Hanway raw 50 - Mijn eerste Gopro Video!

Gebruikersavatar
MartijnVDkwaak
Berichten: 72

Hanway raw 50 - Mijn eerste Gopro Video!

Bericht#1 » 13 okt 2017, 23:23

Hallo mede scooter/brommer fanaten!

met toch enige trots kan ik nu mijn eerste Gopro video presenteren die ik zo net mogelijk heb af geprobeert te werken.
en hoop dit gewoon weekelijks te gaan doen als een soort Rit dagboek,

Klein beetje informatie over de gear die ik gebruik voor het filmen.
voor het opnemen gebruik ik de Gopro Hero session, een klein vierkant cubusje die prachtig na montage door middel van een plakplaatje op de helm kan vast gemaakt worden,

De Gopro hero session neemt in 1080P Full HD op, en kan kiezen uit 30, 60, of 120 frames per seconden
Batterij duur zonder Batterijpack is maximaal 2 uur, maar door middel van een Batterijpack die ik bij mij draag kan ik gerust de hele dag filmen.

Genoeg over de camera! het gaat uiteraard om de video, Dus bij deze een hele fijne avond, en tot de volgende keer!

Groetjes,

Martijn de brommerboy

Laatst gewijzigd door MartijnVDkwaak op 14 okt 2017, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
2 x
het leven klinkt zo veel mooier als je ervan geniet

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Mijn eerste Gopro video!

Bericht#2 » 13 okt 2017, 23:28

Lekker gedaan martijn. Ik kan je aanraden om de gopro altijd tijdens het rijden te laten draaien, desnoods met looping (dat hij als het kaartje vol is begint met herschrijven) als veiligheid. Mocht er dan iets gebeuren wat door de ander veroorzaakt is heb je bewijsmateriaal.
2 x

Gebruikersavatar
MartijnVDkwaak
Berichten: 72

Re: Mijn eerste Gopro video!

Bericht#3 » 13 okt 2017, 23:29

FTrotsenburg schreef:Lekker gedaan martijn. Ik kan je aanraden om de gopro altijd tijdens het rijden te laten draaien, desnoods met looping (dat hij als het kaartje vol is begint met herschrijven) als veiligheid. Mocht er dan iets gebeuren wat door de ander veroorzaakt is heb je bewijsmateriaal.


Daar is tie ook voor gekocht, Maarja leuke beelden zoals dit zijn altijd welkom voor een leuke video!

Ik voel me ook een stuk veiliger nu ik gewoon een camera aan heb tijdens het rijden :thumbsup:
2 x
het leven klinkt zo veel mooier als je ervan geniet

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Mijn eerste Gopro video!

Bericht#4 » 13 okt 2017, 23:33

Jup, ik wil er ook nog een aanschaffen. Maar zit te wachten totdat de 6 serie groots op de markt komt. Dan zakken de 2e hands prijzen van 4 en 5 natuurlijk weer. Voornamelijk als veiligheid, maar ook voor leuke video's (hij draait dan immers toch altijd dus heb je ook leuke dingen in het verkeer op film) en voor airsoft ofc.
0 x

Gebruikersavatar
ROADHOGG
Voormalig STN Lid
Berichten: 1070

Re: Mijn eerste Gopro video!

Bericht#5 » 13 okt 2017, 23:35

Hé Tinus, goeie kwaliteit beelden ! !
Maar de bochtentechniek mag nog wat aan gewerkt worden als je CR wilt rijden(of liggen de standaard bandjes er nog onder?), iets platter mag wel... :crazy: verder nette vlotte rijstijl...
0 x
"I apologize in case I did not offend you"

DAGRECORD : 465 Km.

https://www.scootertourclubnederland.com/forum/viewtopic.php?f=97&t=9947

Gebruikersavatar
MartijnVDkwaak
Berichten: 72

Re: Mijn eerste Gopro video!

Bericht#6 » 13 okt 2017, 23:36

ROADHOGG schreef:Hé Tinus, goeie kwaliteit beelden ! !
Maar de bochtentechniek mag nog wat aan gewerkt worden als je CR wilt rijden(of liggen de standaard bandjes er nog onder?), iets platter mag wel... :crazy: verder nette vlotte rijstijl...


Aan rijtechniek kan altijd gewerkt worden, Ben inmiddels nog steeds een beginnend bestuurder :crazy:
Gaat helemaal goed komen roadhogg! :cheers:
0 x
het leven klinkt zo veel mooier als je ervan geniet

Gebruikersavatar
MartijnVDkwaak
Berichten: 72

Re: Mijn eerste Gopro video!

Bericht#7 » 13 okt 2017, 23:38

FTrotsenburg schreef:Jup, ik wil er ook nog een aanschaffen. Maar zit te wachten totdat de 6 serie groots op de markt komt. Dan zakken de 2e hands prijzen van 4 en 5 natuurlijk weer. Voornamelijk als veiligheid, maar ook voor leuke video's (hij draait dan immers toch altijd dus heb je ook leuke dingen in het verkeer op film) en voor airsoft ofc.


Jazeker! zelf nadat ik nu ervaring heb gehad met de session, zou ik m toch echt aanraden, (160 euro) hangt er van af waar je m aanschaft,

Maar is dan wel ongeschikt voor airsoft omdat er zo een bb door heeng gaat
zou inderdaad wel heel super gaaf zijn om beelden te maken van airsoft!
0 x
het leven klinkt zo veel mooier als je ervan geniet

Gebruikersavatar
ROADHOGG
Voormalig STN Lid
Berichten: 1070

Re: Mijn eerste Gopro video!

Bericht#8 » 13 okt 2017, 23:39

Geloof ik ook wel...
Je rijdt pas een paar weken ja, was ik ff vergeten :bang!:
2 x
"I apologize in case I did not offend you"

DAGRECORD : 465 Km.

https://www.scootertourclubnederland.com/forum/viewtopic.php?f=97&t=9947

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Mijn eerste Gopro video!

Bericht#9 » 14 okt 2017, 05:19

Goed bezig geweest Martijn, en joh je hebt al aardig wat kilometers gepakt en je komt er wel :thumbsup:
0 x

Gebruikersavatar
Jan Hans
Voormalig STN Lid
Berichten: 238

Re: Mijn eerste Gopro video!

Bericht#10 » 14 okt 2017, 07:56

Hallo, wat voor batterij pak gebruik jij dan?
Misschien wat foto’s voor verduidelijking.
GrJan Hans.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Youtube Filmtheater”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer