Smilies

Gebruikersavatar
LadyAnirul
Berichten: 205

Smilies

Bericht#1 » 10 aug 2022, 18:45

Dames en heren,

Waarom zijn sommige smilies een meter hoog, en andere (zoals ik gewend ben) zo hoog als de text?
Staat er ergens in het thema iets fout, of hebben we verkeerde smilies geinstalleerd staan?
De maker van ons thema lijkt overigens nergens meer te bekennen (PBWoW).
Iemand zin, tijd en kennis om ernaar te kijken? :roll:
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Smilies

Bericht#2 » 10 aug 2022, 18:48

Daar is de huidige beheerder al meerdere keren mee bezig geweest.
Dus als je iemand weet met bepaalde kennis over deze dingen meldt het dan bij de beheerder.
Daar zal de beheerder mee content zijn.
0 x

Gebruikersavatar
BadWeather
Berichten: 781

Re: Smilies

Bericht#3 » 10 aug 2022, 18:51

It is what it is. Geen lidmaatschap, contributie, entreegeld voor tours, geen gezeur en duidelijke regels met bijbehorende moderators.

En ook geen mooie smileys, dat is de prijs. Tenzij je het zelf voor gratis wil oplossen, kennelijk heb je er wel wat verstand van.

Dit is trouwens de mooiste voor midden in een zin: :saufen:
1 x
Skyteam Classic 50
Skyteam Scrambler 50
AGM Devil The resurrection of Lucifer
Skyteam Monkey Skyteam / Jincheng Monkey
Zhenhua Dax
Super Motor Company Super 50
Skyteam PBR

Gebruikersavatar
LadyAnirul
Berichten: 205

Re: Smilies

Bericht#4 » 10 aug 2022, 18:53

Dan is het een goed idee om nu aan te geven dat ik bekend ben met CSS, PHP, HTML, etc. en meerdere forum systemen. Ik heb onder andere het thema van SETI@NL aangepast zoveel jaar geleden, om het weer een beetje up-to-date te krijgen. Ik zal de beheerder hier even over informeren zodra ik zie wie dat is :thumbsup:
2 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Smilies

Bericht#5 » 10 aug 2022, 18:59

Top Bianca dan mag je @Amendoim een bericht sturen. Kijken of jullie er dan verder uitkomen.
1 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Smilies

Bericht#6 » 10 aug 2022, 20:20

Ik ben de Beheerder inderdaad en ik onderhou het forum zowel technisch als cosmetisch.

Nu al is het aantal en soort smilies een verbetering ten opzichte van wat het was een paar weken geleden. Ik ben me ervan bewust dat sommigen "te groot" zijn maar ik moest ze al eerst allemaal handmatig verkleinen nu zijn ze nog te groot. Dat moet dus nogmaals gebeuren maar helaas ontbreekt het me soms aan de tijd. net zoals iedereen hier ben ik tenslotte slechts een vrijwilliger en een goedbedoelende amateur :-)

belangrijker zijn de updates en de beveiliging van zowel de server als het forum en dat gaat dan ook voor wanneer ik tijd heb. En ook andere dingen die daarbuiten nog met de club te maken hebben zoals touren en organiseren.

Uiteraard sta ik open voor adviezen en suggesties. Misschien moeten we daar dan eens over in gesprek :-)
1 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Smilies

Bericht#7 » 10 aug 2022, 20:23

Oh ja, zowel het forum als de server zijnn wel heel goed en solide opgezet door een jongeman, een voormalig lid die ons helaas om eigen redenen heeft verlaten. De basis is wel goed dus. En al ben ik ook zelf ITer, helaas is dit niet echt mijn forté. Maar helemaal onthand zijn we dus niet :-) Enige kennis is aanwezig, al kan het altijd zeker beter.

Verouderd wel. maar dat ben ik zelf ook :-D Maar niet afgeschreven nog ;-)
0 x

Gebruikersavatar
BadWeather
Berichten: 781

Re: Smilies

Bericht#8 » 10 aug 2022, 20:46

Inderdaad, de smileys zijn recent geüpdate. Maar ik vind de vintage smileys leuker.

Maar toch bedankt Edwin, lekker bezig!

LadyAnirul schreef:Dan is het een goed idee om nu aan te geven dat ik bekend ben met CSS, PHP, HTML, etc. en meerdere forum systemen. Ik heb onder andere het thema van SETI@NL aangepast zoveel jaar geleden, om het weer een beetje up-to-date te krijgen. Ik zal de beheerder hier even over informeren zodra ik zie wie dat is :thumbsup:


Je bent een half jaar te laat. :schater:
1 x
Skyteam Classic 50
Skyteam Scrambler 50
AGM Devil The resurrection of Lucifer
Skyteam Monkey Skyteam / Jincheng Monkey
Zhenhua Dax
Super Motor Company Super 50
Skyteam PBR

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Smilies

Bericht#9 » 10 aug 2022, 21:01

BadWeather schreef:
Je bent een half jaar te laat. :schater:


Jij bedoelt het SSL probleem van toen? ;-)
0 x

Gebruikersavatar
BadWeather
Berichten: 781

Re: Smilies

Bericht#10 » 10 aug 2022, 21:17

Amendoim schreef:
BadWeather schreef:
Je bent een half jaar te laat. :schater:


Jij bedoelt het SSL probleem van toen? ;-)


Daar ben je goed druk mee geweest inderdaad, en opgelost. En dat bedoelde ik ook met m'n eerste post: niet klagen maar (bij)dragen.

Ik hou me bezig met nippeltjes, vliegwielen enz.

En nogmaals hartelijk bedankt Edwin. Die 2x extra klikken om langs de SSL te komen waren 3 ondraag'lijke maanden volgens sommige Nijlpaarden.
2 x
Skyteam Classic 50
Skyteam Scrambler 50
AGM Devil The resurrection of Lucifer
Skyteam Monkey Skyteam / Jincheng Monkey
Zhenhua Dax
Super Motor Company Super 50
Skyteam PBR

Social Media

   

Terug naar “Café de Slappe Klets”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer