Een bedankje voor de hulp

Gebruikersavatar
Tjalling
Berichten: 145

Een bedankje voor de hulp

Bericht#1 » 14 apr 2013, 12:35

Hallo S.T.N,s
Afgelopen donderdag wilde ik met de GD naar mijn werk en ik haalde de GD uit de Stalling en ik wilde de brommer starten. En ja hoor de GD de motor liep wel maar sloeg steeds af. Ik dacht shit niet nu.na een tijdje liep de motor weer ik naar mijn werk .nog geen kilometer in een keer bij het los laten van het gas deed de motor buuuuuuuuuu uit . Ik dacht nee ik terug lopen naar huis onder weg nog geprobeerd de motor te starten en ja hij liep weer gelijk wat rondjes rijden maar de motor bleef lopen op naar mijn werk .Na dat ik klaar was met mijn werk dat was om 20.00 en ik weer op de GD stappen was ik wel tien minuten bezich om de brommer te starte . Ik op naar huis en ja hoor onderweg bruuuuuu Ik dacht niet weer wat nu ik was bij de haarlemmerweg en dacht zal ik Eric belen . Ik zat toch te twijfelen ja de brommer naar Amstelveen duwen is geen optie . Ik toch maar Eric gebbeld .Eric zij meteen ik ben even Naar Osdorp Ga maar naar de garage dan ben ik er over een half uurtje .toen ik bij de garage was duurde het niet lang voor dat Eric er was ik denk dat hij zich gehaast heeft .wat een vriend ! daar heeft Eric een nieuwe bougie er in gezet en de brommer liep weer toen heb ik Eric bedankt en op naar huis en heb onder weg geen probleemen meer gehard . De volgend dag ik de brommer starte en nee hè niet aan de praat te krijgen wat nu . In de Auto naar mijn werk . In de auto Stephan gebelt om wat te vragen Stephan weet wel wat . Iets privé Stephan zal mij even terug bellen .
En zij dat ik Zaterdag bij Scootstore mijn brommer kon brengen en gaf nog een tip om de Anwb te bellen
Om de brommer bij Scootstore te krijgen( bedankt vriend) .Zaterdag dacht ik dat ik de brommer wel naar Scootstore te duwen maar dat viel vies tegen na een tijd dacht ik ik bel toch de Anwb .na een half uur kwam de Man van de Anwb met de beukende auto van de Anwb ik dacht daar krijg ik niet de brommer bij Scootstore. de man van de Anwb begon meteen te sleutelen tot de brommer weer liep
Hij was wel vergeten dat er een aan drijf snaar in de GD zit bij het gas geven kneep hij de rem in en die begon aardig te roken ik zij dat hij dat beter niet kon doen om dat ik dan na een tijd geen snaar meer over heb .ik vertelde tegen de man van de Anwb dat ik toch naar Scootstore ging om de brommer na te laten kijken en hij zij dat het wel verstandig was en zij dat de spullen die in de brommer lach wel in zijn auto kon en hij wel achter mij zal rijden naar Scootstore zo gezegd zo gedaan wij op weg . Op een gegeven moment werd de weg gesplitst door een Autoweg en een fiets pad. Wat nu de man van de Anwb zij rij maar op de autoweg dan zet ik de alarmlicht aan en rijde wij zo veder en ja hoor een stuk verder politie in een auto ik dacht ik ben de sjaak maar nee hoor ze moesten lachen en reden gewoon verder.
Bij Scootstore legde de man aan Wesley van Scootstore uit wat hij heeft gedaan en ging na een bedankje van mij weer weg .nu bij de vakmanen van Scootstore hebben ze de brommer even goed na gekeken en overal waar de brandstof daar gaat schoon gemaakt en dat ik met nat weer wel eens wat slechter lopende motor heb hebben de vakmanen van Scootstore ook maar de bobine vervange . bij het op halen van de bromer zij Wesley dat ik maar eerst een stuk moest rijde om te kijken of de brommer goed zal blijven lopen en als het niet zo is dat ik gerust terug kon komen dat heb ik gedaan en hij rijd als een zonnetje . Vanochtend nog even gekeken of hij naar een tijdje stilstand nog wilden starten en ja meteen .en daarom wil ik Eric Stephan van de S.T.N en Wesley van Scootstore hartelijk bedanken en ook de man van de Anwb .

M.V.G Tjalling
0 x

Gaaspertje

Re: Een bedankje voor de hulp

Bericht#2 » 14 apr 2013, 12:58

Mooi dat je gd weer helemaal top is bij Scootstore zijn het vaklui en zo zie je maar je bent niet voor niets lid van de wegenwacht het kan iedereen overkomen, en dan de hulp van Eric en Stephan er nog bij wat een super club hebben we toch.
0 x

Stephan

Re: Een bedankje voor de hulp

Bericht#3 » 14 apr 2013, 16:49

Ik ben blij dat het weer is opgelost Tjalling!
Nu kun je weer mooie kilometers vreten!

Grts,

Stephan
0 x

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: Een bedankje voor de hulp

Bericht#4 » 14 apr 2013, 16:59

Fijn dat de GD het weer naar behoren doet Tjalling.
Helaas was er achteraf toch even meer nodig dan een (nieuwe) bougie. Gelukkig hebben we een geweldige scooterdokter in zuid die ons wel rijdende houd..
0 x
Verander muren in deuren....

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Een bedankje voor de hulp

Bericht#5 » 14 apr 2013, 22:39

Fijn om te lezen dat jd scoot weef lekker rijdt. Veilige kmters toegewenst.

Top van alle mensen voor hun helpende hand

Mtvrgrt kees
0 x

Social Media

   

Terug naar “Pech onderweg?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer