Andere hobbies

Gebruikersavatar
LadyAnirul
Berichten: 205

Andere hobbies

Bericht#1 » 16 aug 2022, 21:44

Buiten knutselen aan mijn brommers en auto's, systeembeheer, websites ontwerpen en nog een shitload aan andere dingen, maak ik ook af en toe tekeningen en schilderijen. Leek me leuk hiervan af en toe eentje te posten.
Als je het leuk vind, post erbij wat je denkt :hmmm:

Afbeelding
6 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: Andere hobbies

Bericht#2 » 17 aug 2022, 10:57

Hoi! Bianca,

Ik zie een landschap op een verre planeet in de Galaxy, waar een Darter probeert een 180er te scoren.
Mooie tekening hoor.

Groet,
Jan.
1 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Andere hobbies

Bericht#3 » 18 aug 2022, 14:57

Het heeft inderdaad een heel duidelijke SF sfeer wat mij betreft (en daar ben ik een fan van) en het doet me ook specifiek ergens aan denken alleen schiet dat nu even niet in mijn gedachten...

Waarom zie ik die alien in het paars...

Hmm, ik hou het even in gedachten.
0 x

Gebruikersavatar
vp50
Berichten: 268

Re: Andere hobbies

Bericht#4 » 18 aug 2022, 15:21

Mooi die verschillende ideeën,zag toevallig vanmorgen mijn buurvrouw gebukt staan en toen moest ik in een flits aan die tekening denken.

Groeten
Peter
1 x

Gebruikersavatar
Pimo
Berichten: 203

Re: Andere hobbies

Bericht#5 » 18 aug 2022, 16:55

vp50 schreef:Mooi die verschillende ideeën,zag toevallig vanmorgen mijn buurvrouw gebukt staan en toen moest ik in een flits aan die tekening denken.

Groeten
Peter


:schater: :lol2:
0 x

Gebruikersavatar
LadyAnirul
Berichten: 205

Re: Andere hobbies

Bericht#6 » 18 aug 2022, 18:47

vp50 schreef:Mooi die verschillende ideeën,zag toevallig vanmorgen mijn buurvrouw gebukt staan en toen moest ik in een flits aan die tekening denken.

Groeten
Peter


Ik weet niet precies hoe je dat bedoelt, maar dat vat ik niet bepaald op als een compliment. Zo is iemand die iets wil delen natuurlijk snel klaar. :dunno:
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Andere hobbies

Bericht#7 » 18 aug 2022, 19:09

LadyAnirul schreef:
Ik weet niet precies hoe je dat bedoelt, maar dat vat ik niet bepaald op als een compliment. Zo is iemand die iets wil delen natuurlijk snel klaar. :dunno:


Geloof me, Peter bedoelt het echt goed en humoristisch :-) Sommigen van ons, net zoals ik, hebben nu eenmaal soms een apart gevoel voor humor :-)

Wanneer je 'm ontmoet, zal je zien dat het een schat van een vent is.

Dat vind ik tenminste. En dat is prima en houden we ook zo zolang zijn vrouw er maar niet achterkomt, hè Peter @vp50? ;-)
0 x

Gebruikersavatar
peter stupers
Berichten: 1206

Re: Andere hobbies

Bericht#8 » 18 aug 2022, 19:17

Hoi Bianca, ik zie het verband óók niet met jouw tekening of ergens enig vergelijk. :?:
1 x
Groeten Peter.

Gebruikersavatar
KoKiem
Berichten: 235

Re: Andere hobbies

Bericht#9 » 18 aug 2022, 20:03

Tsja.... Het blijft een topic onder de rubriek "de slappe klets".

Ik vind het een mooie tekening, knap staaltje werk en vol fantasie. Er valt een hoop over te vertellen maar het is veel beter om de kunstenaar te laten vertellen dan aanschouwer. De aanschouwer heeft vaak een heel andere indruk dan de kunstenaar en kan daarmee de kunstenaar in zijn/haar waarheidsbeeld aantasten.

Kunst is niet in waarde of zaken uit te drukken. Er wordt wel eens gezegd dat bepaalde kunst "geen kunst is". Dikwijls is het idee dan de kunst.
0 x
“Reizen is niet iets waar je goed in bent. Het is iets wat je dóet.”

50 cc in bezit: Kymco Gran Dink en Honda NSC 50R.
50 cc historie: Tomos Qaudro, Aprilia Amico, Benelli T50, Honda SS50, Berini M48, Zündapp CS50

www.brommerreizen.nl

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Andere hobbies

Bericht#10 » 18 aug 2022, 20:05

Ars per gratia artis natuurlijk, en dat betekent dat een toeschouwer iets heel anders kan zien in kunst, dat an sich geen betekenis behoeft te hebben, dan dat de kunstenaar er zelf in ziet of ooit mee bedoeld heeft. Misschien is dat juist het mooie ervan.

Fiction is het zeker, science ook wel maar dan de softe kant. Niet beledigend bedoeld kan het een Patrick achtige alien zijn van Spongebob terwijl het "hoofd" met die norse blik weer wat heeft van de uitdrukking die Plankton altijd op z;n gezicht heeft. Daar heeft het mijns inziens wat van weg.Tegelijkertijd doet het me ook denken aan Futurama en zelfs Trippin'the Rift.

Een bepaalde Manga invloed, en zelfs wellicht wat Hentai, gezien wat het voorstelt, ook nog wel.

Maar zoals gezegd, exact de vinger erop leggen kan ik niet, al komt het bekend voor, en ook al hoeft dat niet. Ik vind het wel mooi. En absoluut knap want ik kan dat niet.

Is dit er eentje uit een serie die je hebt gemaakt ?
0 x

Social Media

   

Terug naar “Café de Slappe Klets”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer