slot gegooid is, doe ik dat even in een nieuw onderwerp. Ook krijg je dit als pb. Service van de zaak.
Ik splits je reactie even op in een paar quotes:
Micha schreef:U klaagt regelmatig over hoe u behandeld word door diverse leden van deze club.
U voelt zich regelmatig beschoten door bepaalde leden alsof ze al in de loopgraven klaar liggen met hun dubbelloops jachtgeweer om elk commentaar van uwe persoonlijkheid af te schieten.
U voelt zich onbegrepen en onjuist behandeld te wezen.

Op zich ging het de laatste tijd best goed volgens mij. Na de vorige clash was de sfeer aardig bijgetrokken en had ik weinig te klagen. Soms komt er eens een vriendelijk geintje tussendoor. Moet op zich kunnen. (quote uit het NIU-draadje)
Meatlove schreef:Dit is veel te modern voor Frank. Laat hem eerst maar eens de stap uit het verleden naar het heden nemen en een deftige 4-takt scooter kopen.

Waarop jij reageert:
Micha schreef:Ken je feiten @Meatlove .
Frank heeft een caferacer gehad en vanwege zijn gezondheid is Claire gekomen.

Da's op zich al vreemd, want de andere opmerking over olie happen sla jij niet op aan.
Later praat je ook mee in het onderwerp met de SYM scooters, terwijl je inhoudelijk niets toe te voegen hebt.

MIJ valt het op dat jij vaak een minstens zo grote sfeermaker bent als waarvan je mij beschuldigd.

Micha schreef:Maar wat mij eigenlijk meer verbaasd hoe u uwe persoonlijkheid zich gedraagt en in hoeverre u hints niet oppakt als u uwe gedrag in de steek laat.
U bent al door diverse leden meerdere keren op u gedrag aangesproken en u doet hier zelf niets mee.
U maakt hier in dan u eigen keuze en u dient hier zelf de gevolgen van te trekken.

Ik heb mijn keuze al gemaakt door mijn afscheid aan te kondigen. Wat dat betreft heb jij je zin. Goed gedaan hoor! :thumbsup:
Micha schreef:Wat mij ook al meerdere keren is opgevallen is dat u uwe persoonlijkheid altijd het laatste woord wil hebben of zal krijgen.

Vaak wordt een onderwerp op slot gegooid na mijn laatste reactie.
Micha schreef:U heeft ten altijd het recht om te klagen bij de moderator als u zaken niet zint en het is aan de moderator wat zijn aktie hierop is.
U gedrag richting de moderators en het bestuur vind ik persoonlijk onbeschoft en niet correct.

Ik nodig jou persoonlijk uit om de pb's te komen lezen die ik met het beheer/bestuur gewisseld heb in de tijd dat ik hier meeschrijf. Ik kan jou nu al vertellen dat daar best volwassen berichten tussen zitten.
Het is pas sinds de openbare roast van afgelopen week dat ik mijn toon aangepast heb. Als het bestuur mij openbaar uitkotst, is het voor mij ook klaar. Graag wil ik van jou in quotes wel horen WAT dat onbeschoft en niet correct was, met bijgevoegde forumregels ter verduidelijking. Natuurlijk hebben wij van mening verschild en zijn er woorden gevallen. Dat dit openbaar is gebeurd is niet netjes, maar dat is een keus die ik niet alleen maakte.
Dat jij je ermee bemoeit moet je zelf weten. Alleen dat je mij allerlei onterechte verwijten maakt vind ik jammer. Het zegt meer over jou dan over mij.

Micha schreef:We zijn blij met u technische inbreng in deze club maar het gedrag wat u uwe persoonlijkheid de laatste tijd vertoont hoeven wij niet te accepteren.
Er is geen hekel aan u in de persoonlijke sfeer maar het is u gedrag wat ons tegen de borst stuit.

Aangezien men van mij niets meer wil horen en de deur open staat, wil ik dat alles verwijderd wordt. Dit na aanleiding van het dreigement van het beheer. Als ik hier zelf niet meer welkom ben, gun ik jullie mijn kennis ook niet meer.
Bovendien is het onmogelijk voor mij om dit zelf te doen. Draadjes die op slot staan kun je niet wijzigen.

Mij persoonlijk kun je niet haten, je kent mij niet.

Ik hoop dat jij je wat minder bemoeit met iedereen hier en dat je vooral niet zo belerend doet. Je hebt de kennis, noch de functie om dit uit te dragen.
0 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Open pb aan @Micha

Bericht#2 » 02 nov 2018, 14:36

zo we gaan schijnbaar vrolijk verder.
nou ik zal dan namens het voltallige bestuur antwoord geven .
wij kunnen ons volledig in de bevindingen vinden van mischa en sluiten ons daar dan ook bij aan.

wat dus inhoudt dat het wat het bestuur betreft nu klaar is met dit gedrag !
en wie er vanaf nu mee doorgaat gooi ik namens het bestuur gewoon op slot !
klaar met die flauwekul.

nu weer allemaal normaal lekker op het forum of juist niet maar geen reactie op reactie enz.
er zal ook niet verder op het forum een discussie toegestaan worden ..

iedereen een fijn weekend
roelf
4 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Café de Slappe Klets”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron

Aanmelden  •  Registreer