Bericht#6 » 02 mei 2026, 15:47

Ja joh, geloof verder in het ongelofelijke. Je zou je scooters in een laboratorium-opstelling moeten plaatsen om een exacte weergave van zaken te kunnen geven. De vergelijkingen die ik van je lees zijn niet gebaseerd op wetenschap. Maar als jij gelooft dat de OK benzine de beste is, mijn zegen heb je.
Weet je trouwens dat OK van origine Zweeds is (vroeger witte pomp) ? Dat de OK stations worden beheerd door OK zelf of franchise ? Dat OK onderdeel is van Catom PDM ? Dat Catom PDM bijna de helft van de omzet realiseert door groothandel in benzine, diesel, gasolie GTL, HVO, diesel met een percentage biobrandstoffen en petroleum ? Dat deze maatschappij deze bulkproducten inkoopt op de open markt (dus verschillende raffinaderijen) en ook verkoopt aan oliehandelaren, tankstations van kleine zelfstandige ketens en individuele tankstationhouders in Nederland ?
Voorlopig rijdt deze krentenkakker met zijn scooter naar plaatsen waar men nog nooit van OK-benzine hebben gehoord. Tank ik wanneer het moet en met benzine die daar verkrijgbaar is. Dat is in ieder geval ALTIJD euro 95; dus heeft mijn scooter ALTIJD dezelfde soort brandstof. Dat is wel een heel andere omgeving dan de plaatsen waar jij rijdt. Want geloof me maar: niet de scooter maar de meeste berijders gaan pingelen bij het bord "einde bebouwde kom".
Sweet dreams little boy.
0 x
“Reizen is niet iets waar je goed in bent. Het is iets wat je dóet.”
50 cc in bezit: Kymco Gran Dink (2009), Kymco G-Dink (2014) en Honda NSC 50R (2017).
50 cc historie: Tomos Qaudro, Aprilia Amico, Benelli T50, Honda SS50, Berini M48, Zündapp CS50
http://www.brommerreizen.nl