... ik afgelopen zondag een ongeluk met de scooter heb gehad?

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: ... ik afgelopen zondag een ongeluk met de scooter heb gehad?

Bericht#21 » 01 mei 2020, 21:37

Brute-Force schreef:Hier in Rotterdam word er dagelijks flink op los getoeterd Politie doet daar niets aan .... en Handhaving durft er niets van te zeggen , die afgekeurde aspirant Politie Agentjes .



hier ook niet ,, zal ook geen doen zijn dan moeten ze denk ik met 2 a 3 bonnen boekjes gaan lopen op zak , het valt pas op als je niet toetert dan staan ze je aan te kijken , he hij maakt geen overtreding wat heeft die te verbergen

of ze halen weer een oude vrouw van het fietspad die haar kleinkind op niet juiste manier op de fiets heb zitten :darulez:
terwijl kaalhoofden over het voetpad racen met blauwe platen
2 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
bertocello
Berichten: 1678

Re: ... ik afgelopen zondag een ongeluk met de scooter heb gehad?

Bericht#22 » 02 mei 2020, 07:30

Is het in Nederland dan niet verplicht om aangepast te toeteren bij elke potentieel gevaarlijke situatie?
0 x
Sym Symphony ST 50 4t- 120.000 km Actuele kilometerstand -120.244 km.

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: ... ik afgelopen zondag een ongeluk met de scooter heb gehad?

Bericht#23 » 02 mei 2020, 07:37

bertocello schreef:Is het in Nederland dan niet verplicht om aangepast te toeteren bij elke potentieel gevaarlijke situatie?



nee dan kan je de knop wel weg halen bij de toeter en die draden vast maken aan het contact , zo dat hij gelijk begint te loeien als je de motor start en pas weer uit gaat als je het contact weer uit zet :schater: :schater:
1 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 1643

Re: ... ik afgelopen zondag een ongeluk met de scooter heb gehad?

Bericht#24 » 02 mei 2020, 09:24

Vervelend zeg! Maar dan ben je wel erg rot terechtgekomen als je een paar ribben hebt gebroken en je scooter TL is. Erg hard zal je niet hebben gereden lijkt me. Een scooter heeft ook wat meer massa dus meestal is de fietser in het nadeel.

Met die drukte op fietspaden is het onwijs goed opletten. Ik haal niet in als ik niet 100% zeker ben dat de actie gaat slagen. Zeker nu er steeds meer wielrenners en elektrische fietsen op het fietspad rijden.
2 x
Honda SH 300i '10
Suzuki Bandit 1200S '06
Kymco Agility 50 '13

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: ... ik afgelopen zondag een ongeluk met de scooter heb gehad?

Bericht#25 » 26 jun 2020, 11:39

En hoe is het uiteindelijk afgelopen @Steven Luuko ?
0 x

Social Media

   

Terug naar “Weet je dat…”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer