Electrische fiets

bertocello

Electrische fiets

Bericht#1 » 11 dec 2016, 11:20

Niet dat ik mijn scooter moe ben maar ik wil ook nog wel eens geruiseloos en moeiteloos door de natuur zoemen, vandaar mijn vraag.
Welke electrische fiets kan je aanraden en welke zeker niet?
Prijsklasse 1800 - 2600 , € max. 25 km/uur.
0 x
Sym Symphony ST 50 4t- 120.000 km Actuele kilometerstand -120.244 km.

Eric L

Re: Electrische fiets

Bericht#2 » 11 dec 2016, 11:51

Ik heb geen ervaring met elektrische fietsen maar weet wel dat ze heel fijn zijn.
Vorig jaar in Hamelen hebben mijn vrouw en ik (zei de gek) 1 dag zo'n fiets gehuurd gehad.
Wat heerlijk rondfietsen zonder weinig inspanning op zo'n ding.

Succes met je keuze.
Laat je goed informeren want ik denk dat je voor dat geld iets heel moois kunt kopen.
Informeer ook naar de aanschaf prijs van een nieuwe accu want dat is volgens mij het duurste onderdeel wat je na verloop van tijd opnieuw nodig hebt...
0 x

karlheinz

Bericht#3 » 11 dec 2016, 11:58

Mijn vriendin heeft een Flyer E-bike.
Die is erg goed en solide.
De prijs van deze fiets is €2999,-
0 x

wimpie61
Voormalig STN Lid

Bericht#4 » 11 dec 2016, 12:05

Hoi mijn dochter heeft een elektrische fiets aangeschaft een jaar geleden.
In de voorlichting van aanschaf kwam naar voren de accu , motor, garantie,en onderdelen die op voorraad zijn .
Voor in de stad heeft zij de keuze gemaakt voor de gazelle met een accu voor 100km voor wiel motor . En 7 versnelling. De motor had in begin wat schuren geluid . Binnen een week een nieuwe motor. .
MAAR doorgaans heb je een goede fiets elektrisch voor 2100 euro met verzekering er bij. Succes met de keuze .
0 x

tomosje
Voormalig STN Lid

Bericht#5 » 11 dec 2016, 12:10

tja dan heb je veel keuze.