Snelweg...


Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Snelweg...

Bericht#2 » 10 jan 2022, 14:34

Als het in het buitenland zou zijn, zou je het nog kunnen geloiven. Ik heb vaker in Duitsland en Polen mensen langs de snelweg zien lopen en fietsen. Soms mag dat daar. Één keer ook een scooter op de A10, jaren geleden. En één keer iemand ook zien lopen in Nederland langs een A-weg. Bleek een Pool te zijn.

De politie was niet eens blij, beide keren dat ik hen belde. Dat kan ik me nog herinneren.
0 x

Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 1643

Re: Snelweg...

Bericht#3 » 10 jan 2022, 15:19

Ik heb met de scooter weleens over een autoweg gereden, dat voelde al erg onveilig...
1 x
Honda SH 300i '10
Suzuki Bandit 1200S '06
Kymco Agility 50 '13

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Snelweg...

Bericht#4 » 10 jan 2022, 17:09

Heinz schreef:Ik heb met de scooter weleens over een autoweg gereden, dat voelde al erg onveilig...


Ja, dat ken ik. Zo pakte ik in Duitsland per ongeluk een keer de A1... De gele en blauwe borden naast elkaar waren daar heel verwarrend. 4 billenknijpende kilometers verder mocht ik er weer vanaf :-D

Maar in Polen heb ik noodgedwongen een keer de snelweg gepakt nabij Gdansk, over de vluchtstrook zoals gebruikelijk bij bijna al onze oosterburen. Ik kwam er niet uit door het platteland heen en het werd al laat. Toen ben ik zelfs nog een geparkeerde politieauto voorbij gegaan maar die stond erbij en keek ernaar ;-)
1 x

Gebruikersavatar
thomas
STN Deutschland
Berichten: 1049

Re: Snelweg...

Bericht#5 » 10 jan 2022, 19:30

Maar ze houden me twee keer tegen op de motor scooter.
En toen ik braaf het fietspad opreed, moest ik 109 euro betalen.
2 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Snelweg...

Bericht#6 » 11 jan 2022, 14:24

Helaas zijn er teveel Nederlandse agenten die Duitste motorkentekens herkennen, @thomas. Alhoewel ik een Duitser kende, toevallig ook een Thomas (of was dat geen toeval...?) die het voor elkaar kreeg om een Nederlandse agent wijs te maken dat zijn opgevoerde bolide een snorfiets was toen hij daarmee zonder helm op door de duinen van Wassenaar en Den Haag reed....

In mijn ervaring: hoe verder je naar het oosten gaat, hoe aardiger agenten worden. Hier in de Randstad zijn het echte pargen. Of zijn Duitse agenten alleen aardig tegen buitenlanders?
0 x

Gebruikersavatar
thomas
STN Deutschland
Berichten: 1049

Re: Snelweg...

Bericht#7 » 11 jan 2022, 18:29

Amendoim schreef:Of zijn Duitse agenten alleen aardig tegen buitenlanders?
Toen mijn ex zoals gewoonlijk zonder helm aan de linkerkant van de weg reed, vond de politie het niet oké.
Haar bruine huid hielp ook niet mee.
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Snelweg...

Bericht#8 » 11 jan 2022, 20:31

thomas schreef:Haar bruine huid hielp ook niet mee.


Dat heeft er vast niets mee te maken. Ze heeft gewoon een Duits paspoort dus hebben agenten geen reden om vriendelijk tegen haar te zijn :-)

Of zou het "zoals gewoonlijk" er iets mee te maken hebben :rlol:
0 x

Gebruikersavatar
Brute-Force
Berichten: 1150
Contacteer:

Re: Snelweg...

Bericht#9 » 31 jan 2022, 20:48

Pas geleden zijn een stel bejaarde mensen met een Brommobiel van de snelweg gehaalt.. :schater:

Ze waren onderweg van Ermelo naar Spijkenisse :schater:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/6451439 ... eg-gehaald
1 x
Gilera Road-Runner RST 2-takt -2013.. Beep-Beep!
Gilera MHR Speed 7T, The Red-Rockett.
Grand-Dink, The Mean-Machine -2012 : Eat My Dust, Edwin.

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Snelweg...

Bericht#10 » 02 feb 2022, 12:36

Brute-Force schreef:Pas geleden zijn een stel bejaarde mensen met een Brommobiel van de snelweg gehaalt.. :schater:


Hardcore Benidorm Bastards :thumbsup:
0 x

Social Media

   

Terug naar “Café de Slappe Klets”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer