Waarschijnlijk mijn scooter Total loss

Gebruikersavatar
peter stupers
Berichten: 1206

Re: Waarschijnlijk mijn scooter Total loss

Bericht#51 » 23 okt 2018, 19:35

Da heeft ie best wel verdiend, onze Gerard.
3 x
Groeten Peter.

Gebruikersavatar
henkhouet
Voormalig STN Lid
Berichten: 1252

Re: Waarschijnlijk mijn scooter Total loss

Bericht#52 » 23 okt 2018, 23:56

Daar sluit ik me bij aan.

Gefeliciteerd, Gerard.

gr, Henk
3 x

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: Waarschijnlijk mijn scooter Total loss

Bericht#53 » 24 okt 2018, 06:26

Yep. Ik ook. Terecht verdiend.
Gr, Marco.
3 x

Gebruikersavatar
RoiRaw
Berichten: 238

Re: Waarschijnlijk mijn scooter Total loss

Bericht#54 » 24 okt 2018, 21:54

nog veel beterschap nog namens nij ook met het herstel en klasse van Gerard!
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
gerard
Berichten: 141

Re: Waarschijnlijk mijn scooter Total loss

Bericht#55 » 24 okt 2018, 22:25

Potverdorie luitjes

Ik weet niet wat te vertellen over dit alles.

Mijn hobby is gewoon mijn hele leven al rijden geweest , met vrachtwagens vol met plat zand naar de Sahara , levensmiddelen naar Rusland , en melkpoeder van oost Duitsland , naar Marseille , of Lantaarnpalen vanuit Zwitserland door geheel Europa , altijd onderweg , altijd rijden en rijden , dat was mijn leven , en ik genoot ervan , sommige dagen ook niet hoor , bij stakingen in Italië , of dagen bij de Franse of Oostenrijkse grens , maar rijden was mijn lust en leven .

Ik ben heel ziek geworden en vecht nog dagelijks mijn gevecht , en er gaat geen dag voorbij zonder tranen , zo dat waren er weer een stel , maar rijden is nog altijd mijn ding en ik geniet dan ook als iemand een mooie rit uitgezet heeft , een dag van te voren moet ik al beginnen met voorbereidingen met eten , beademing en slapen en rust , maar dan kan ik ook genieten van een dag heerlijk rijden op de scooter , met mensen die daar ook van houden is dat natuurlijk het mooiste wat er is , dan geniet ik op zo,n dag dat kun je je niet voorstellen , vandaar misschien mijn vrolijk willen zijn , het gelach om de flauwste moppen , ik geef een rondje drank of als het warm is een rondje ijs , en diegene die nog blij is met een traktement krijgt dat dan ook , maar voor mij is het genieten , van de vrijheid , de mensen om mij heen waar ik dat allemaal mee mag beleven , ook al is het soms minder leuk als je met stukken aan je scooter in Den Bosch staat en nog geen uur later weer verder kan gaan omdat die vrienden mijn scooter weer aan de praat hebben gekregen , en kunnen we weer verder om een mooie dag te beleven met hun samen.

Ik probeer ook mensen te helpen als ik dat kan , ik doe het niet voor geld of andere dingen , het is eigenlijk gewoon een gevoel en daar voel ik mij goed bij.

Natuurlijk ben ik vereerd dat ik erelid geworden ben bij de K.T.N. , ik ben er trots op natuurlijk , en hopenlijk ga ik niet naast mijn klompen lopen , maar dat geloof ik zelf niet , en feit is natuurlijk dat jullie van KTN en STN allemaal zo leuk zijn om mee op te trekken dat als er iets is ik jullie mag helpen.


Ik heb de laatste jaren veel echte vrienden erbij gekregen , bedankt daarvoor.


Groetjes van gerard uit Brabant
8 x

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: Waarschijnlijk mijn scooter Total loss

Bericht#56 » 24 okt 2018, 23:16

Ook van mij gefeliciteerd met je erelidmaatschap Gerard en ik hoop nog vele jaren van je gulle lach te kunnen genieten, want dan zit je goed in je vel tijdens een meeting of tour.
Voor nu, veel plezier en gezondheid in Portugal gewenst en we zien je graag in het voorjaar weer terug in ons mooie landje.
Tot ziens en groet,
Jan-H.


Afbeelding
2 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Waarschijnlijk mijn scooter Total loss

Bericht#57 » 26 okt 2018, 18:14

Roel schreef:Tegenpartij erkent geen schuld dus moet ze nu aansprakelijk gaan stellen.


Dat is natuurlijk heel erg K maar hou er rekening mee dat niemand ooit van zijn of haar eigen verzekering schuld MAG erkennen. Dat zoeken ze namelijk onderling wel uit. En als jij een voertuig in de rechter flank raakt op een doorlopende weg of gelijkwaardige kruising, is het wel duidelijk waar de "schuld" ligt... al is het "ontkennen" uiteraard heel frusterend.

Roel schreef:Ja hij is waarschijnlijk totall loss .


Het ziet er ernstig uit maar ik zie niets dat niet te repareren is, weer als nieuw...
4 x

Gebruikersavatar
opurk
Berichten: 23
Contacteer:

Re: Waarschijnlijk mijn scooter Total loss

Bericht#58 » 27 okt 2018, 11:30

Dag Roel, nou beterschap, beter jouw scooter total loss dan zelf total loss. Sterkte.
0 x
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maak.

Social Media

   

Terug naar “Weet je dat…”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer