2e Dashboard

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: 2e Dashboard

Bericht#41 » 01 sep 2014, 14:34

Vind het te gek uit zien. Dat je teveel films heb gezien mogen duidelijk zijn :mrgreen:

De knuppel aan de linker zijnde is een mooie joystick :mrgreen:

Nee hoor .... mooi gedaan

Mtvrgrt kees
0 x

Eric L

Re: 2e Dashboard

Bericht#42 » 01 sep 2014, 15:58

Mooi stukje vakwerk Martin :!:
0 x

Flevolander58

Re: 2e Dashboard

Bericht#43 » 01 sep 2014, 16:14

Nou Martin je mag trots zijn op het resultaat heb je al octrooi aangevraagd op je ontwerp heel veel plezier ermee
0 x

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: 2e Dashboard

Bericht#44 » 01 sep 2014, 16:19

Wanneer mag ik weer achterop Martin, om dit technische State of Art wonder van dichtbij te kunnen zien? ;)
Plezier ermee en tot ziens,
jan-H.
0 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Gebruikersavatar
HaagseTweet
Berichten: 1578

Re: 2e Dashboard

Bericht#45 » 01 sep 2014, 16:45

altijd als ik hobby projecten zie en je ziet de eerste ruwe materialen denk ik altijd oh hemeltje lief wat moet dat weer gaan worden.....totdat het af is en dan denk je potjandriedubbeltjes dat heeft die Sweetlaker toch maar weer mooi gefixed :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ziet er goed uit!!!
0 x
Nu: Honda CBR1000F 1992
Voorheen:Peugeot Tweet 2015 R.I.P, Kymco Filly 50, Peugeot SV50, Honda SFX50 2-takt + Kawasaki ZZR-600

Gebruikersavatar
kuya
STN Tourbuffel
Berichten: 1912

Re: 2e Dashboard

Bericht#46 » 01 sep 2014, 16:51

En zie hier Tara het resultaat van Martin mooi ontwerp ,Martin ziet er goed uit jongeman Zeg Martin niet te veel spelen onder het rijden wel de ogen op de weg houden anders plukken je de blauwe jongens je nog van de weg :lol: :lol: :lol: 8-)
0 x
Afbeelding Afbeelding

Tineke

Re: 2e Dashboard

Bericht#47 » 01 sep 2014, 17:14

Je nieuwe cockpit ziet er goed uit Martin.
Onder het rijden niet te veel willen genieten van je mooie werk maar oogjes vooral netjes op de weg houden.
Ik hoop je wel heel goed uitziende knutselwerk volgende week in real life te mogen aanschouwen.

Jan-H schreef:Wanneer mag ik weer achterop Martin, om dit technische State of Art wonder van dichtbij te kunnen zien? ;) jan-H.
Ik vraag me af of je nog wat van dit State of Art kunt bewonderen als je achterop zit Jan, Als zijn planning door gaat gaat Martin komend weekend een flinke tour maken. Wie weet mag je wel met hem mee. ;) :mrgreen: Wel een overlevingspakketje voor onderweg meenemen. :D
0 x

Social Media

   

Terug naar “STN Workshops”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer