WTF momenten met je brommer / scooter

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: WTF momenten met je brommer / scooter

Bericht#21 » 05 apr 2019, 14:48

thomas schreef:Then again I wake up the entire hospital with the horn (I live right next to the hospital.)


do not in the Netherlands to blow a horn near a hospital , it cost your 350 euro bill .. (needless honks) :nono1:
:bang!:


A fines between the 260 and 380 euro. This can be imposed for ' causing unnecessary sound.
The amount of the penalty may in some cases depend on the mood of the investigating officer.

:bandana:

the hope that his wife has morning treats him friendly or man :bang!:
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
BadWeather
Berichten: 781

Re: WTF momenten met je brommer / scooter

Bericht#22 » 07 apr 2019, 05:54

Zojuist m'n allereerste verkeersboete gekregen, heb een nogal krachtige diesel van de zaak.

Oh nee, toch niet. 54,1 Km/u geflitst in de bebouwde kom met de Skyteam. 49 euro'tjes alstublieft, dankuwel...
2 x
Skyteam Classic 50
Skyteam Scrambler 50
AGM Devil The resurrection of Lucifer
Skyteam Monkey Skyteam / Jincheng Monkey
Zhenhua Dax
Super Motor Company Super 50
Skyteam PBR

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: WTF momenten met je brommer / scooter

Bericht#23 » 07 apr 2019, 08:08

ach valt wel mee hadden ze je met een lazer staande gehouden had je nu een veel groter probleem gehad , wees blij
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Eagleseye
STN Forum Moderator
Berichten: 638
Contacteer:

Re: WTF momenten met je brommer / scooter

Bericht#24 » 10 apr 2019, 09:14

Ik had gisteren zo'n moment meegemaakt.
Ik stond bij mijn scooter bij mijn andere hobbyclub en was van plan om naar huis te rijden.
Ik dacht het is nu 45 minuten rijden naar huis ik ga eens lekker naar muziek luisteren via mijn headset. :music:
O ja mijn telefoon is bijna leeg dus die moet aan de usb aansluiting.
Dus ik pak mijn kabeltje, maar opeens moest ik nog even naar binnen voor de kleine boodschap voor dat ik ging rijden.
Ik leg mijn kabel op mijn zitting en ging naar binnen.
Eenmaal weer buiten pakte ik mijn scooter en ik ree aan.
Onderweg was ik lekker naar mijn muziek aan het luisteren tot ik keek naar de plek waar normaal mijn telefoon lag als hij aan het laden was.
En ik dacht hé waar is mijn telefoon??? :what:
O ja die zit nog in mijn broekzak.
Maar waar is dan mijn kabeltje??? :what:
Want hij zit niet in mijn jaszak.
O nee hé ik ben hem toch niet kwijt??? :what2:
Ik stoppen in paniek en sta op zag ik de kabel gelukkig nog liggen op mijn zitting. :yahoo:
Want ik zat met mijn kont er boven op waardoor het niet kon afvallen.
Het is nog al lastig te zien een zwarte kabel op een zwarte zitting in het donker.
Vanaf dat moment had ik (weer opgelucht) mijn telefoon aan de usb aangesloten.
2 x
Met vriendelijke groet.

Peter.

Dag record km: 312
Datum dag record: 27-6-2020

Afbeelding

Deze brommers heb ik gereden:
Puch DS 50.
Peugeot 103.
Beta Ykon.
Derbi Manhattan.
2x Piaggio Fly (een zwarte 4takt 2006 en een zilvere 2takt 2005).
Nu rij ik op mijn "Silverwing" Kymco Grand Dink 50.

Gebruikersavatar
DarkMatter1980
Berichten: 78

Re: WTF momenten met je brommer / scooter

Bericht#25 » 10 apr 2019, 09:31

ravw schreef:
DarkMatter1980 schreef:Je net gekochte Gilera Runner waar je voor gespaard hebt in de voortuin zetten met kettingslot en dan 1 minuut naar binnen lopen en weer naar buiten omdat je vergeet om iets uit de buddie te halen. Vervolgens staat je scooter er niet meer en herinner je die witte bus die je al gevolgd had vanaf de dealer. :devil:


mmmmm dat is minder maar al twee keer mee gemaakt , een keer een fiets en 1 keer ook een brommer :-( de bon was nog nat uit de kassa en ze waren al weg

maar hopelijk wel verzekerd , brommer van mij was WA , dus pech en de fiets was de aanmelding nog onderweg , dus was te laat :-(



Helaas ook inderdaad alleen WA :bang!:
0 x

Gebruikersavatar
DarkMatter1980
Berichten: 78

Re: WTF momenten met je brommer / scooter

Bericht#26 » 10 apr 2019, 09:36

stoyanov schreef:
DarkMatter1980 schreef:Je net gekochte Gilera Runner waar je voor gespaard hebt in de voortuin zetten met kettingslot en dan 1 minuut naar binnen lopen en weer naar buiten omdat je vergeet om iets uit de buddie te halen. Vervolgens staat je scooter er niet meer en herinner je die witte bus die je al gevolgd had vanaf de dealer. :devil:




Je bent toch niet belazerd zeker???


Nee had hem gekocht bij van Dijk in Rotterdam dus echt een dealer niet 2e hands.
Halverwege naar huis rijdend merkte ik een grote witte bus achter me maar ja dan ga je niet denken "hey die wil mijn scooter jatten".
Later zag ik waarschijnlijk mijn scooter staan in Bergschenhoek maar wist het niet zeker want de plaat was veranderd.
0 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: WTF momenten met je brommer / scooter

Bericht#27 » 11 apr 2019, 17:24

Van daag weer een moment dat ik dacht WTF .... maar dan meer van waarom doen de Politie niets

sta ik vandaag voor een stoplicht , te wachten Politie achter mij
ik moest na het kruispunt een bromfietspad ( 1 richting) op
dus bij groen rijd ik weg ga het bromfietspad op komt er in tegenovergestelde richting een groep scholieren aan rijden 6 breed ... dus ik kon dus niet het bromfiets pad dus ik blokkeert de politie auto die dus achter me staat , en wacht tot die scholieren weg zijn ,, maar nee ze blijven gewoon wachten terwijl ik geen kant op kon

dacht nou laat die politie nu eens uitstappen en die lui eens een boete geven , maar niets , 1 a 2 min later gingen ze eindelijk op zij , dus kon weer verder .. en politie reed gewoon door :bang!:

niet veel later waar ik dus op het bromfiets pad zit stopt er een scooter ( 50CC ) op de weg achter de politie en weer geen boete ..... dat was nummer twee waarvan ik zo iets heb van je mag wel een keer wat gaan doen

Ik ga een stukje verder op de weg weer op en zo als gewoonlijk politie weer achter mij . zo als ik wel vaker heb met auto's die me eerst voor bij gaan en dan later gewoon weer achter me staan
komt er op het Fietspad een ( dus geen bromfiets pad ) een Grand dink voor bij zetten waarvan ik dacht zo die moet dik over de 60 zitten , reed zelf 55 ...maar weer niet een krimp die lui van de politie .....
niet veel later moest ik afslaan en ze reden recht door .. maar had wel even zo iets van ???? WTF moment , alles wordt aan regels om hun heen genegeerd , maar ze doen echt helemaal niets die politie hier :nono1:
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: WTF momenten met je brommer / scooter

Bericht#28 » 25 mei 2019, 09:54

Even nog een leuk WTF moment van afgelopen week

van de week ga ik even shag halen bij de pomp , en had hem dus even op de parkeer vakken staan
en toen ik terug kwam , stonde er 2 MP3 naast me en nog een oude Honda, later nog meer motorrijders
Kwam aanlopen en 2 van de motorlui kwamen op me aflopen aangenaamd kennis te maken
ook 1 vrouwelijke rijder. :beauty:
????? ik had zo iets van ??? wat is dit , wat bleek ik stond op een parkeerplek waar hun hadden afgesproken met diverse motorrijders om naar de eiffel te gaan , dus hun dachten dat ik bij de groep hoorde

pas toen ik zei: Maar ik ga naar me werk en trouwens het is geen motor maar een 50 CC ... je had die blikken moeten zien :o
ja toen pas keken ze naar me kenteken plaat , en we hebben nog even staan praten
en de groep nog even uitgezwaaid en ben naar me werk gegaan , maar die blikken en glimlach op die gezichten ... daar doe je het voor maar wel even zo iets van WTF

was trouwens ook de laatste avontuur met de hanway RAW 50
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Social Media

   

Terug naar “Café de Slappe Klets”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer