Pech geval

Gebruikersavatar
ScooterBlokker
Voormalig STN Lid
Berichten: 2003

Pech geval

Bericht#1 » 25 jun 2013, 12:59

Zo hier ben ik dan met mijn pech gevalletje.


Wij waren onder weg naar Mechelen Zuid Limburg en Ria kwam naast mij rijden en zij zit niet zo te fluiten. :roll: :idea: :idea: :roll:

ik stopte en zij wat zeg je :geek: :geek: goed even hier en daar gevoelt en gekeken en ik dacht dat gaat nog wel hij voelde niet te warm aan en dacht dit gaat goed komen. :roll: :roll:

Maar ja Eric had op zondag nog een klein klimmetjes in zijn hoofd in Duitsland en Bea zou bij mij achter op stappen om dat de N D de vorige keer het niet haalde 15% berg op.
hier na was de fluit toon weg alleen nu een beetje ander muziek die er uit kwam en ik zij al tegen Ria dit is een gevalletje voor de ANWB morgen.

Goed wij lekker geslapen en Maandag ochtend de ANWB gebeld en gemeld dat mijn scooter niet meer naar huis wou rijden en een lift zorgt.

Ga er nu maar voor zitten. :twisted: :twisted: :twisted: :| :| :| :|

Een half uurtje gewacht op de man van de service dienst en ja die kwam even kijken naar mijn scooter Ja Ja die is er niet te best aan toe nee dat had ik ook al bedacht dus ik zij bestel maar een transport voor twee scooter richting wester Blokker. :lol: :lol: :lol:


Nou nee dat ging hij niet doen wand wij zouden wel naar een daeler in de buurt kunnen om hem daar te laten maken.

Hij dacht zeker dat ik niet de voorwaarden kon van de verzekering dus ik vertelde hem dat ik daar zeker niet mee genoegen zou nemen en dan maar voor eigen kosten een bestelbus zou gaan huren en dit bij de ANWB in rekening ging brengen.
:idea: :idea: :idea: Toen ging er een lichtje bij hem branden.
en zij hij wacht even ga even wat na vragen.

en een half uurtje daar na ja Mij heer nu heeft gelijk U scooter wordt door ons bij U huis afgeleverd :?: :?: :?:


IK zij wij zijn met zijn tweeen hier naar toe gekomen en die twee gaan ook weer naar huis :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

daar had hij nog nooit van gehoord dat was niet mogelijk mijn was stuk en die van Ria niet dus nee dat ging niet :roll: :roll:


Mooie zij ik dan gaan wij weer de ANWB aan sprakelijk stellen voor het niet na komen van hun voor waarden :idea: :idea: :idea:

er ging weer een licht je branden bij hem en ja hij moest dit tocht weer gaan na vragen.

En wat blijk ik had het bij het rechte eind ik moest hem wel even helpen hier na.Wand dit was toch niet mogelijk.

Maar goed even later kwam er een berging auto waar wel 50 scooter op konden en wij mochten ook plaats nemen en werden in Valkenburg bij de NS er uit gezet.

Met de belofte van de berger dat vandaag dus Dinsdag onze scooter hier thuis zouden worden afgeleverd worden nu nog kijken of wij de kosten van de trein reis ook kunnen verhalen bij onze vrienden van de ANWB

ik zou wel iedereen aan raden de voorwaarden goed uit je hoofd te leren of in ieder geval bij je te hebben
ik had gebeld om 08.30 en uit eindelijk zaten wij pas om 12.00 uur in de trein richting huis.

nu nog even afwachten op de scooter vandaag ik laat het hier nog weten

Het motor blok is verloren daar moet een nieuwe voor gebruiken zal tegen die tijd hem uit elkaar halen en wat foto's van de schade laten zien. maar dat mag wel naar 56000 kilometer berg op berg af.

jullie horen het

met vriendelijke groeten Jan
0 x
wij rijden op twee Kymco's
Ria op een scooter uit 2003 40318 op de teller
en ik op een scooter uit 2005 met 64253 op de teller

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Pech geval

Bericht#2 » 25 jun 2013, 13:21

Blijkbaar lijkt het erop dat men van toeten noch blazen weet. Wat een chaos. Maar goed dat je op je strepen bent gaan staan.

Nou nou.. 50 scooters op een bergings auto :shock: .... dan doen ze toch goeie zaken.

Jammer van het blokje. Maar gelet op de teller stand.... heeft deze toch vele kmters trouwe dienst gedaan.

Ben benieuwd naar de foto's en het vervolg

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: Pech geval

Bericht#3 » 25 jun 2013, 13:40

Dat is me wel een verhaal jan.

Belangrijkste is dat jullie veilig thuis zijn.
Ik ben idd wel heel nieuwsgierig naar de afhandeling..
0 x
Verander muren in deuren....

Gaaspertje

Re: Pech geval

Bericht#4 » 25 jun 2013, 14:02

Dat is zeer omslachtig gegaan allemaal de beste man daar is dus niet goed op de hoogte van de regels en volgens mij wordt je zelf met scooter en al naar huis gebracht althans dat heb ik begrepen, ik ga eens even kijken of de voorwaarden gedownload kunnen worden en deze dan bij de papieren voegen.
Ben benieuwd of de ANWB de treinkosten betaald.
0 x

Cees

Re: Pech geval

Bericht#5 » 25 jun 2013, 14:12

Das pech Jan
0 x

Gebruikersavatar
ScooterBlokker
Voormalig STN Lid
Berichten: 2003

Re: Pech geval

Bericht#6 » 25 jun 2013, 14:19

Nee Gerrit het staat in de voorwaarden dat de beste man daar over mag beslissen in samen spraak de ANWB.

de kosten van de trein reis zullen zeker worden vergoed of door de ANWB of door onze Reis verzekering.

maar ik speel dit eerste uit met onze vrienden.

Grt Jan
0 x
wij rijden op twee Kymco's
Ria op een scooter uit 2003 40318 op de teller
en ik op een scooter uit 2005 met 64253 op de teller

Afbeelding Afbeelding

Eric L

Re: Pech geval

Bericht#7 » 25 jun 2013, 14:25

Wat een verhaal Jan.
Maar 56000km dat is 1,4 keer rond de aarde.
Dat is een heel eind.
Succes met de schade
Eric
0 x

Gaaspertje

Re: Pech geval

Bericht#8 » 25 jun 2013, 14:35

ScooterBlokker schreef:Nee Gerrit het staat in de voorwaarden dat de beste man daar over mag beslissen in samen spraak de ANWB.

de kosten van de trein reis zullen zeker worden vergoed of door de ANWB of door onze Reis verzekering.

maar ik speel dit eerste uit met onze vrienden.

Grt Jan


Jan je hebt gelijk ik heb het net gelezen.
0 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Pech geval

Bericht#9 » 25 jun 2013, 15:08

eh fluitgeluid olipomp asje of de achtertandwielen stuk?
tja maakt niet uit jammer is het wel.
heb ook eens eentje gezien die had de hele achter kant uigelubberd
roelf
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
ScooterBlokker
Voormalig STN Lid
Berichten: 2003

Re: Pech geval

Bericht#10 » 25 jun 2013, 16:15

Roelf achter lagers in de tand wiel kast hebben het begeven de nieuwe licht al klaar alleen even wacht op de levering van de scooter door de ANWB.

Grt Jan
0 x
wij rijden op twee Kymco's
Ria op een scooter uit 2003 40318 op de teller
en ik op een scooter uit 2005 met 64253 op de teller

Afbeelding Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Pech onderweg?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer