Reparatie kit tubeless kit

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Reparatie kit tubeless kit

Bericht#21 » 25 feb 2013, 01:07

Graag gedaan Willem ;)

Mtvrgrt kees
0 x

TK E

Re: Reparatie kit tubeless kit

Bericht#22 » 02 aug 2015, 18:30

Op dit moment is het 2 augustus.........en iedereen denk dat ik 1 augustus jarig was...... :mrgreen: .....maar hier kom ik morgen op terug.......

Simpel ik ben nog lang niet jarig als ik het allemaal zo bedenkt.....waarom.....volgt nu.......

IPad Air 2.......defect.....dus morgen naar Apple in Amsterdam.....
Mijn nieuwe hoes van de iPad Air 2 ook kapot.......dus op de scooter naar Amersfoort om deze vandaag om te ruilen voor een ander......althans als mijn band niet lek is........dus wel :twisted: :evil: .....
Band effe op pompen en naar Amersfoort........oefff gelukt....bij thuis komst maar effe goed nakijken die achterband.......en ja hoor.....oorzaak gevonden........ik heb gezien dat in onze omgeving de fietspaden en straten werden schoongeveegd en toen begonnen bij mij al de verdenkingen......" Hopen dat ik geen lekke band krijg " .....dus wel....

Klein staaldraad van zo,n veeg auto.....

Afbeelding

Dit is hem dus.....de boosdoener.... :evil:

Afbeelding

Kan er wel bij zo net voor mijn verjaardag......maar ik ben in het bezit van een reparatie set dus moet een makkie zijn.......toch... :roll:
Dus wie niet waagt wie niet wint....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na eerste dit filmpje te hebben bekeken had ik zoiets van als dit niet lukt.....bel ik de ANWB.....



Dus zo gezegd zo gedaan en ja zonder problemen is het gelukt met dit als eindresultaat...

Afbeelding

Vanavond een stukkie rijden om te kijken of alles nog op spanning is.....

TK E
0 x

Stephan

Re: Reparatie kit tubeless kit

Bericht#23 » 02 aug 2015, 19:46

Ik heb sindskort Ride-On in mijn banden, en heb inmiddels ook iemand van Motoport gesproken waar ze dit spul aanbrengen in motorbanden. Ze hebben het getest en het werkt perfect. Stel dat je Ride On in je band zou hebben gehad, en je trekt de ijzeren pin uit de band, wordt het gaatje meteen van binnen uit gevuld en kun je gewoon doorrijden.

Er zitten geen chemicaliën in, dus je velgen worden niet aangetast.
Motoport heeft zelfs vaten staan vanuit waar ze banden vullen.
0 x

Gaaspertje

Re: Reparatie kit tubeless kit

Bericht#24 » 02 aug 2015, 19:56

Stephan schreef:Ik heb sindskort Ride-On in mijn banden, en heb inmiddels ook iemand van Motoport gesproken waar ze dit spul aanbrengen in motorbanden. Ze hebben het getest en het werkt perfect. Stel dat je Ride On in je band zou hebben gehad, en je trekt de ijzeren pin uit de band, wordt het gaatje meteen van binnen uit gevuld en kun je gewoon doorrijden.

Er zitten geen chemicaliën in, dus je velgen worden niet aangetast.
Motoport heeft zelfs vaten staan vanuit waar ze banden vullen.


Toch zou ik wel eens een velg willen zien als de band eraf is, er bestaan al jaren van dat soort goedjes en wat ik daarvan gezien bij demontage van de band daar werd je niet vrolijk van.
Ben je eerst een paar uur bezig om die zooi eraf te halen en dat is geen pretje om te doen. :mrgreen:
0 x

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: Reparatie kit tubeless kit

Bericht#25 » 02 aug 2015, 20:02

Het lijkt wel.ee. Goed proppen seizoen. Ik had vrijdag ook een prop in de achterband nodig.
Gelukkig kon ik meteen even bij me dealer terecht.
0 x
Verander muren in deuren....

Stephan

Re: Reparatie kit tubeless kit

Bericht#26 » 02 aug 2015, 20:02

Zodra mijn banden vervangen worden zal ik het op foto zetten.

De monteur van Motoport vertelde dat het geen enkel probleem was en het met een gewone doek te verwijderen was. Het belangrijkste is dat het de lak niet aantast van je velg
0 x

Flevolander58

Re: Reparatie kit tubeless kit

Bericht#27 » 02 aug 2015, 20:04

volgens mij wordt alles tegen je band geslingerd gerrit daarom moet je direct als je weer lucht in je band hebt een stukkie rijden en wordt het spul door de middelpuntvliegende kracht tegen je band geslingerd dus als het goed is zit er niks op je velg en zou het er wel zitten is het ook niet erg
0 x

Flevolander58

Re: Reparatie kit tubeless kit

Bericht#28 » 02 aug 2015, 20:06

weet iemand ttrouwens waar je die proppen koopt want hier in almere kan je ze alleen per doos van 50 kopen
0 x

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: Reparatie kit tubeless kit

Bericht#29 » 02 aug 2015, 20:08

Wouter misschien samen kopen met een aantal clubleden?
0 x
Verander muren in deuren....

Gaaspertje

Re: Reparatie kit tubeless kit

Bericht#30 » 02 aug 2015, 20:10

Flevolander58 schreef:weet iemand ttrouwens waar je die proppen koopt want hier in almere kan je ze alleen per doos van 50 kopen


Een tijdje geleden zag ik ze bij de Action liggen weet niet of deze er nog zijn., en Motoport heeft het zeker.
0 x

Social Media

   

Terug naar “STN Workshops”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer