Advies over beenkleed

Gebruikersavatar
Doolsmurf
Berichten: 116

Re: Advies over beenkleed

Bericht#11 » 06 dec 2021, 19:18

DanSymFiddle3 schreef:Welke beenkleedmerken is beter.
- origineel van sym Fiddle 2/3
- Tucano urbano
- Stricto


Ik heb alleen ervaring met de Tucano Urbano Termoscud en ben daar erg tevreden over. Goede kwaliteit en je maakt het kleed vast met bandjes aan de scooter. Ik wilde geen schroefjes hoeven losdraaien om het kleed te kunnen vastmaken en hopelijk kan ik het kleed nog gebruiken als ik eventueel overstap op een andere scooter.
0 x

Gebruikersavatar
DanSymFiddle3
Berichten: 15
Contacteer:

Re: Advies over beenkleed

Bericht#12 » 22 dec 2021, 18:15

Zo 15 December heb ik Stricto beenkleed besteld en ontvangen. En aan scooter gemonteerd en toch kom ik erachter dat de rits waar de sleutel naar de slot in kan zeer onhandig is. Rits is gewoon te klein.
En ook paar dagen meegereden toch ben ik niet tevreden mee. Mijn benen worden niet warm van. (Er zitten geen zachte stof/ fleece deken eronder) niet ideaal me de koudste weer. Deze is sinds 21 Dec teruggestuurd naar Stricto.

Ik ga eens binnenkort voor de Tucano Urbano Termosud kijken.
0 x
Trotse eigenaar van Sym Fiddle III

Gebruikersavatar
Doolsmurf
Berichten: 116

Re: Advies over beenkleed

Bericht#13 » 23 dec 2021, 12:53

Bij het Tucano Urbano Termosud beenkleed zit geen rits maar een klepje. Dat is ook eigenlijk te klein om je hand doorheen te steken. Ik doe mijn hand onder het beenkleed en kijk door het klep gat om de sleutel in het contact slot te krijgen ...tja
Laatst gewijzigd door Doolsmurf op 07 apr 2023, 00:06, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Gebruikersavatar
DanSymFiddle3
Berichten: 15
Contacteer:

Re: Advies over beenkleed

Bericht#14 » 01 okt 2022, 21:51

Doolsmurf schreef:Bij het Tucano Urbano Termosud beenkleed zit geen rits maar een klepje. Dat is ook eigenlijk te klein om je hand doorheen te steken. Ik doe mijn hand onder het beenkleed en kijk door het klep gat om de sleutel in het contact slot te krijgen ... Tja :)



Deze heb ik ook besteld en kom ook erachter dat de gat te klein is om hand erdoor heen te steken en slot in contactslot is heel onhandig.
Deze gaat snel terug naar winkel
0 x
Trotse eigenaar van Sym Fiddle III

Gebruikersavatar
LadyAnirul
Berichten: 205

Re: Advies over beenkleed

Bericht#15 » 02 okt 2022, 10:43

Voor koud weer misschien zoals al eerder vermeld een goede waterdichte motorbroek? Ben je meteen beschermd bij een ongeval.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
DanSymFiddle3
Berichten: 15
Contacteer:

Re: Advies over beenkleed

Bericht#16 » 31 mar 2023, 16:38

Ik heb tijd geleden een originele beenkleed van SYM gekocht en tot nu toe ben ik tevreden mee.
en is aan mijn scooter gemonteerd/vastegmaakt
alleen als ik hem niet nodig hebben bij droge weer en niet koud is dan wil hem aan de scooter opvouwen kom ik erachter dat de klitband dat aan de oog moeten vast maken niet geweldig maar ja
0 x
Trotse eigenaar van Sym Fiddle III

Social Media

   

Terug naar “Café de Slappe Klets”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 7 gasten

Aanmelden  •  Registreer