Nationaal veteraan treffen te Woerden zaterdag 13 september a.s.

Gebruikersavatar
Lutz
Berichten: 272

Nationaal veteraan treffen te Woerden zaterdag 13 september a.s.

Bericht#1 » 11 sep 2025, 19:55

engine_diag
zaterdag a.s. is weer in Woerden het nationaal veteraan treffen in Woerden. https://www.nationaalveteraantreffen.com/

Ik heb mij laten vertellen dat een Maicomobiel wordt tentoon gesteld. Dat is een historisch motorscooter.
0 x
You meet the nicest people on a …

Liberty
Berichten: 221

Re: Nationaal veteraan treffen te Woerden zaterdag 13 september a.s.

Bericht#2 » 11 sep 2025, 20:35

engine_diag
Ik lees het te laat want ik ga monumenten bekijken in Utrecht, maar dat evenement in Woerden beloofd veel goeds!
1 x
Ik heb een pizza-scooter. Waarom? Zittend met de rug tegen de pizza-koffer, geeft me dat geen rug en nekklachten. Plus, dat ik veel kan meenemen. Vaak voorrang krijg en zuinig kan rijden

Gebruikersavatar
Lutz
Berichten: 272

Re: Nationaal veteraan treffen te Woerden zaterdag 13 september a.s.

Bericht#3 » 15 sep 2025, 17:23

engine_diag
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Dus dit is een Maicomobil. Een historisch motorscooter.
2 x
You meet the nicest people on a …

Gebruikersavatar
Brute-Force
Berichten: 1227
Contacteer:

Re: Nationaal veteraan treffen te Woerden zaterdag 13 september a.s.

Bericht#4 » 15 sep 2025, 21:37

engine_diag
Afbeelding
Mijn Vespa ... zou er ook bij passen .
Laatst gewijzigd door Brute-Force op 15 sep 2025, 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
2 x Gilera Runner op Motorplaat .

Gebruikersavatar
Lutz
Berichten: 272

Re: Nationaal veteraan treffen te Woerden zaterdag 13 september a.s.

Bericht#5 » 17 sep 2025, 17:52

engine_diag
zet nog een blauwe zwaailicht erop en een 5l batje bier. dan ben je een brandblusser!
0 x
You meet the nicest people on a …

Gebruikersavatar
Lutz
Berichten: 272

Re: Nationaal veteraan treffen te Woerden zaterdag 13 september a.s.

Bericht#6 » 17 sep 2025, 17:53

engine_diag
batje=vatje
0 x
You meet the nicest people on a …

Gebruikersavatar
Brute-Force
Berichten: 1227
Contacteer:

Re: Nationaal veteraan treffen te Woerden zaterdag 13 september a.s.

Bericht#7 » 23 sep 2025, 20:57

engine_diag
Lutz schreef:zet nog een blauwe zwaailicht erop en een 5l batje bier. dan ben je een brandblusser!

Dank je wel voor het afkraken Van mijn Vespa LX uit 1980 ...
Reply is zeeer gewaardeerd ..... (maar niet heus). :x
0 x
2 x Gilera Runner op Motorplaat .

Gebruikersavatar
Lutz
Berichten: 272

Re: Nationaal veteraan treffen te Woerden zaterdag 13 september a.s.

Bericht#8 » 24 sep 2025, 15:12

engine_diag
Ik heb alleen een suggestie gedaan hoe je deze scooter kan pimpen.
Dit soort commentaar heb ik vroeger van Brute-Force gekregen met betrekking van mijn SH150.

Dus wij zijn weer vrienden?
0 x
You meet the nicest people on a …

Social Media

   

Terug naar “Café de Slappe Klets”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer