Waarschijnlijk mijn scooter Total loss

Gebruikersavatar
Oldy
Berichten: 823

Re: Waarschijnlijk mijn scooter Total loss

Bericht#21 » 19 okt 2018, 10:25

Ai, dat is :bang!: Hopelijk herstel je snel. Jammer van de :sct1: maar dat is vervangbaar. BETERSCHAP. Krijgen we nog tehoren hoe het is gebeurd :?:
1 x

Gebruikersavatar
Roel
Berichten: 630
Contacteer:

Re: Waarschijnlijk mijn scooter Total loss

Bericht#22 » 19 okt 2018, 10:27

Oldy schreef:Ai, dat is :bang!: Hopelijk herstel je snel. Jammer van de :sct1: maar dat is vervangbaar. BETERSCHAP. Krijgen we nog tehoren hoe het is gebeurd :?:

Staat een paar reacties terug. Werd door afstaande auto van scooter afgereden
0 x
Langste rit op 1 dag 310 km

Huidige scooter:
Sym fiddle 3 02-07-2020 nieuwe

Eerdere scooters:
Peugeot elystar
Peugeot kisbee sportsline
Kymco New Dink 2013 zwart (black Betty)
Kymco Grand Dink 2008 champagne (Klara)(helaas ongeluk gehad)
Yamaha Neo's
Kymco Grand Dink 2008 antraciet
Peugeot buxy rs
Kymco k12
Peugeot tkr
Tomos

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: Waarschijnlijk mijn scooter Total loss

Bericht#23 » 19 okt 2018, 10:30

Sterkte met de afhandeling en de verwondingen.
1 x

Gebruikersavatar
Nelis en Gaby
Berichten: 117

Re: Waarschijnlijk mijn scooter Total loss

Bericht#24 » 19 okt 2018, 10:31

Dat is schrikken, sterkte
1 x
___________________________________________________________________________________

Znen Aurora 2 snor,
Kilometerstand 1940 Km,
Bouwjaar 2011.




Afbeelding

Gebruikersavatar
peter stupers
Berichten: 1206

Re: Waarschijnlijk mijn scooter Total loss

Bericht#25 » 19 okt 2018, 10:46

Beterschap Roel, wat fijn dat je Gerard zijn scooter zolang mag gebruiken.
Je GD zal wel weer in orde komen via de verzekering. Hoop dat je zelf goed hersteld. :thumbsup:
1 x
Groeten Peter.

Gebruikersavatar
henkhouet
Voormalig STN Lid
Berichten: 1252

Re: Waarschijnlijk mijn scooter Total loss

Bericht#26 » 19 okt 2018, 11:57

Even een dikke pluim voor @gerard.

Wat een geweldig gebaar van hem, dat hij zijn scooter ter beschikking stelt van onze Roel.
Gerard, jij bent voor mij de STN-er van het jaar.
Elk contact met jou is top, maar ook jou sociale instelling is een voorbeeld voor anderen, en zeker voor mij.

Chapeau


gr, Henk
4 x

Gebruikersavatar
DarkMatter1980
Berichten: 78

Re: Waarschijnlijk mijn scooter Total loss

Bericht#27 » 19 okt 2018, 12:06

Sterkte en beterschap
1 x

Gebruikersavatar
Roel
Berichten: 630
Contacteer:

Re: Waarschijnlijk mijn scooter Total loss

Bericht#28 » 19 okt 2018, 12:25

henkhouet schreef:Even een dikke pluim voor @gerard.

Wat een geweldig gebaar van hem, dat hij zijn scooter ter beschikking stelt van onze Roel.
Gerard, jij bent voor mij de STN-er van het jaar.
Elk contact met jou is top, maar ook jou sociale instelling is een voorbeeld voor anderen, en zeker voor mij.

Chapeau


gr, Henk


Ik ben Gerard ook geweldig dankbaar en ben het helemaal met Henk eens. Dit vertrouwen doet me ook heel veel goed ivm mijn verleden en de therapieen waar ik mee bezig ben ivm ptss en depressies en een burnout die ik begin van het jaar gekregen heb. Geeft me ook weer wat geestelijke rust dat ik zodra ik genezen ben toch vervoer heb aangezien mijn scooter mijn enige vervoermiddel is. Dat gaf ook veel stress om te denken hoe ik bij mijn therapieën moest komen en op mijn dagbesteding op de boerderij wat voor mij erg belangrijk is.
Dus nogmaals hartstikke bedankt Gerard en alle andere leden voor de beterschapswensen.
5 x
Langste rit op 1 dag 310 km

Huidige scooter:
Sym fiddle 3 02-07-2020 nieuwe

Eerdere scooters:
Peugeot elystar
Peugeot kisbee sportsline
Kymco New Dink 2013 zwart (black Betty)
Kymco Grand Dink 2008 champagne (Klara)(helaas ongeluk gehad)
Yamaha Neo's
Kymco Grand Dink 2008 antraciet
Peugeot buxy rs
Kymco k12
Peugeot tkr
Tomos

Gebruikersavatar
martin66
Voormalig STN Lid
Berichten: 860

Re: Waarschijnlijk mijn scooter Total loss

Bericht#29 » 19 okt 2018, 12:47

Hoi
heel veel sterkte met je herstel
en je scooter komt wel eerst jijzelf weer zo ver komen dat je kan rijden
Groet Martin
1 x

Gebruikersavatar
gerard
Berichten: 141

Re: Waarschijnlijk mijn scooter Total loss

Bericht#30 » 19 okt 2018, 13:52

Roel schreef:
henkhouet schreef:Even een dikke pluim voor @gerard.

Wat een geweldig gebaar van hem, dat hij zijn scooter ter beschikking stelt van onze Roel.
Gerard, jij bent voor mij de STN-er van het jaar.
Elk contact met jou is top, maar ook jou sociale instelling is een voorbeeld voor anderen, en zeker voor mij.

Chapeau


gr, Henk


Ik ben Gerard ook geweldig dankbaar en ben het helemaal met Henk eens. Dit vertrouwen doet me ook heel veel goed ivm mijn verleden en de therapieen waar ik mee bezig ben ivm ptss en depressies en een burnout die ik begin van het jaar gekregen heb. Geeft me ook weer wat geestelijke rust dat ik zodra ik genezen ben toch vervoer heb aangezien mijn scooter mijn enige vervoermiddel is. Dat gaf ook veel stress om te denken hoe ik bij mijn therapieën moest komen en op mijn dagbesteding op de boerderij wat voor mij erg belangrijk is.
Dus nogmaals hartstikke bedankt Gerard en alle andere leden voor de beterschapswensen.


Potverdorie Henk en Roel jullie laten mij blozen en er pinkt een traan in mijn ooghoeken , ik heb een zwaar leven gehad met heel , heeeeeel veel tegenslagen en vecht nu tegen de derde keer kanker , Ik besef zelf dat er in mijn leven ook mensen zijn geweest die mij geholpen hebben , gesteund en mij meegenomen in hun goede wensen , die mensen zal ik altijd dankbaar blijven ,maar het heeft mij wel een persoon gemaakt die andere wil helpen als ik het kan , die geniet van vriendschappen met andere mensen waar ik mij goed bij voel.
Mijn grote hobby is rijden , het betekend mijn vrijheid , of het nu met een vrachtwagen , auto of scooter is , het is mijn medicijn tegen dagelijkse pijnen , verlichting van de eeuwige hoofdpijnen , en lucht voor mijn geteisterde longen , een scooter vergroote mijn beleving van al die dingen , ja ik ben een Kymco gek , maar ook een S T N man ,gek om samen te rijden door steden en weilanden en bossen met mensen die ook allemaal die hobby hebben , het gezellig samen zijn op zo een dag.
Roel had al een tijd eerder zijn verhaal aan mij verteld , en ik voelde ook zijn pijn toen hij mij vertelde van zijn ongeluk , en ik heb nog een scooter staan , dus is het heel eenvoudig om te zeggen , je kunt gebruik maken van mijn scooter zodat jij ook dat gevoel van vrijheid kunt blijven hebben , zodat je leven door kan gaan en je toch veilig op je benen kan staan in het leven , dat zou iedereen toch doen of niet ??? , nou ik in ieder geval wel.

Zoals er ook mensen in mijn leven waren die mij hielpen , help ik ook , ik hoop dat Roel heel snel weer kan rijden en verder kan gaan met zijn leven van beter worden en weet dat er mensen zijn die om hem geven,


Morgen zaterdag ga ik mijn scooter bij hem afleveren in Oss en kan hij erover beschikken zolang hij hem nodig vind , met andere woorden hij past van de winter op mijn Dink.


Groetjes aan alle leden en vrienden van beide clubs , ik ben vereerd dat ik lid mag zijn van STN en KTN waar ik vrienden heb zitten , echte vrienden , en echte vrienden steunen en helpen elkaar.
15 x

Social Media

   

Terug naar “Weet je dat…”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer