Hoeveel kms kun je met een goede scooter rijden?

Ronin84

Re: Hoeveel kms kun je met een goede scooter rijden?

Bericht#11 » 27 jun 2024, 14:06

Pimo schreef:Maar een puch van 65 jaar oud is wel het onderhouden waard
als je kijkt wat een puch nogwaard is

Nu wel ja, maar iemand heeft ooit de moeite moeten nemen om dat puchje te onderhouden, terwijl het toen "maar een puchje" was, ZODAT die 65 jaar oud kon worden en nu wat waard is.
Dat is mijn hele punt.
Als je ervoor zorgt gaat het langer mee. Of je het nu hebt over een oude puch, een auto, een fiets, een vishengel, een huis, of de mengkraan in de keuken. Bij elektronica is dat wat lastiger, maar ook daar geldt hetzelfde.
0 x
Voor vrijheid op twee wielen hoef je niet hard te gaan.
Mijn Mash Fifty Euro4 project

Anouke

Re: Hoeveel kms kun je met een goede scooter rijden?

Bericht#12 » 27 jun 2024, 16:05

Ik bedoelde het meer dat ze lang met mij kan doen. Mijn Puch is iets wat in mijn hart is blijven zitten.
Na 17 maanden en 26.000 km ingeruild en een Zündapp goudkleurig met een 4 bak voet gekocht. Ik heb deze niet lang gehad, ik dacht hooguit een jaar. Toen kwamen de auto's, motoren en mijn eerste vriendinnetje. Jaren later zag ik bij het strand een Puch staan. Op dat moment voelde ik, nee, wist ik dat ik weer een Puch moest hebben. Eentje die exact op mijn eerste Puch leek. Dat heeft een paar jaar geduurd en toen kocht ik er een op een beurs. Later heb ik deze in de gewenste kleuren zwart/rood laten spuiten. Hij was zwart/creme. Deze gaat nooit weg. Zelfs als ik er niet meer op kan rijden, kan ik er nog wel naar kijken.
2 x
Heb nooit genoeg brommers/scooters :scoot:

Social Media

Terug naar “Weet je dat…”