Sym symphony st of sym jet 14

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Sym symphony st of sym jet 14

Bericht#21 » 13 jan 2019, 16:41

Hein dit zeg ik niet om je af te zeiken maar ook mij valt het op dat je een hele sterke mening hebt en zo ook je eigen ideeën, oké fijn daar is hier ruimte voor.
Ook valt mij op dat je al meteen een oordeel klaar hebt over een specifiek merk vanwege een probleem dat je ervaren hebt. Wat trouwens sneu is niet alleen voor jou maar voor ieder die met dit te maken heeft.
Maar ik heb genoeg Kreidler en zundaps gezien met gescheurde achterbruggen lekkende koppen een olie verbruik waar je u tegen zegt en ga zo maar door. Heel veel van dat soort brommers zijn de laatste jaren vanuit Duitsland naar Nederland gehaald en vele zijn gerestaureerd waardoor ze nu nog rijden maar heel veel van die oudere brommers in Nederland zijn al op de schroothoop beland. Toch valt het mij hier op dat er diverse leden heel sociaal zijn in het echte leven maar wel een duidelijke mening hebben en meestal ook wel realistisch. Lees wat je wil lezen en doe wat je er mee wil doen maar maar sta dan niet vreemd te kijken als je een bepaald antwoord krijgt op een reactie die jezelf plaatst. En nogmaals er zijn ook positieve verhalen over de SYM en wat ze bereikt hebben. Niks is perfect en dat zal geen een zijn maar je moet er zelf wel ook wat voor doen.
We zijn er niet om jou te dwars te liggen maar ook om je te helpen maar geef dan de ander ook de kans.
2 x

Gebruikersavatar
Willem13
Voormalig STN Lid
Berichten: 115

Re: Sym symphony st of sym jet 14

Bericht#22 » 13 jan 2019, 18:44

Om het maar ontopic te houden doe ik niet mee met onnodige discussies.
De Poeple s heeft soms inderdaad een hikprobleem. Dit is echter op te lossen als de dealer/monteur maar weet waar hij moet wezen en daar zit vaak gewoon het probleem in.
Helaas heb ik dezelfde ervaring mee gehad en pas na drie verschillende dealers / en monteurs kwam er één met een oplossing.
Ook hier is ervaring en goede monteurs een vak apart.
Maar voor jou keuze aan een scooter kan ik alleen maar zeggen dat beide Sym’s even goed zijn.
De één heeft achter een schijfrem en de ander niet. Persoonlijk vind ik het model Jet14 echt wel van deze tijd. Maar zo heeft iedereen zijn eigen keuze en smaak. Gelukkig maar.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Café de Slappe Klets”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer