vlog stn

Gebruikersavatar
boukeent
Berichten: 431

vlog stn

Bericht#1 » 20 mar 2021, 14:55

ik kijk veel youtube.
er is veel discussie geweest binnen en over stn.
via youtube is ook een en ander uitgelegd.

nu is het helaas stil over hoe en wat stn.

Bouke
0 x
kymco xtown 300i, 2018
sym joymax z 300i, 2019
mash dirt track 650, 2019

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: vlog stn

Bericht#2 » 21 mar 2021, 15:01

Oh, je bedoelt mijn privé-account bij YouTube waar ik een aantal privéfilmpjes opgezet heb inzake scooters en reizen en ook, uit hoofde van mijn functie als STN Voorzitter, een aantal filmpjes in begin 2019 om de toenmalige koers door het toenmalige bestuur toe te lichten.

Ik heb trouwens gezien dat je je zelfs geabonneerd hebt op mijn kanaal aldaar, leuk :-)

Maar het is dus geen officiëel STN YouTube kanaal.

Intussen zijn er veel dingen veranderd. En er waren even geen filmpjes te maken. En ook mede dankzij de covid omstandigheden is het relatief rustig in Scooterland, dus ook bij de STN.

Maar als je specifieke vragen hebt, dan mag je die uiteraard stellen. Of wilde je ergens een discussie over gaan voeren ?
3 x

Gebruikersavatar
boukeent
Berichten: 431

Re: vlog stn

Bericht#3 » 21 mar 2021, 17:08

Ik wil zeker geen discussie over iets voeren maar vlog waren en zijn juist goede bron van wat en hoe van stn.

vlogs gingen juist over techniek cq touren. touren is juist mijn ding en ik kreeg het gevoel dat vlog hier mee een goede weg in gingen. omgeving leiden waren mooi om te zien en info waren mooie bijdrage aan info over status binnen stn.

discussie over dictatuur en democratie is voor mijn inhoudelijk niet belangrijk. met beide kom ik geen km verder. Ik was een motorrijder en door lichamelijke omstandigheden overgestapt op motorscooter. linker hand is iets minder handelbaar als rechter.

in een van de eerste vlogs gaf je aan dat je meer dit medium zou gebruiken en ik vond en vind dit juist prima.

Ik ben van alle andere clubs lid en jammer genoeg is de ktn gestopt.
Stn is net als vrije vogels of vriendenclub een verzamelplaats van mensen die willen touren.

De vlogs waren en zijn een goede bijdrage aan het club gevoel en geven een goede uitleg van wat de koers zou moeten zijn volgens de vlogger in deze edwin.

Maar toen was het stil en dat is juist jammer want hoe nu verder met touren...

Bouke
0 x
kymco xtown 300i, 2018
sym joymax z 300i, 2019
mash dirt track 650, 2019

Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 1643

Re: vlog stn

Bericht#4 » 22 mar 2021, 11:53

Hoe nu verder met het toeren? Volgens mij kunnen we als leden gewoon zelf toertochten plannen en organiseren. :thumbsup: STN faciliteert ons met een forum, maar is geen traditionele vereniging met een algemene ledenvergadering waarin een jaarplan wordt gepresenteerd. We kunnen binnen de kaders van STN dus zelf de koers bepalen. Volgens mij gaat dat over het algemeen prima, en is er een mooie mix van mensen die de liefde voor brommers en scooters deelt. De een houdt wat meer van toeren, de ander wat meer van techniek. Ik vind het juist mooi dat STN daar ruimte voor biedt. Filmpjes van Edwin zijn m.i. niet nodig om dit alles in goede banen te leiden.

Zelf heb ik in november een toertje georganiseerd. Dat was leuk (mede omdat ik zelf de koers kon bepalen :schater: ). De volgende staan alweer in de planning! :thumbsup:
2 x
Honda SH 300i '10
Suzuki Bandit 1200S '06
Kymco Agility 50 '13

Gebruikersavatar
KoKiem
Berichten: 235

Re: vlog stn

Bericht#5 » 22 mar 2021, 17:47

Heinz schreef:Hoe nu verder met het toeren? en verder citaat.


Ik sluit mij hier helemaal bij aan. Juist de structuur om iets anders te zijn dan een vereniging of stichting zorgt voor een vrijheidsbeleving die de scooterrijders aanspreekt.
Naar aanleiding van diverse onderwerpen op dit forum heb ik veel informatie ingewonnen en natuurlijk ook via andere kanalen zoals bv. youtube. Ik ben zelfs gaan bloggen over brommertours, gewoon omdat ik ook mijn ervaringen en informatie wil delen; en hoop zodoende anderen een start of info te geven.
Deze blog gaat buitenom de verhalen op dit forum, hoewel sommige wel gelijk zijn. Reacties op alles wat ik op de blog schrijf zou ik ook graag via deze blogpagina willen ontvangen en zou het vreemd vinden dit via een artikel op dit forum te krijgen.
De zaken moeten wel gescheiden blijven.
1 x
“Reizen is niet iets waar je goed in bent. Het is iets wat je dóet.”

50 cc in bezit: Kymco Gran Dink en Honda NSC 50R.
50 cc historie: Tomos Qaudro, Aprilia Amico, Benelli T50, Honda SS50, Berini M48, Zündapp CS50

www.brommerreizen.nl

Gebruikersavatar
boukeent
Berichten: 431

Re: vlog stn

Bericht#6 » 22 mar 2021, 18:23

een vlog over hoe een scooter tochttocht gemaakt kan worden zou ik heel handig vinden. Ik heb een motorscooter en een motor achtergrond. mijn manier van plannen is denk ik niet geschikt voor brom cq snor. Dit qua afstand maar ook qua type wegen. Ik ga dit jaar voor het eerst mee met een scootertour en ik hoop daarvan veel te leren.

Bouke
0 x
kymco xtown 300i, 2018
sym joymax z 300i, 2019
mash dirt track 650, 2019

Social Media

   

Terug naar “Café de Slappe Klets”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

Aanmelden  •  Registreer