Even mazzel

Gebruikersavatar
Tjalling
Berichten: 145

Even mazzel

Bericht#1 » 15 sep 2013, 15:55

Dinsdag was ik op weg van mijn werk naar huis en het hooste van de regen .
Toen ik bij de kruising van de Johan Huizingalaan en de schipluidenlaan was schoot er een auto de kruising over dus ik in de ho ankers en ja hoor achter deet de rem het wel maar voor niets .
Ik schok mij rot maar kon de auto net van achteren ontwijken maar je hart zit dan wel in je keel .
Eerst de gek in die auto die geen voorrang gaf en dan je voor rem die het niet doet . Toen ben ik maar rustig naar huis gereden en de rest van de week maar met de auto gegaan . Zaterdag ben ik met de scooter naar Scootstore gegaan en wat blijkt het niveau van de remvloestof telaag was en de rem lijding wat lucht in zat . ja dan kan je remen wat je wild maar dan doet de rem niets maar al met al heb ik toch mazzel dat ik niet op de auto ben geknald

M.V.G. Tjalling
0 x

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: Even mazzel

Bericht#2 » 15 sep 2013, 16:07

Ahum Tjalling. Jij hebt een engeltje op de schouder gehad. Gelukkig dat de boys je scooter weer in orde kunnen maken.
0 x
Verander muren in deuren....

Gaaspertje

Re: Even mazzel

Bericht#3 » 15 sep 2013, 19:04

Tjalling je hebt poep mazzel gehad.
Maar wat is nu de oorzaak geweest dat er te weinig remvloeistof in het potje zat dat komt niet zomaar is er geen lekkage??
0 x

Gebruikersavatar
Tjalling
Berichten: 145

Re: Even mazzel

Bericht#4 » 15 sep 2013, 19:35

Nee er was geen lek het niveau was te laag om dat de remblokjes wat zijn versleten maar nog niet op
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Even mazzel

Bericht#5 » 03 okt 2013, 01:43

Tjalling schreef:Nee er was geen lek het niveau was te laag om dat de remblokjes wat zijn versleten maar nog niet op


Een beetje laat reactie....

Als de remvloeistof te laag wordt en de remblokken nog niet zijn versleten, en er geen aanduiding op lekkage is ..... zou ik altijd de remblokken meteen vervangen.

Dus als het vloeistof niveau het randje bereikt aan de onderkant van het kijk vensters moet je meteen actie ondernemen en dus niet uitstellen.

Mtvrgrt kees
0 x

Social Media

   

Terug naar “Pech onderweg?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer