De Slappe Klets Hoek

Gebruikersavatar
LadyAnirul
Berichten: 205

De Slappe Klets Hoek

Bericht#1 » 18 sep 2022, 20:01

Goedenavond allemaal,

Erg rustig de laatste dagen op het forum, terwijl er toch redelijk wat mensen online zijn. Aangezien dit Café de Slappe Klets is, kom maar op met dat slappe geklets. Nog wat boeiends gedaan vandaag? :cheers:
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Brute-Force
Berichten: 1150
Contacteer:

Re: De Slappe Klets Hoek

Bericht#2 » 18 sep 2022, 20:10

Ik helemaal nix .... gister ook niet , geen zin , geen Fut .
Denk dat ik een drukke werkweek achter de rug heb .
Heb wel gisteren met Edwin Online zitten lullen tot erg laat, over van alles en nog wat .
Ook over gehad om een Tour te gaan organiseren .. Rondje Eiland van Dordrecht , mits daar Animo voor is .
Heb geen zin om Route uit te stippelen / Proefrijden etc etc ... als er niemand mee gaat .
Dus... misschien interessant om hier over te gaan kletsen.
1 x
Gilera Road-Runner RST 2-takt -2013.. Beep-Beep!
Gilera MHR Speed 7T, The Red-Rockett.
Grand-Dink, The Mean-Machine -2012 : Eat My Dust, Edwin.

Gebruikersavatar
LadyAnirul
Berichten: 205

Re: De Slappe Klets Hoek

Bericht#3 » 18 sep 2022, 20:22

Dat klinkt erg leuk.
Wij hebben ook een veel te drukke week gehad, maar bij ons is dat inmiddels 'normaal', al went het nooit helemaal. misschien is er al iemand bekend in dat gebied die een leuke route wil uitstippelen?
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: De Slappe Klets Hoek

Bericht#4 » 18 sep 2022, 20:27

Zaterdag zitten puzzelen hoe iets in een Civic past en zondag bijkomen. Damn maandag staat al weer te wachten omg pffff.
1 x

Gebruikersavatar
Brute-Force
Berichten: 1150
Contacteer:

Re: De Slappe Klets Hoek

Bericht#5 » 18 sep 2022, 20:34

Dordrecht is de Oudste stad van Nederland, ouder dan Nijmegen .
Dordrecht is een Handelsstad , met grachten en pakhuizen in de binnenstad waar vroeger de V.O.C schepen kwamen lossen .
Ook is er het Hof , daar zat vroeger de Regering (wat nu in Denhaag zit ).
Ook is er de Dordtse Dom .. De Grote kerk. waar belangrijke mensen in de kerk begraven liggen.
Je kon ook naar de Top om over de stad te kijken , is een trap met 365 treden .. ( die ga ik niet lopen i.i.g
Ook is er het Dordrecht`s Museum .
Dan kan je over de dijken rond het Eiland rijden , langs de rand van De Dordtse Biesbosch, Biesbosch kamn je alleen in met een boot , of over een stuk wandel route , gebied is groot gedeel beschermt voor Flora en Fauna.
Over de Dijken rij je dus het Eiland rond , genoeg Koeien en schapen te zien , en een aantal Bunkers die dicht zijn gemaakt kan je niet in ivm Vleermuizen die er wonen , en Veiligheid.
Dat is Dordrecht een beetje kort samen gevat
2 x
Gilera Road-Runner RST 2-takt -2013.. Beep-Beep!
Gilera MHR Speed 7T, The Red-Rockett.
Grand-Dink, The Mean-Machine -2012 : Eat My Dust, Edwin.

Gebruikersavatar
Jopie
Berichten: 78

Re: De Slappe Klets Hoek

Bericht#6 » 18 sep 2022, 20:49

Bankhangen voetbal kijken
0 x
Afzender Brommobielclub Jopie te volgen op facebook



Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyAnirul
Berichten: 205

Re: De Slappe Klets Hoek

Bericht#7 » 18 sep 2022, 21:44

Micha schreef:Zaterdag zitten puzzelen hoe iets in een Civic past en zondag bijkomen. Damn maandag staat al weer te wachten omg pffff.


Zaterdag zo te horen (en gezien) veel lol en gezelligheid gehad, en zondag gerust. Maandag weer lekker werken?

Brute-Force schreef:Dat is Dordrecht een beetje kort samen gevat


Dat is een aardig lange korte samenvatting, love it! Zo leer ik nog eens wat, en ik ben erg benieuwd naar de "oldest city in Holland". :thup:

Jopie schreef:Bankhangen voetbal kijken

Ik heb geen bank en geen televisie en houd niet van voetbal... Maar ik kan me voorstellen dat je daar van kan genieten :thumbsup:
2 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
peter stupers
Berichten: 1206

Re: De Slappe Klets Hoek

Bericht#8 » 19 sep 2022, 08:07

Ben bezig een rolstoel aan te passen voor een kennis van ons, zijn geen hulpstukken meer voor te krijgen
ondanks dat het nog geen oude rolstoel is. Normalisatie is nog ver te zoeken en niet alleen voor rolstoelen.
Pak bv. maar het x-aantal opladers met 1001 aansluitingen.
0 x
Groeten Peter.

Gebruikersavatar
LadyAnirul
Berichten: 205

Re: De Slappe Klets Hoek

Bericht#9 » 19 sep 2022, 09:03

peter stupers schreef:Ben bezig een rolstoel aan te passen voor een kennis van ons, zijn geen hulpstukken meer voor te krijgen
ondanks dat het nog geen oude rolstoel is. Normalisatie is nog ver te zoeken en niet alleen voor rolstoelen.
Pak bv. maar het x-aantal opladers met 1001 aansluitingen.


Bekend probleem, dat is een regelrechte ramp. Iedere fabrikant doet zijn eigen ding, binnen de bestaande regels op dat vlak uiteraard. Het is niet alleen zeer onhandig, maar ook nog eens zeer milieu onvriendelijk. :crap:
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: De Slappe Klets Hoek

Bericht#10 » 19 sep 2022, 10:01

Vandaag maandag weer lekker aan het knallen op werk en maf doen.
1 x

Social Media

   

Terug naar “Café de Slappe Klets”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer