Hierbij de complimenten voor het prachtige nachtelijke scooterproza. Ik ben s'nachts vaak ernstig, deels met opzet zó verdwaald dat ik er niet meer uitkwam en noodgedwongen moest wachten op de dagenraad. De omgeving over de Afsluitdijk ter hoogte van het Kazenmattenmuseum in combinatie van een lege telefoon. Ook het pikke donker in Twente, oververmoeid. Want heen was ik van Alkmaar naar Joop in Hengelo gereden. Daar overladen met halve liters Grolsch in de nacht naar het bijna onvindbare aannemersbedrijf met weegbrug die qua gewicht drie getallen aangaf. Dat was ook de herkenning, dat ik op mijn slaapplek was aangekomen. Rijden in de nacht zonder tegenliggers is te doen. Maar heb al een paar keer meegemaakt dat de in zwarte kleding lopende voetgangers. Die ik herkende aan het silhouet van de koplampen van de tegenliggers, dat het goed ging. Of de witte onderkant/sokken, cq' van de wandellaar!s schoenzolen reflecteerde. Dat was duidelijk om uit te wijken. Mentaal rij ik in feite als een gamer( hihi)

In welke hoek zit te sniper, zie ik weer een sloot in de bocht, of loopt daar nu toch iemand?