einde snorfiets

Gebruikersavatar
gerard lift
Berichten: 1277

Re: einde snorfiets

Bericht#51 » 23 feb 2019, 11:46

Reaktie op rawv. Je moet je plek op de weg ook afdwingen rij zo. 'n mens maar voor de sokken doen ze het nooit meer. Ik zeg altijd door rood is dood. Als ik aan kom rijden en ik heb groen rem ik niet af wie dan toch door rood oversteekt moet zeer hard lopen. Klinkt hart maar je moet een grens trekken fiets op een rotonde die zit re appen ook die is voor mij dat is de enige manier om het ze af te leren
1 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: einde snorfiets

Bericht#52 » 23 feb 2019, 14:02

gerard lift schreef:Reaktie op rawv. Je moet je plek op de weg ook afdwingen rij zo. 'n mens maar voor de sokken doen ze het nooit meer. Ik zeg altijd door rood is dood. Als ik aan kom rijden en ik heb groen rem ik niet af wie dan toch door rood oversteekt moet zeer hard lopen. Klinkt hart maar je moet een grens trekken fiets op een rotonde die zit re appen ook die is voor mij dat is de enige manier om het ze af te leren


ja zo denk ik ook alleen daar heb je in Nederland zo weinig aan als een fietser nog beter beschermt word als een uitstervend dier soort .. ach als we ze allemaal plat walsen dan zal er denk ik op de lange duur ook geen fietsers meer zijn dus dan ben je wel van het probleem af
want vaak ook al is de fietser 100% fout dan nog hebben ze gelijk en krijg je gewoon last er mee ... :2guns:
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
gerard lift
Berichten: 1277

Re: einde snorfiets

Bericht#53 » 23 feb 2019, 15:54

Niet helemaal waar mijn bus heeft camera. 's als je daar naar wijst springen ze al weg. Gewoon plat karren.
Zeker als ze een telefoon aan hun oor hebben. Los lopend wild klinkt hart maar werkt wel
0 x

Gebruikersavatar
Jo&Marian
Berichten: 1112

Re: einde snorfiets

Bericht#54 » 23 feb 2019, 16:09

Ik ben verbijsterd om te lezen dat hier potentiële moordenaars op dit forum zitten!
2 x
Als het niet gaat zoals het moet....dan moet het maar zoals het gaat!

Gebruikersavatar
gerard lift
Berichten: 1277

Re: einde snorfiets

Bericht#55 » 23 feb 2019, 16:45

Valt wel mee maar als je zoals ik continu mafketels in de randstad tegen komt die zich zonder blikken of blozen voor je bus gooien en denken dat de regels niet voor hun gelden ga je wel anders denken. Voorbeeld heb een aantal jaren geleden een ongeluk gehad bij hoofddorp. De regen partij beweerde dat ie groen had hij loog politie komt heeft de opname van de digitale paal beken. De vraag van de politie of ze nog steeds door groen reed. Beantwoorde ze met nee
. Door dit soort geintjes ga je wel anders denken heb de afgelopen 12 jaar genoeg domme lompe dingen gezien. Maar handhaven. Ho maar
0 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: einde snorfiets

Bericht#56 » 23 feb 2019, 16:48

Jo&Marian schreef:Ik ben verbijsterd om te lezen dat hier potentiële moordenaars op dit forum zitten!



:schater: ach noem het maar overleven .. als je de keuze heb tussen plat gereden worden of iemand anders plat rijden
ach maar dan heb je ook nog mensen die zich graag plat laten rijden , nou ik help ze graag een handje .

ik help mensen graag hoor als ze levens moe zijn dan moeten ze dat zelf weten, maar zo lang ze hun zelf maar dood rijden en niemand anders er bij betrekken .. en mijn vader zei altijd wie niet luisteren moet maar voelen
dat zegt iemand die al bijna zijn hele leven schade vrij rijd .. dus het zal wel mee vallen met moordenaar
en daarbij heb ik ook geleerd dat je een beest uit zijn lijden moet verlossen , houd er rekening mee dan we ook zoogdieren zijn .

maar goed ben verder wel lief hoor en maak je niet druk over 100 jaar zijn we toch allemaal vervangen en liggen we met z'n al 7 meter onder de grond en zijn we ontvleesd :schater:
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
martin66
Voormalig STN Lid
Berichten: 860

Re: einde snorfiets

Bericht#57 » 23 feb 2019, 17:07

Hoi
Ik mag toch wel zeggen dat ik enige ervaring heb als snorfietser momenteel
Ik rijd bijna dagelijks door de stad hier in Groningen ik haal 60 km in de week op een snor
Voor mijn gevoel zit er geen verschil in rij stijl van snor brom en race
Het recht van de sterkste geld steeds meer
En ik ben best braaf heb geen opgevoerde vespa ciao
Maar heb er wel een sport van gemaakt om al die jeugd op te jutten door later te remmen
Af en toe komt het jochie dan weer in mij boven
Oh ja ik rijd dus nu al 2000 km probleemloos op een brommer van totale aanschafwaarde 150 euro
Groet martin
2 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: einde snorfiets

Bericht#58 » 23 feb 2019, 17:12

ach dat soort grapjes heb ik ook wel , bij een stoplicht als ze dan op hun mobile kijken of even niet opletten .. even bij rood licht net doen of je weg rijd , geven ze gelijk gas naast je en willen voor dat jij over ben daar al zijn :-) alleen ja dat mag dan weer niet . he , zeker als er dan agenten in de buurt staan :-)

dan hadden ze maar op moeten letten hoor in het verkeer hoor je alleen daar mee bezig te zijn en niet met andere dingen
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: einde snorfiets

Bericht#59 » 23 feb 2019, 17:31

I smell some drama here :rlol:
1 x

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: einde snorfiets

Bericht#60 » 23 feb 2019, 19:02

Micha schreef:I smell some drama here :rlol:


Laat het groots en meeslepend zijn ! :yahoo:
2 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Social Media

   

Terug naar “Weet je dat…”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer