ANWB pechhulp voor Scooters

Stephan

ANWB pechhulp voor Scooters

Bericht#1 » 07 jan 2013, 21:13

Voor de (nieuwe) leden die nog niet wisten dat er ook pechhulp service voor scooters wordt geboden door de ANWB:

Afbeelding

Meer informatie:

http://www.anwb.nl/wegenwacht/bromfiets
0 x

Gebruikersavatar
peter stupers
Berichten: 1206

Re: ANWB pechhulp voor Scooters

Bericht#2 » 07 jan 2013, 22:47

Sinds november 2012 ook scooterhulp van de ANWB, ge weet maar nooit.Km-ers lopen met zo'n ding als een Elystar is ook geen optie.
Meestal sta je op een plek waar ge niemand tegen komt als je pech hebt, je kunt natuurlijk wel het eea. zelf oplossen, maar óók
niet alles en dan kan die gele hulpdienst goed van pas komen.
Gr. Peter.
0 x
Groeten Peter.

Gebruikersavatar
HaagseTweet
Berichten: 1578

Re: ANWB pechhulp voor Scooters

Bericht#3 » 07 jan 2013, 23:16

Ik kreeg bij aankoop van de scooter de ANWB scooter/brommer hulp er gratis bij voor een jaar en dat was mooi meegenomen. Zeker aangezien (met de verhoging van de assurantiebelasting) het auto europa lidmaatschap met partner kaart (voor mijn ex) inmiddels is opgelopen tot ruim 180 euro per jaar.

En dat terwijl ik nauwelijks auto rij :) Maar volgens mij kun je als je 'regulier' auto-lid bent van de anwb wegenwacht nog korting krijgen op aanvullende diensten.....maar dit weet ik niet zeker.....wellicht nu ook afhankelijk of je brons, zilver, goud of platina lid bent :D

Maar goed zelfs als er geen korting op zou zijn, blijf ik na een jaar vrijwel zeker lid, want eerder dit jaar om 4 uur 's nachts nog bijna een uur de scooter naar huis moeten duwen omdat deze het vanuit Rotterdam maar tot Wateringen haalde en niet tot aan mijn huis......Zelfs ook al was dat een lichte scooter..... maar vrolijk wordt je er zeker niet van hahahhaa :lol: Met de auto tot op heden in ieder geval alleen maar positieve ervaringen met de anwb en hopelijk ook nooit nodig met de scooter onderweg. Pech komt vrijwel altijd op een onhandige tijd en op een onhandige plek en als je een beetje kilometers rijdt valt 40 euro per k.m. wel mee als risicopremie :D
0 x
Nu: Honda CBR1000F 1992
Voorheen:Peugeot Tweet 2015 R.I.P, Kymco Filly 50, Peugeot SV50, Honda SFX50 2-takt + Kawasaki ZZR-600

Dirk van Bakel

Re: ANWB pechhulp voor Scooters

Bericht#4 » 09 jan 2013, 10:39

Dit wist ik nog niet. Als ik weer een scooter heb ga ik ook lid worden

Bedankt voor de goede tip!

Dirk
0 x

Gaaspertje

Re: ANWB pechhulp voor Scooters

Bericht#5 » 09 jan 2013, 14:06

Denk er wel om dat je in een straal van 25 km wordt geholpen dus niet thuis gebracht word als je 40km van huis bent en 3 x aanspraak op hulp kan maken , dit is zo bij Kymco neem aan bij andere merken ook het geval zal zijn.
Her reguliere lidmaatschap geeft recht op 4x hulp en of je nu 2 of 100 km van huis staat maakt niet uit je wordt thuis gebracht met scooter.
0 x

Peter

Re: ANWB pechhulp voor Scooters

Bericht#6 » 09 jan 2013, 14:21

Dat klopt bij peugeot is dat ook zo.
0 x

George

Re: ANWB pechhulp voor Scooters

Bericht#7 » 09 jan 2013, 20:07

Een keer je helmbak niet meer open kunnen krijgen en dus o.a. geen peut meer kunnen tanken en je hebt je ANWB rekening eruit. Ik weet er alles van! ;)
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: ANWB pechhulp voor Scooters

Bericht#8 » 09 jan 2013, 21:02

Ik zal binnenkort ook aansluiten bij de anwb. Mijn GD heeft de magische 12.000 km nu ruim overschreden.

Mtvrgrt kees
0 x

Stephan

Re: ANWB pechhulp voor Scooters

Bericht#9 » 04 jun 2013, 11:02

Voor nieuwe leden haal ik dit toch nog even naar boven.
het is erg vervelend als je met pech ergens staat en mag gaan lopen met je scooter aan de hand.

ANWB helpt je bij Scooterpech. Dit kost je 57,00 per jaar voor 4 x pechhulp verlening en lidmaatschap.

Dus als je nog geen lid bent van de ANWB, overweeg het dan wel te worden. Zeker voor ons als tourders die ver van huis zijn met de scooter is dit een perfecte service!

Grts

Stephan
0 x

Gebruikersavatar
scooterbull
Voormalig STN Lid
Berichten: 211

Re: ANWB pechhulp voor Scooters

Bericht#10 » 04 jun 2013, 11:56

ook een lidmaatschap erbij gehad,toen ik me people kocht.
blijf zeker lid ervan,weet niet of dat automatisch verleng wordt net zoals met de auto.
gelukkig met een kymco niet nodig gehad.... :D :D
0 x

Social Media

   

Terug naar “Pech onderweg?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer