Zonder benzine komen te staan in buitenland belgie

Gebruikersavatar
Paganiproductions
Berichten: 150
Contacteer:

Re: Zonder benzine komen te staan in buitenland belgie

Bericht#11 » 02 sep 2014, 21:21

Elystardriver schreef:Mijn devies is: ruim op tijd tanken. Soms eerder tanken dan noodzakelijk. Zie je een tankstation en je kan tanken, gewoon je tank volgooien. Bij twijfel volgooien die handel. Doe ik ook altijd als ik op vakantie ben. Vooral in Belgie en Frankrijk als je niet weet wanneer de volgende gaat komen. Ik heb al veel km achter de rug. Met de huidige 70.000 km en met mijn vorige scooter ook een 70.000 km mee gereden. Ben nooit zonder benzine komen te staan.

Gr Marijn

Goed houd dat in gedachte
0 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Zonder benzine komen te staan in buitenland belgie

Bericht#12 » 03 sep 2014, 11:54

Speel jij het "benzinespel" dan nooit Marijn ? :-) Velen wel hoor ! Zo van : de naald staat eigenlijk op "leeg" maar kan ik de volgende pomp nog net halen ? Uitdaging van het Lot ? :-)

Meestal win ik..... :-P
0 x

Gebruikersavatar
Elystardriver
Berichten: 344

Re: Zonder benzine komen te staan in buitenland belgie

Bericht#13 » 03 sep 2014, 12:51

Amendoim schreef:Speel jij het "benzinespel" dan nooit Marijn ? :-) Velen wel hoor ! Zo van : de naald staat eigenlijk op "leeg" maar kan ik de volgende pomp nog net halen ? Uitdaging van het Lot ? :-)

Meestal win ik..... :-P


:lol: Ooo,die speel ik heel vaak. Een benzinestation gaat zich verstoppen en ik moet dan zoeken. En heb hem bijna verstopt die zich op een andere plek. Toch win ik het altijd.
Ik heb wel eens gehad dat alle balkjes gingen knipperen. Dan moet ik echt tanken. Het liefst speel ik op safe.
In Nederland kan je de gok wel nemen om toch door te rijden terwijl je moet tanken. In het buitenland doe ik dat liever niet.

Je zegt dat je meestal wint. Ik kan je zeggen dat ik altijd :mrgreen: win van de pomp.

Groet Marijn
0 x
Kymco Grand Dink 2017 -
Peugeot Elystar 2006 - 2017 (0 - 86.000)
Piaggio Vespa Sfera 1992 - 1999 (0 - 69.000)

Social Media

   

Terug naar “Pech onderweg?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer