Ritje van me werk naar huis (movie) (10+ min)

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Ritje van me werk naar huis (movie) (10+ min)

Bericht#1 » 22 aug 2018, 18:51

Hier even een filmpje van mijn kant gewoon omdat het kan , vandaag vanaf me werk vertrokken naar huis
dacht laat ik het nu eens opnemen , dus bij deze :-)
Helaas zonder geluid ( te veel windruis dus ik heb het maar zonder geluid geüpload
Muziek wilde ik wel doen maar dan gaat Youtube hem weer blokkeren ivm rechten :darulez:

Opmerkingen over mijn rijstijl of goede dingen zijn welkom daar kan je alleen maar van leren :rlol:

Opgenomen met een Moto 6G PLUS (telefoon)

2 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: Ritje van me werk naar huis (movie) (10+ min)

Bericht#2 » 22 aug 2018, 20:08

2 x

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Ritje van me werk naar huis (movie) (10+ min)

Bericht#3 » 22 aug 2018, 20:17

Volgend filmpje dan maar diagonaal? Trouwens @ravw leuk filmpje :thumbsup:
1 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Ritje van me werk naar huis (movie) (10+ min)

Bericht#4 » 22 aug 2018, 20:18

Meatlove schreef:Opmerking:

https://youtu.be/Bt9zSfinwFA



Vele oploaders draaien hem als je hem breedlopend filmt ... dus dan moet je je hoofd draaien als je die film wil zien .. Ik vind het persoonlijk ook niets zo filmen ... breedbeeld is mooier maar zo als ik al zij oploaders doen vreemd ( omdat ze er vanuit gaan dat het de lange zijde hoogte is en de korte breedte ( telefoon formaat )

heb al diverse filmpjes geüpload en dan staan ze 90 graden gedraaid ( dat is niet bevorderlijk voor de nekspieren om dat een film van 1 uur te gaan zitten kijken )

Maar ik begrijp je vind het ook niets
maar voor een brommer of motor film vind ik het niet erg nu krijg ej wel een beetje het idee wat de rijder in een helm ziet
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Ritje van me werk naar huis (movie) (10+ min)

Bericht#5 » 22 aug 2018, 20:25

Micha schreef:Volgend filmpje dan maar diagonaal? Trouwens @ravw leuk filmpje :thumbsup:


beter een 360 graden .. zo dat je ook ej zelf zien ... of nog een Ram mount er bij komen tweede telefoon om dan de rijder te filmen tijdens de rit

maar denk niet dat jullie zitten te wachten op mijn gezicht 10 min in beeld te hebben .... dan kan je ook zien hoe ik over mijn medeweggebruikers denkt :rlol: :schater:

Die Poolse auto op het einde ............... :taz:
Laatst gewijzigd door ravw op 22 aug 2018, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Patrick
Voormalig STN Lid
Berichten: 414
Contacteer:

Re: Ritje van me werk naar huis (movie) (10+ min)

Bericht#6 » 22 aug 2018, 20:26

Na 3 sec gestopt met kijken sorry. Ik kan niet begrijpen dat er verticaal gefilmd wordt en de kwaliteit is ook niet om over naar huis te schrijven.

Maar wel door gaan oefening baart kunst en er komt van zelf een keer een top videootje uit suc 6 ;)
1 x

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Ritje van me werk naar huis (movie) (10+ min)

Bericht#7 » 22 aug 2018, 20:27

Je hebt humor @ravw ik denk wel wat voor smoel je zal trekken met sommige weggebruikers. :schater: :rlol: :lol2:
1 x

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: Ritje van me werk naar huis (movie) (10+ min)

Bericht#8 » 22 aug 2018, 20:39

Micha schreef:Volgend filmpje dan maar diagonaal? Trouwens @ravw leuk filmpje :thumbsup:

Inkoppertje:
Een hoop filmpjes van tweewielers zijn diagonaal. Ff googelen op Isle Of Man TT.
1 x

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Ritje van me werk naar huis (movie) (10+ min)

Bericht#9 » 22 aug 2018, 20:53

Duh @Meatlove , he ik maakte maar een grap.
1 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Ritje van me werk naar huis (movie) (10+ min)

Bericht#10 » 22 aug 2018, 21:49

Micha schreef:Je hebt humor @ravw ik denk wel wat voor smoel je zal trekken met sommige weggebruikers. :schater: :rlol: :lol2:



ben soms ook blij dat ik een helm draagt , zien ze de stoom niet uit mijn oren komen :schater: :schater:
haha geen headset dragen met dual rijder is niet voor mijn geschikt ( ja met 20 kilo aan watten voor de bijrijder om het geluid te dempen )
maar ik ben heel rustig hoor ... ( ingedachte heb ik ze al 6 keer vermoord ) maar we blijven rustig en me niet gaan verlagen tot dat soort mensen die met 1 vinger het verkeer regelen ) .... we doen het bij fietsers wel met een bezemsteel :worshippy: :worshippy:
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Social Media

   

Terug naar “Youtube Filmtheater”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

Aanmelden  •  Registreer