Andere hobbies

Gebruikersavatar
Sjaak
Berichten: 539

Re: Andere hobbies

Bericht#31 » 21 aug 2022, 07:12

LadyAnirul schreef:
Ik teken over het algemeen "Willekeurig". Net wat er in mij opkomt. Net zoals dit:

Afbeelding

Erg mooi, masker doet mij denken aan de tv tekenserie Avatar. Heb ik veel gekeken samen met mijn zoon toen hij nog klein was.
2 x

Gebruikersavatar
LadyAnirul
Berichten: 205

Re: Andere hobbies

Bericht#32 » 21 aug 2022, 11:07

Erg leuk te lezen, horen en zien @everyone :thup:
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sjaak
Berichten: 539

Re: Andere hobbies

Bericht#33 » 21 aug 2022, 18:43

Andere hobby van mij is postzegels verzamelen van de popgroep Queen. Ongeveer 75 verschillende tot nu toe
1 x

Gebruikersavatar
Sjaak
Berichten: 539

Re: Andere hobbies

Bericht#34 » 21 aug 2022, 18:43

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
2 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Andere hobbies

Bericht#35 » 22 aug 2022, 07:36

Postzegels van Queen ! Je moet er maar opkomen. Wist helemaal niet dat zoiets bestond zelfs. Heel mooi! En Freddie wordt nog steeds gemist...

Heel vroegâh verzamelde ik ook wel postzegels maar alleen maar die die over ruimtevaart gingen. Vooral de voormalige Soviet- en Oost-Europese staten brachten daar soms prachtige van uit al heb ik ook de originele USA Space Shuttle serie.

En wat hoorde ik onlangs op de radio? Download-postzegels. Volgens mij is de lol er wel een beetje vanaf. Wat altijd kleine kunstwerkjes waren is nu alleen nog maar een prijskaartje...
3 x

Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 1643

Re: Andere hobbies

Bericht#36 » 23 aug 2022, 14:28

Sterker, ik zag dat je een code krijgt die je notabene zelf op de enveloppe moet schrijven. En daar betaal je dan bijna een euro voor!

In een wilde bui heb ik kinderpostzegels gekocht van Olivier B. Bommel. Die zijn ook schitterend en eigenlijk te leuk om te versturen (los van dat ik zelf nooit brieven of kaarten verstuur, kom op het is 2022!).

Afbeelding
4 x
Honda SH 300i '10
Suzuki Bandit 1200S '06
Kymco Agility 50 '13

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Andere hobbies

Bericht#37 » 23 aug 2022, 18:49

De hobby van postzegels heb ik lang geleden eigenlijk al opgegeven. Eerst viel de Sovjet-Unie, toen de rest van het Oostblok, toen had ik een Oost-Europese relatie die ook niet goed ging, toen kregen we postzegels die zelf plakten dus je hoefde niet meer te likken en tja, dan gaat het al snel bergafwaarts allemaal en verdwijnt de interesse. En hemel, ja, door de jaren heen heb je zoveel hobbies, nietwaar? En je ontwikkelt er nog meer.

Twaalf ambachten en... Zo zie je ook dat bij de STN heel veel mensen komen, even blijven, en dan weer gaan. Niets zo veranderlijk als een mens. In ieder geval is het niet saai.

Maar wat is blijven hangen over de jaren heen...

Reizen. Absoluut. Andere culturen, het onbekende, de alsmaar weer opschuivende horizon en wat daarachter ligt. En bij voorkeur op de scoot. Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Polen en Rusland zover gehad op twee 50cc wielen. En er ligt nog veel meer in het verschiet...

Muziek! Zeker. Een aantal jaren ben ik Radio-DJ geweest en dat was heel leuk om te doen. Helaas nu (even) niet meer. Ook heb ik heel vroegâh in de muziekindustrie gewerkt en dat blijft hangen. Mijn interesses op dat gebied zijn heel breed, van klassiek tot trashmetal en beyond. Alleen absoluut geen Jordaan-stijl Nederlandstalig, of de meeste moderne rap.

Koken en eten! Absoluut. Al ben ik een ijskouwe nuchtere Hollander, van het bourgondische kan ik genieten. Zelf kook ik ook heel graag. Eigenlijk ben ik degene thuis die altijd kookt. En ben ik ver of dichtbij op reis, op de scooter, met veel muziek onderweg, ook op de scooter dan wil ik graag overal lokale spijzen en dranken proberen :-)

En zo combineer je alles weer.

Typische "mannendingen" zoals sport (behalve vroeger zwemmen, vechtsporten en schietsport), auto's en de meeste vrouwen interesseren me dan weer helemaal niet eigenlijk. Misschien heeft mijn vechtgenote dan toch gelijk en ben ik geen echte vent :hmmm: :)
4 x

Gebruikersavatar
Victor-San
Berichten: 676

Re: Andere hobbies

Bericht#38 » 23 aug 2022, 21:10

mijn andere hobby is tuineren...

Afbeelding
3 x

Gebruikersavatar
Brute-Force
Berichten: 1150
Contacteer:

Re: Andere hobbies

Bericht#39 » 23 aug 2022, 21:21

Mijn andere Hobby is een Miljoen Euro te Sparen / verdienen.
De 1e is mislukt ...
Ben nu aan mijn 2e Miljoen bezig .
4 x
Gilera Road-Runner RST 2-takt -2013.. Beep-Beep!
Gilera MHR Speed 7T, The Red-Rockett.
Grand-Dink, The Mean-Machine -2012 : Eat My Dust, Edwin.

Gebruikersavatar
LadyAnirul
Berichten: 205

Re: Andere hobbies

Bericht#40 » 25 aug 2022, 14:09

Erg leuk te lezen allemaal :thup:

Nog eentje dan:

Afbeelding
4 x
Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Café de Slappe Klets”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron

Aanmelden  •  Registreer