vandalisme op de City Star

Gebruikersavatar
Scooter Forens Frans
Berichten: 1364

Re: vandalisme op de City Star

Bericht#11 » 13 mar 2018, 15:30

stoyanov schreef:
HJ T schreef:tja wat doe je er aan stroom er op zetten 380 bv


Nou, in Dubai hebben ze daar hele probate oplossingen voor.... kromzwaarden heten die.
Als je er ooit een keer bent moet je maar eens opletten hoeveel mensen daar met maar 1 hand rondlopen.
Die hebben dus ooit een keer ongeoorloofd aan de spullen van een ander gezeten....
Ik vind het persoonlijk iets te ver gaan, maar de boel een keer goed breken met een honkbalknuppel daar ben ik wel voor.


Nou Peter,

In geval van jouw oplossing moet je eerst de dader(s) zien te vinden..

Met de oplossing van HJ T liggen ze gewoon naast je scooter en hebben ze het definitief afgeleerd!
1 x
Een brommer zonder sacherijn!
Dagrecord sinds 21-04-2018: 478 kilometer en dat zal zo blijven ook, vrees ik :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
HJ T
Voormalig STN Lid
Berichten: 575

Re: vandalisme op de City Star

Bericht#12 » 13 mar 2018, 16:13

Martin ik heb alleen nog het tussen stuk onderin tussen de koplampen nog de rest was dermate kapot dat je er niks meer kon dus weg gemikt de bedoeling is de hele scooter zwart dus de rode heb ik dan gewoon over :thumbsup: heb de boel zelf nog niet los gehad voor dus geen idee hoe alles vast zit jij wel ? dan bestel ik ze en kunnen we ze er misschien samen opzetten de rode mogen dan weg
0 x

Gebruikersavatar
martin66
Voormalig STN Lid
Berichten: 860

Re: vandalisme op de City Star

Bericht#13 » 13 mar 2018, 17:17

Hoi
Nee laat het eerst maar zo ging mij erom de neus van mijn witte scooter te veranderen
Mijn scooter blijft mooi wit
Heb de prijzen gezien van de kappen schrok ervan
Groet Martin
0 x

Gebruikersavatar
HJ T
Voormalig STN Lid
Berichten: 575

Re: vandalisme op de City Star

Bericht#14 » 13 mar 2018, 17:43

oke is goed
0 x

Gebruikersavatar
Brute-Force
Berichten: 1150
Contacteer:

Re: vandalisme op de City Star

Bericht#15 » 13 mar 2018, 21:47

Waren daar Camera`s in de buurt ? misschien dat een winkelier beelden heeft , en die wil afstaan , en op die manier dat geteisem aangepakt kan worden .... eventueel met een bezoek te ver eren met de STN Club . ( Scooter Daarraa)
2 x
Gilera Road-Runner RST 2-takt -2013.. Beep-Beep!
Gilera MHR Speed 7T, The Red-Rockett.
Grand-Dink, The Mean-Machine -2012 : Eat My Dust, Edwin.

Gebruikersavatar
RoiRaw
Berichten: 238

Re: vandalisme op de City Star

Bericht#16 » 14 mar 2018, 16:05

Dat is mooi zuur!
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
HJ T
Voormalig STN Lid
Berichten: 575

Re: vandalisme op de City Star

Bericht#17 » 15 mar 2018, 16:25

update . de bestelling is gedaan de kappen worden besteld in de kleur zwart ,gelijk ook een hoog orgineel windscherm besteld door de staanders aan de achterkant waarschijnlijk minder geklapper , en er kan eventueel een dwars stang tussen voor de navi . nu wachten op een foontje wanner alles binnen is en hij er heen kan voor z,n kleurspoeling :thumbsup: er blijft nog wel wat rood op maar veel minder gr Henk
0 x

Gebruikersavatar
HJ T
Voormalig STN Lid
Berichten: 575

Re: vandalisme op de City Star

Bericht#18 » 25 mei 2018, 20:52

up date als het goed is komen de laatste 3 kappen aan staande woensdag vanuit Frankrijk bij de dealer binnen de rest is er al + een hoog windscherm werd ook tijd duurt al een poosje dan een afspraak maken om alles om te zetten wordt vervolgt . denk dat ik alleen het orginele windscherm mee terug neem heb ik een liefhebber voor dus die krijgt een nieuwe bestemming gr Henk :thumbsup:
0 x

Gebruikersavatar
Janvb
Berichten: 1650

Re: vandalisme op de City Star

Bericht#19 » 26 mei 2018, 12:03

Zulke berichten geven me toch het gevoel dat lijfstraffen weer ingevoerd zouden moeten worden.
Misschien dat dit soort tuig dan met de poten van andermans spullen afblijft!
0 x

Gebruikersavatar
HJ T
Voormalig STN Lid
Berichten: 575

Re: vandalisme op de City Star

Bericht#20 » 12 jun 2018, 18:13

update alle kappen zijn nu bij de dealer binnen , als ook het windscherm , woensdag 20 juni breng ik de city star naar de dealer en wordt alles wat rood is vervangen door zwart . ik neem alleen het orginele windscherm mee terug de rest laat ik daar . kijken hoe lang het duurt voor de boel omgezet is naar zwart . hij heeft het smoor druk , maar komt vast goed gr Henk :thumbsup:
0 x

Social Media

   

Terug naar “Weet je dat…”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer