Agenten halen moeder met pasgeboren baby van scooter

Gebruikersavatar
Victor-San
Berichten: 676

Agenten halen moeder met pasgeboren baby van scooter

Bericht#1 » 25 mei 2020, 20:38

:ugeek:

Agenten keken maandagmiddag verbijsterd op bij het staande houden van een stel op een scooter in Rotterdam: ze bleken hun pasgeboren baby mee te hebben genomen. 

https://www.telegraaf.nl/e/1791466915/
0 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Agenten halen moeder met pasgeboren baby van scooter

Bericht#2 » 26 mei 2020, 00:44

sommige ouders .. maar goed , dat de politie een boete geeft tot daar aan toe maar gelijk even alle hulpinstanties gaat waarschuwen vind ik wel wat vergaan als het nu herhaaldelijk fout gaat oke ... maar om nu bijde eerste overtreding ( oke wel een die grote gevolgen kan hebben ) dan gelijk je overal neer te zetten als een minder geschikte ouder .... vind ik en beetje te ver gaan , er hoeft maar een overijverige jeugdwerker of wat dan ook tussen te zitten en het kind word uit huis geplaats , met alle gevolgen vandien ..
en dan over 16 jaar later een onhandelbaar kind te moeten heropvoeden en steeds met de politie in aanraking komt omdat het van "hulpinstantie" naar "hulpinstantie" is gegaan of van pleeggezin naar pleeggezin..
even een woodje toespreken en op de gevaren wijzen en een boete was op zijn plek geweest
wel netjes dat ze haar even wegbrachten

alleen wat ik me nu dan afvraagt mag dat zo maar met meer dan 3 mensen inde auto :thumbsup:
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Social Media

   

Terug naar “Café de Slappe Klets”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer