vervangen halogeen lamp in koplamp

Gebruikersavatar
HJ T
Voormalig STN Lid
Berichten: 575

Re: vervangen halogeen lamp in koplamp

Bericht#11 » 09 jan 2020, 16:05

stads licht moet eigelijk nog iets hoger afgesteld worden , zit eigelijk te dicht voor de scooter dus nog effe een keer naar Roden of alleen groot licht gebruiken ,kan ook gr Henk
0 x

Gebruikersavatar
E.vdploeg1978
Berichten: 103

Re: vervangen halogeen lamp in koplamp

Bericht#12 » 11 jan 2020, 12:03

HJ T schreef:vervangen fluitje van een cent nog geen 5 min werk even met de hand onder de neus links en rechts ter hoogte van de lamp daar zit een rubber kap die er af draai je de lamp er zo uit


Heb je het zelf gedaan?
0 x
Sym Jet14 50cc 2018

Gebruikersavatar
HJ T
Voormalig STN Lid
Berichten: 575

Re: vervangen halogeen lamp in koplamp

Bericht#13 » 11 jan 2020, 12:06

nee heb ik door de dealer laten doen die is net iets handiger gr Henk
0 x

Gebruikersavatar
peter stupers
Berichten: 1206

Re: vervangen halogeen lamp in koplamp

Bericht#14 » 14 jan 2020, 09:26

Burt Munro schreef:Zo'n mooie scooter van 2500 euro ,als daar dezelfde banden op zitten als van mn buurman, die is gisteren onderuit gegaan .Er zitten cst banden onder , die zijn van synthetisch rubber , goed voor 40.000km .Alleen met kou en nattigheid zeer slecht grip ..Het is een goed bedoeld advies. Gooi er nog een 100 euro tegenaan dan rij je soepel en veilig. Als je valt kost t veel meer !

40.000......niet slecht.
Banden op de Jet zijn goed, bij mij óók een half jaar oud. Geen probleem met het rijden.
Denk dat de buurman zijn eigen rijstijl aan het weer aan moet passen.
0 x
Groeten Peter.

Gebruikersavatar
Burt Munro
Berichten: 112

Re: vervangen halogeen lamp in koplamp

Bericht#15 » 14 jan 2020, 10:25

Jullie hoeven mij niet te geloven ,gebruik de zoek functie maar is en tik city grip of power pure in.En kijk naar de berichten van de mensen die gekozen hebben voor een merkband.
De originele banden van scooters uit Azië worden afgeleverd met de aller goedkooptste banden, zelf als ze lek zijn staan ze niet plat . Ze zijn van een soort veredeld plastic.Je scooter rijd een stuk soepeler en je hebt grip, dus ook een stuk veiliger !
2 x
It's nice to be a Lunatic.

Gebruikersavatar
HJ T
Voormalig STN Lid
Berichten: 575

Re: vervangen halogeen lamp in koplamp

Bericht#16 » 14 jan 2020, 10:38

zo hier mag van mij een slot op het ging over halogeen lampen vervangen en niet over banden dus Roelf of Edwin zet dit topic maar op slot gr Henk
0 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: vervangen halogeen lamp in koplamp

Bericht#17 » 14 jan 2020, 11:05

nee hoor henk dit is jouw onderwerp en die word gewoon nu niet verder vervuilt door mensen die op A merk banden willen en moeten rijden omdat ze anders op hun plaat gaan.
aangepast rijden is schijnbaar een vreemd iets ik rij altijd op kenda of maxis nooit geen problemen en zelfs de originele kymco banden rij ik op..
dus we gaan verder met jou lampen verhaal en zoals burt zegt willen ze van banden iets weten...ZOEKFUNCTIE
niet hier er over verder gaan dus

roelf
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Burt Munro
Berichten: 112

Re: vervangen halogeen lamp in koplamp

Bericht#18 » 14 jan 2020, 11:12

De boodschap is duidelijk ....
1 x
It's nice to be a Lunatic.

Gebruikersavatar
HJ T
Voormalig STN Lid
Berichten: 575

Re: vervangen halogeen lamp in koplamp

Bericht#19 » 14 jan 2020, 14:35

vind dat er toch wel redelijk snel topic,s in eens over heel wat anders gaan dan waar het mee geopend is . maar dat kan ook aan mij liggen gr Henk :worshippy:
0 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: vervangen halogeen lamp in koplamp

Bericht#20 » 14 jan 2020, 14:39

wij wachten tot het donker word jij langs het kanaal in volledige duisternis laat zien hoeveel deze ombouw scheelt
haha roelf
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Weet je dat…”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer