De Slappe Klets Hoek

Gebruikersavatar
LadyAnirul
Berichten: 205

Re: De Slappe Klets Hoek

Bericht#51 » 24 sep 2022, 19:03

Micha schreef:Just as same in some places where if been grown up.
Sommige mensen kunnen een ander niet iets gunnen en vinden zich zelf dat het kan dat hun gedrag wel oke is en jij fout bent.
Ook hun zullen uiteindelijk de rekening gepresenteerd krijgen vroeg of laat.
Een camera plaatsen zou handig kunnen zijn om er achter te komen wie het doet en het vastleggen van het voldongen feit als hij of zij vandalisme pleegt aan andermans goederen.


Camera is een goed idee, en die hebben we ook. Maar. Die neemt enkel voor het pand het trottoir (en een stukje middenweg) op. En laat er daar nou net geen ruimte zijn om een Grand Tank neer te zetten (Ook rekening houdend met de visuele beperking van Laura; hij zou technisch wel passen, maar niet zonder voor Laura de doorgang (gedeeltelijk) te blokkeren).

Dus hij staat op de hoek van de straat, op het trottoir zo veel mogelijk aan de kant (Dubbeldekker kinderwagen past er met gemak tussendoor). Maar de mevrouw die in de hoekwoning van die betreffende hoek woont (en die ik verdenk van het briefje) heeft nu "Uitzicht vervuiling" en kijkt nu de hele dag tegen zo'n oliemonster aan.

Ik heb er een briefje terug op gedaan, of ze contact wil opnemen als ze er echt "overlast" van heeft. Inclusief mobiel nummer. Kom maar op.
2 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: De Slappe Klets Hoek

Bericht#52 » 24 sep 2022, 19:21

Een camera kan toch ook dat stukje om de hoek kijken toevallig... ? Het is maar 50 meter zei je.
0 x

Gebruikersavatar
Ronin84
Berichten: 729

Re: De Slappe Klets Hoek

Bericht#53 » 24 sep 2022, 19:25

Is al meer moeite als ik gedaan had.
Laat haar lekker de hik krijgen met haar gezeur.
Openbaar is niet voor niks openbaar.
Dan doet ze de gordijnen achter maar open, en kijkt ze maar in de achtertuin.
2 x
Voor vrijheid op twee wielen hoef je niet hard te gaan.
Mijn Mash Fifty Euro4 project

Gebruikersavatar
LadyAnirul
Berichten: 205

Re: De Slappe Klets Hoek

Bericht#54 » 25 sep 2022, 09:23

Amendoim schreef:Een camera kan toch ook dat stukje om de hoek kijken toevallig... ? Het is maar 50 meter zei je.


Helaas loopt de straat in een hoekje. De verkeerde kant op. Maar het idee is goed. Ik ga vandaag wat ruimte maken in mijn werkplaats zodat hij in de vakantie weilig staat. Daarna ga ik hem terugzetten.
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyAnirul
Berichten: 205

Re: De Slappe Klets Hoek

Bericht#55 » 25 sep 2022, 10:25

LadyAnirul schreef:
Amendoim schreef:Een camera kan toch ook dat stukje om de hoek kijken toevallig... ? Het is maar 50 meter zei je.


Helaas loopt de straat in een hoekje. De verkeerde kant op. Maar het idee is goed. Ik ga vandaag wat ruimte maken in mijn werkplaats zodat hij in de vakantie veilig staat. Daarna ga ik hem terugzetten en zien wat er gebeurd.


EDIT: Dat moest een EDIT zijn, niet een quote :crap:
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: De Slappe Klets Hoek

Bericht#56 » 25 sep 2022, 13:24

En vlak voor de deur dan, onder je raam? Kan je niet langs de stoep / in een parkeervak parkeren ?
0 x

Gebruikersavatar
LadyAnirul
Berichten: 205

Re: De Slappe Klets Hoek

Bericht#57 » 29 sep 2022, 13:01

Amendoim schreef:En vlak voor de deur dan, onder je raam? Kan je niet langs de stoep / in een parkeervak parkeren ?


Voor de deur is geen optie vanwege uitloop mogelijkheid Laura. En in een parkeervak ook niet omdat we "speciale" handhaving hebben die dat niet oké vinden en dan met twee verticale vingers onder de neus dingen van je gaan eisen. :shht:
Ik denk dat ik hem voorlopig in mijn (overvolle en niet af zijnde) werkplaats gooi. Is 2 minuten lopen vanaf kantoor en als bonus word hij dan ook niet nat. Ik moet hem alleen dan steeds over de (tijdelijke) dorpel heen tillen tot de gerestaureerde deuren erin zitten. :roll:
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: De Slappe Klets Hoek

Bericht#58 » 30 sep 2022, 02:20

LadyAnirul schreef:En in een parkeervak ook niet omdat we "speciale" handhaving hebben die dat niet oké vinden en dan met twee verticale vingers onder de neus dingen van je gaan eisen.


Wat je dus eigenlijk zegt, en ik vertaal even vrij, is dat we bij jou voor de deur een meeting gaan organiseren. Toch ?
1 x

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: De Slappe Klets Hoek

Bericht#59 » 30 sep 2022, 06:54

Den Haarlemse koffie meeting des STN's
1 x

Gebruikersavatar
LadyAnirul
Berichten: 205

Re: De Slappe Klets Hoek

Bericht#60 » 03 okt 2022, 13:51

En tour hier in Haarlem zie ik niet zitten, al zitten we al wel een tijdje met het idee te spelen in de omgeving een tour te organiseren. En dan uiteraard het hele gebied van Amstedam letterlijk en figuurlijk links te laten liggen.

Bij ons voor de deur starten (en dan met zn allen eerst uitgebreid aan de koffie, zodat meneer de handhaver alles kan bewonderen) is dan weer wel een leuk idee...
3 x
Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Café de Slappe Klets”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer