zaterdag a.s. is weer in Woerden het nationaal veteraan treffen in Woerden. https://www.nationaalveteraantreffen.com/
Ik heb mij laten vertellen dat een Maicomobiel wordt tentoon gesteld. Dat is een historisch motorscooter.
Lutz schreef:zet nog een blauwe zwaailicht erop en een 5l batje bier. dan ben je een brandblusser!

Terug naar “Café de Slappe Klets”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten