2e Dashboard

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: 2e Dashboard

Bericht#31 » 28 aug 2014, 11:56

Heb dit topic een tijdje gevolgd.
Je maakt een mooi kunstwerk van.
Ben wel heel benieuwd hoe het er ui ziet al het af is en waar alle gaten voor dienen.
Uiteraard ben ik ook benieuwd hoe je de bevestiging op je scoot doet.

Groet Eric
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Zoetersmurf

Re: 2e Dashboard

Bericht#32 » 28 aug 2014, 12:27

Kymcopeoples schreef:Heb dit topic een tijdje gevolgd.
Je maakt een mooi kunstwerk van.
Ben wel heel benieuwd hoe het er ui ziet al het af is en waar alle gaten voor dienen.
Uiteraard ben ik ook benieuwd hoe je de bevestiging op je scoot doet.

Groet Eric


Dit geeft een idee over de gaten....


Afbeelding

Over de bevestiging daar zal ik foto's van maken zodra ik zo ver ben


hoe het er uit komt te zien? tja wat zal ik zeggen, ik vind het mooi maar anderen vinden het misschien uhmmmm. minder mooi lol
0 x

Zoetersmurf

Re: 2e Dashboard

Bericht#33 » 30 aug 2014, 20:03

Ieder zijn vak, het mijne is vrachtwagen chauffeur trekker met trailer in smalle straatjes sturen.

Schilderen is dus NIET mijn vak en daar kom ik dus door schade en schande achter.

dashboard netjes geschuurd met P600 waterproof tot het helemaal glad was, daarna lekker in de grond verf met een kwast 24 uur later een tweede laag grond verf en weer laten drogen..

na 2 dagen onder de kraan met die handel en met P600 waterproof de grondverf mooi glad schuren.

Daarna de eerste laag zwarte verf aanbrengen en laten drogen...... huh wat? drogen?? maar wat gebeurd er nu??

een of andere chemische reactie tussen de grondverf en de laklaag met als resultaat dat het begon te schilferen dus niets drogen...

afvegen met een doek verf verdunner en daarna met een verfkrabber de grondverf er af krabben, het geheel opnieuw schuren met P150 en vervolgens onder de kraan met p280 waterproof..

net zonder de grondverf een laklaag aangebracht en morgen maar eens kijken hoe het er uit ziet.
0 x

Tineke

Re: 2e Dashboard

Bericht#34 » 30 aug 2014, 21:26

Jammer joh dat het met verven niet goed is gegaan. Succes met de volgende poging.
0 x

Zoetersmurf

Re: 2e Dashboard

Bericht#35 » 31 aug 2014, 12:28

Bijna klaar om gemonteerd te worden :)
0 x

Gebruikersavatar
StierHerman
Voormalig STN Lid
Berichten: 1126

Re: 2e Dashboard

Bericht#36 » 31 aug 2014, 12:58

ja martin, 2 componentenlak (autolak) en gewone huistuin en keukenverf (celluloseverf) gaan niet samen. als je als eindlak oftwel de kleur een autolak hebt dan moet je voor de basis ook een grondverf nemen die op dezelfde basis is (oplosmiddelen) anders lost het oplosmiddel van de kleurlaag de grondlaag op. ik heb dat ooit met een aanhangwagen voor de fiets gehad. was met de hand geverft en dacht hem later wel ff in een andere kleur te spuiten......met hetzelfde effect als jij dus had nl. bladder de bladder en alles erafhalen dus :(

nooit te oud om te leren zullen we maar zeggen :)

suc6 herman
0 x

Zoetersmurf

Re: 2e Dashboard

Bericht#37 » 31 aug 2014, 17:43

Grensgeval schreef:
Nooit te oud om te leren zullen we maar zeggen :)

Suc6 Herman



Nee dat moge wel duidelijk zijn lol..
0 x

Zoetersmurf

Re: 2e Dashboard

Bericht#38 » 31 aug 2014, 17:44

Het dashboard is klaar en gemonteerd op de dink. ik ben erg tevreden met het resultaat en dank allen voor hun opmerkingen commentaren en adviezen.

Ik hoop dat dit mensen een idee geeft van wat je met glasvezel al niet kunt doen..
0 x

Edwin de Eerste

Re: 2e Dashboard

Bericht#39 » 31 aug 2014, 18:41

Zoeterdink schreef:Ik hoop dat dit mensen een idee geeft van wat je met glasvezel al niet kunt doen..


En wat je juist NIET moet doen :lol:

Grtz Edwin
0 x

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: 2e Dashboard

Bericht#40 » 01 sep 2014, 13:54

Dat ziet er goed uit! Mooi gedaan.
0 x

Social Media

   

Terug naar “STN Workshops”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer