WTF momenten met je brommer / scooter

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

WTF momenten met je brommer / scooter

Bericht#1 » 03 apr 2019, 19:34

Ach iedereen heeft wel eens van die momenten dat het even een moment is dat onze grijze massa ons in de steek laat .. waarop er soms rare dingen kunnen gebeuren

ik wil hier van mensen wel eens weten welke WTF momenten jullie wel eens mee gemaakt hebben met de brommer / scooter

Dit kan leuke momenten zijn en of minder leuke momenten
Zo heb ik er wel een paar waarvan ik zeg die zijn echt om ingelijst te worden

Eerste moment , van jaren snorfiets gereden te hebben naar een CR overstappen, sparen en dan eindelijk kun je hem kopen , bijde dealer even de prijs afgetikt en intro gehad , en dan weg willen rijden ..... ZONDER helm .. waarop mijn dealer zegt , hallo je moet een helm op ?????? wat ??? een helm ..

Oja ach maar net wel al je geld uit gegeven aan de brommer dus dat werd minder eten die week maar even een 2de handsje gekocht


tweede moment , staandehouding brommer controle: meneer papieren en zo , u heeft alles in orde met u brommer - Ja meneer agent alles zit er op en goed vast .......... , ... oke meneer u mag weer gaan .. bij het weg rijden heel je strapstel er onderuitvallen ... ( oude puch ... ) :rlol: ( doet die normaal nooit) :neh!:


benzine tanken met oude puch , weg rijden , einde van de straat , motor stil vallen ..... WTF , waar heeft hij last van .. benzine kan het niet wezen .......... wat doet dat vreemde olie spoor achter mijn brommer ......... toch maar in de tank kijken , LEEG !!!!
wat is dat , benzine slang los ..( vast gemaakt ) dus weer terug om te tanken .....


En zo kan ik er nog wel heel wat vertellen ..

killswitch momentjes bijvoorbeeld :nono1:
1 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: WTF momenten met je brommer / scooter

Bericht#2 » 03 apr 2019, 20:24

Scooter op de tuin parkeren. 's Avonds weg willen geen stootje geven. Aantrappen dan maar en naar huis rijden.
Volgende ochtend elektrisch starten alsof er niks aan de hand is.
3 weken gewoon alles doen wat er van verlangd mag worden, dus ik wacht nog effe met een nieuwe accu.
Vandaag naar de tuin; en wat denk je??
Geen stootje meer.
Morgen eens kijken of hij om 5:30 uur weer normaal start.
Maf ding. Tijd voor iets anders.
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: WTF momenten met je brommer / scooter

Bericht#3 » 03 apr 2019, 20:33

stoyanov schreef:Scooter op de tuin parkeren. 's Avonds weg willen geen stootje geven. Aantrappen dan maar en naar huis rijden.
Volgende ochtend elektrisch starten alsof er niks aan de hand is.
3 weken gewoon alles doen wat er van verlangd mag worden, dus ik wacht nog effe met een nieuwe accu.
Vandaag naar de tuin; en wat denk je??
Geen stootje meer.
Morgen eens kijken of hij om 5:30 uur weer normaal start.
Maf ding. Tijd voor iets anders.


de HANWAY RAW50 is binnen kort te koop heb even een maand geduld ... of je brommer moet nog even een maandje geduld hebben (even wachten op mijn vakantie geld ) :worshippy:

maar dat zijn inderdaad ook van die momenten waarvan je denkt .. je zet hem goed weg zonder problemen en de volgende dag gewoon niets meer doen
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: WTF momenten met je brommer / scooter

Bericht#4 » 03 apr 2019, 22:26

momentje die arno zich ook nog herinert ik rij voorop op mijn grand dink slagschip over de veluwe lekker de gang er in voel in een lange bocht naar links mijn scooter over beide wielen weg glijden
schrik me rot natuurlijk maar beheerst kom ik net de bocht al drijvend door ..
zie ondertussen arno gierend van het lachen in mijn linker spiegel....wegdrijvend ineens heel serieus verschijnend in mijn rechter-spiegel
gleed exact zoals ik door de bocht op zijn kymco wij stoppen pppfff
ik zeg nou dat volgen neem je wel heel letterlijk hè
allebij lachen en door
1 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
jeffjamm94
Berichten: 384

Re: WTF momenten met je brommer / scooter

Bericht#5 » 03 apr 2019, 22:32

rijd met de scooter naar werk.
starten niks aan de hand loopt als een zonnetje.

einde van de dag spontaan geen stroom meer en dan blijkt mijn kickstarter ook nog eens niet te grijpen.
WTF moment daar.

2 dagen later andere kickstarter erop gezet, Starten lopen.
tijdje rijden om de accu weer op te laden en verder geen problemen meer mee gehad op dat gebied
0 x
Ken je mij niet?
Dan kom ik misschien wat apart over.

Maar ken je mij wel?
Dan zie je zelf dat ik toch echt wel prettig gestoord ben maar dan wel een betere van dat soort

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: WTF momenten met je brommer / scooter

Bericht#6 » 03 apr 2019, 22:43

tomosje schreef:momentje die arno zich ook nog herinert ik rij voorop op mijn grand dink slagschip over de veluwe lekker de gang er in voel in een lange bocht naar links mijn scooter over beide wielen weg glijden
schrik me rot natuurlijk maar beheerst kom ik net de bocht al drijvend door ..
zie ondertussen arno gierend van het lachen in mijn linker spiegel....wegdrijvend ineens heel serieus verschijnend in mijn rechter-spiegel
gleed exact zoals ik door de bocht op zijn kymco wij stoppen pppfff
ik zeg nou dat volgen neem je wel heel letterlijk hè
allebij lachen en door


dat heb ik een keer zelf ook zoiets meer gemaakt , FS1 en een KS50 ( even op een dame letten waar we langs reden , flauwe bocht naar rechts te laat zien ..... rem in knijpen en bladeren ( voorrem ) ik met de FS1 onder uit , mijn maat zijn gezicht van wat doe jij ??????????


Plons omdat die bocht grensde aan een sloot rijd hij er in , toen hij er uit kwam , zei ik heel droog: daarom remde ik , dat ik daarbij onder uit ging dat deed er niet meer toe .maar een hoop lol gehad ( ks 50 heeft daarna even staan drogen en gewoon wel verder kunnen rijden

en de bekende boogie grapje ... iemand laten vasthouden kijken of hij vonkt , en dan starten... AUWWWWWW!!! :schater:
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: WTF momenten met je brommer / scooter

Bericht#7 » 03 apr 2019, 23:16

Jaren geleden staan te klooien met het contactslot van mijn vivacity. Sleutel ging er gewoon in, maar waarom kan ik die sleutel niet omdraaien. Stond al 3 minuten te klooien, kom ik er achter dat het mijn scooter helemaal niet is. En het ergste was nog wel, dat het ook een totaal andere kleur was. Leek er niet eens op. :bang!:
Gr, Marco.
2 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: WTF momenten met je brommer / scooter

Bericht#8 » 03 apr 2019, 23:23

Marco_61 schreef:Jaren geleden staan te klooien met het contactslot van mijn vivacity. Sleutel ging er gewoon in, maar waarom kan ik die sleutel niet omdraaien. Stond al 3 minuten te klooien, kom ik er achter dat het mijn scooter helemaal niet is. En het ergste was nog wel, dat het ook een totaal andere kleur was. Leek er niet eens op. :bang!:
Gr, Marco.


Iets met te weinig koffie of te veel drank
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: WTF momenten met je brommer / scooter

Bericht#9 » 04 apr 2019, 06:34

Nee, geen van beiden. Met mijn gedachten er totaal niet bij.
1 x

Gebruikersavatar
DarkMatter1980
Berichten: 78

Re: WTF momenten met je brommer / scooter

Bericht#10 » 04 apr 2019, 08:26

Je net gekochte Gilera Runner waar je voor gespaard hebt in de voortuin zetten met kettingslot en dan 1 minuut naar binnen lopen en weer naar buiten omdat je vergeet om iets uit de buddie te halen. Vervolgens staat je scooter er niet meer en herinner je die witte bus die je al gevolgd had vanaf de dealer. :devil:
0 x

Social Media

   

Terug naar “Café de Slappe Klets”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

Aanmelden  •  Registreer