Verfrissend

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Verfrissend

Bericht#11 » 01 jul 2021, 19:09

BadWeather schreef:voetpad en fietspad in de combi op 6.54, zeker 150 punten waard :worshippy:


Bij 1000 punten of meer wissel ik ze in voor cash geld :-)
1 x

Gebruikersavatar
vp50
Berichten: 268

Re: Verfrissend

Bericht#12 » 01 jul 2021, 22:41

Die wielrenners maken dan wel een hoop herrie achter je ,piepende remmen en een hoop gevloek :yahoo:

Groet
Peter
1 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Verfrissend

Bericht#13 » 02 jul 2021, 10:42

Serieus waarschuw ik ze altijd dat ze niet achter me moeten gaan hangen maar afstand moeten houden. Want als ik echt plotseling moet remmen, dan zitten ze vol bovenop de achterkant en om één of andere reden is het dan toch mijn schuld.

Sommigen schelden je dan uit als je iets tegen ze zegt. Van sommigen krijg je een mooie middelvinger en anderen negeren je gewoon en blijven stug vlak achter je hangen.

En dan heb ik inderdaad de neiging om het remlicht even aan te gooien.

Of, vaak als ze achter een andere scooter in de groep gaan hangen of bij een reisgenoot, ga ik in hun achterwiel hangen met de scoot op een 15 cm of zo.... en dan opeens worden ze nerveus en boos en moet IK afstand houden. Oh... dus blijkbaar geldt het maar 1 kant op. Aha. Nee dus.
0 x

Gebruikersavatar
vp50
Berichten: 268

Re: Verfrissend

Bericht#14 » 02 jul 2021, 18:25

Ja inderdaad maak dit regelmatig mee op het fietspad langs het vliegveld ,komen ook rustig tegen de richtig in die mafkezen ,wat ik ook altijd doe met de auto als er een Tesla zit te kleven even de ruitensproeier aan doe ik hun ruitenwisser testen daar leren ze wel van :lol2:

Groet

Peter
1 x

Social Media

   

Terug naar “Youtube Filmtheater”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron

Aanmelden  •  Registreer