Ik ben op zoek naar verwarmde winterhand schoenen.
Ik wil graag hier advies voor of mensen die al diverse ervaring hebben met goede of slechte handschoenen.
Ik gebruik momenteel nog een oudere versie van de gerbing O2 volgens mij..
Volgens de site waar ik ze gekocht had paar jaar geleden vielen deze handschoenen kleiner uit.
Dus ik dacht neem een maat groter dan wat ik heb.. Maar uiteindelijk bleken ze toch te groot te zijn.
Handen komen niet goed in contact met de warmte spiralen die in de handschoenen zitten.
Ook had ik misschien iets te veel verwacht van het oudere 7Volt systeem wat mij overigens zwaar teleur stelde.
Ik heb daarbij ook die junior adapter die je aansluit op het kabeltje dat aan de accu vast zit.
Met die junior 7v adapter kan je daarmee diverse warmte graden instellen. Helaas heb ik daar het verschil van diverse standen nooit echt gemerkt, zat echter weinig verschil of je hem nou hoger zetten of lager.
Ik had hem altijd op het hoogste staan omdat de handschoenen slecht presteerde en toch nog een beetje warme had.
Jammer was dat als het weer niet te koud was de handschoenen het redelijk deden.
Maar als het super koud was ik eigenlijk nog koude vinger toppen had + plus dat de handschoen op een rare temp zat dat je tussen bevriezen en ontdooien in zat en dus pijnlijke vingers eraan over houd.
Ik wil nou dus voor andere verwarmde handschoenen gaan kijken. Liefst deze maand nog omdat ze tegen de winter steeds slechter leverbaar worden. (blijkbaar heeft iedereen ieder jaar weer nieuwe nodig ofzo)
Ik kreeg laatst van tenkateshop weer een mailing van hun in me mailbox.
Aangezien er wat in stond van verwarmde handschoenen toch maar even bewaard.
Kan het preciese even niet vinden.
https://www.tenkateshop.com/motorkledin ... A500%7D%7D
Iemand die hier wat kan aanraden. Mag best wel geld kosten. Maar ze moeten voornamelijk erg goed zijn..
En eventueel een mogelijkheid tot aansluiten scooter accu..
(ben van die los draagbare accus niet zo kapot van, lastig om deze het hele jaar te onderhouden) en ik heb daar niks aan omdat de duur ook korter is dan gewoon aan de accu aansluiten.
De kisbee heeft overigens een 7 AH accu.
Ik wil graag weten wat zo het verschil is tussen een gerbing handschoen en een macna hand schoen, en handschoenen van andere merken. Ik vraag me af of dat gerbing dan ook de leader is op de markt van deze verwarmde handschoenen en of er wellicht nog betere zijn te verkrijgen.