De Slappe Klets Hoek

Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 1643

Re: De Slappe Klets Hoek

Bericht#31 » 22 sep 2022, 08:18

Klinkt als een goede reden om een onbegrensde CDI te kopen. :halo:

https://nl.aliexpress.com/wholesale?cat ... .1000002.0
4 euro, f*ck it, gewoon doen!
1 x
Honda SH 300i '10
Suzuki Bandit 1200S '06
Kymco Agility 50 '13

Gebruikersavatar
LadyAnirul
Berichten: 205

Re: De Slappe Klets Hoek

Bericht#32 » 22 sep 2022, 08:37

Heinz schreef:Klinkt als een goede reden om een onbegrensde CDI te kopen. :halo:

https://nl.aliexpress.com/wholesale?cat ... .1000002.0
4 euro, f*ck it, gewoon doen!


Ik zou dan eerder gaan voor een (flink wat duurdere) zelf programmeerbare CDI van een goed merk. Wij houden de opties nog even open tot we de Blauwe Tank hebben bereden en hier in Haarloheim hebben.
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 1643

Re: De Slappe Klets Hoek

Bericht#33 » 22 sep 2022, 09:04

Een programmeerbare is leuk, maar voor mij niet nodig. Het zou enkel voor een eenmalige test zijn om te kijken hoe snel ik hem kan krijgen.
0 x
Honda SH 300i '10
Suzuki Bandit 1200S '06
Kymco Agility 50 '13

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: De Slappe Klets Hoek

Bericht#34 » 23 sep 2022, 08:09

Een programmeerbare CDI heb je bij een tweetakt weinig aan, zeker niet bij een GD. Die kan je tot 9000 toeren redelijk goed laten lopen, daarboven gaat het al snel mis. Bij 9500 gaat die gek doen en daarboven gaat die kapot. Door een foutje trok één van mijn GDs op een gegeven moment door tot 11.000 toeren en binnen 5 minuten kon ik lopen naar huis. En dat was een redelijk end weg.

Wordt veel te heet allemaal voor het originele blok. Net zoals 70cc erin. Gaat een tijdje goed maar niet op de lange termijn. Ook niet met vloeistofkoeling erop. Allemaal door schade en schande, en na heel veel geld achtergekomen :-)
0 x

Gebruikersavatar
LadyAnirul
Berichten: 205

Re: De Slappe Klets Hoek

Bericht#35 » 24 sep 2022, 11:45

Wat is in Haarlem wonen toch een feest.
Zojuist een briefje gevonden op mn Dink, met dat ik in mijn eigen straat moet perkeren.
Ik sta altijd op de kruising, zo'n 50 meter van mijn huis, zodat juist niemand er last van heeft. Maar jah, in Haarlem heeft altijd wel iemand last van iets! Zeikerds.
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Brute-Force
Berichten: 1150
Contacteer:

Re: De Slappe Klets Hoek

Bericht#36 » 24 sep 2022, 11:49

Dan kan de briefschrijver straks lachen ...
Staan er straks 2 Dinks geparkeerd ... :rlol:
1 x
Gilera Road-Runner RST 2-takt -2013.. Beep-Beep!
Gilera MHR Speed 7T, The Red-Rockett.
Grand-Dink, The Mean-Machine -2012 : Eat My Dust, Edwin.

Gebruikersavatar
Ronin84
Berichten: 729

Re: De Slappe Klets Hoek

Bericht#37 » 24 sep 2022, 12:05

LadyAnirul schreef:Wat is in Haarlem wonen toch een feest.
Zojuist een briefje gevonden op mn Dink, met dat ik in mijn eigen straat moet perkeren.
Ik sta altijd op de kruising, zo'n 50 meter van mijn huis, zodat juist niemand er last van heeft. Maar jah, in Haarlem heeft altijd wel iemand last van iets! Zeikerds.

Toch apart dat we in Nederland de term "openbare parkeer gelegenheid" erg persoonlijk opvatten. :hmmm:
1 x
Voor vrijheid op twee wielen hoef je niet hard te gaan.
Mijn Mash Fifty Euro4 project

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: De Slappe Klets Hoek

Bericht#38 » 24 sep 2022, 13:13

Brute-Force schreef:Dan kan de briefschrijver straks lachen ...
Staan er straks 2 Dinks geparkeerd ... :rlol:


Dan kom ik ook nog even op de koffie...
0 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: De Slappe Klets Hoek

Bericht#39 » 24 sep 2022, 13:20

LadyAnirul schreef:Zojuist een briefje gevonden op mn Dink, met dat ik in mijn eigen straat moet perkeren.
Ik sta altijd op de kruising, zo'n 50 meter van mijn huis, zodat juist niemand er last van heeft.


Ten eerste kan men aan een kenteken niet zomaar achterhalen van wie een voertuig is en waar die woont, dus dat kunnen ze al helemaal niet weten. Bek dicht dus. En durf er nog eens een keer aan te zitten, moet je kijken wat dan gebeurt. En ten tweede stipuleert Artikel 19 dat een "bromfiets geparkeerd dient te worden op het trottoir op een zodanige wijze dat die het overige verkeer niet hindert". Op het trottoir, nergens anders dus. Geen melding over "alleen in eigen straat", wel of niet op een kruising of wat dan ook. Dus al zet je 'm bij iemand pal voor de deur op de stoep voor hun raam, zolang die mensen hun huis nog uit kunnen, dan mag dat nog steeds.

Geneuzel en gezeik van de hoogste klasse. Duidelijk mensen die zichzelf verheven voelen boven de rest van ons, het gepeupel. Mensen die ook zelf nóóóóóóít iets fout doen, en anders als ze dat al doen, dat is dat uiteraard geheel gerechtvaardigd en hebben ze daar hele goede redenen voor, deze Gutmenschen.

Jij nooit, zij wel. Verschil moet er tenslotte zijn.

Azijnpissers.
0 x

Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 1643

Re: De Slappe Klets Hoek

Bericht#40 » 24 sep 2022, 14:16

Wel opmerkelijk dat mensen zich daar nog druk om maken, sinds de komst van de elektrische deelscooter kan struikel je bijna over die dingen. En je dan druk maken om 1 geparkeerde scooter?!
1 x
Honda SH 300i '10
Suzuki Bandit 1200S '06
Kymco Agility 50 '13

Social Media

   

Terug naar “Café de Slappe Klets”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

Aanmelden  •  Registreer